Skip to content

scared shitless

6 Oct 2005

Sa va pregatiti CVurile. Ginditi-va serios la asta, de pe-acum. Si prefer sa
va spun acum, nu in decembrie.

nu, nu suna bine viitorul. prestezi trei ani la o chestie, si cind e
sa iasa ti se dau vesti d-astea. da, o sa fie, dar nu cu noi, ca tre’
sa manince si burtsile altora.

kinda desperate,

me.

17 Comments leave one →
  1. le dear permalink
    6 Oct 2005 1:49 am

    tsi copywritam un cv de-o sa-i doara mucii. o sa devii manager de proiect si-o sa muara burtsile newcomere. asa zice globu’ de cristal.

  2. April Sea permalink
    6 Oct 2005 2:05 am

    of… mama Omida!
    astia de vor p-aci vin pe val. Diferentsa e ca io, de ex., cind am ajuns aci, am ajuns cu ziarul in mina, nu cu valul. Dar cum gradul bate orice, oricit mi-as dori sa-i doara burta de p-acuma, cred ca n-o sa se poata.

  3. le miau permalink
    6 Oct 2005 2:11 am

    ts ts, ce nota ai avut la treapta? aia cu ‘ce e val ca valul…’ nu era in programa? :p

    lasa-i pe-astia cu valul, ca se cheama ca-s cu pluta, nu altfel.
    iar in decembrie valurile sunt inghetate, recte .. pricepi unde bat.

  4. tantzel optimist permalink
    6 Oct 2005 2:57 am

    si totusi o sa fie bine, are tantzel un simtz in limfa!

  5. April Sea permalink
    6 Oct 2005 3:04 am

    io am un morcov in ***. cu frunze cu tot.

  6. omida permalink
    6 Oct 2005 3:06 am

    vine toamna, cad frunzele, se culeg morcovii, se ridica moralul, se ridica moralul, se ridica moralul… ;)

  7. Subiectiv permalink
    6 Oct 2005 3:28 am

    apropo de morcovul ala, ai grija ce spui! :D nu de alta, da’ io abia ma abitn sa nu scap o timpenie :))

    lasa, mai, trece. uita-te la mine. mi-a trebuit o luna sa imi gasesc un job. and i did.

  8. April Sea permalink
    6 Oct 2005 3:43 am

    da’ de ce sa te abtii, nene!? be freeeeeeee…..
    mie mi-a luat si 4 luni! you’re cool, 30 de zile si gata!!

  9. Subiectiv permalink
    6 Oct 2005 4:10 am

    no, ca dupa aia pic de nesimtit.
    hmm… mda, numai ca tu nu ai fost tigan cu cortul, ca mine.

  10. 6 Oct 2005 5:44 am

    E numai o idee, probabil gasesti mai multe oferte pe net, doar sa cauti…

  11. puck permalink
    7 Oct 2005 6:44 am

    aprilita fata desteapta, aprilita gaseste job

  12. helicea permalink
    8 Oct 2005 7:37 am

    orice sfarsit poate un inceput bun. poate e timpul sa-ti gasesti un job si mai atractiv, de ce nu?

  13. crissty80 permalink
    11 Oct 2005 3:39 am

    aprilito, ne gandim de bine la tine! :)

  14. vidal permalink
    12 Oct 2005 2:07 am

    ne gindim, ne gindim, da’ mai zi-ne ce faci, cum si pe unde. mai ales cum te simti, cum ti-s boii, pe-acasa sau dincolo de gard, sanatosi si voinici sau jigariti s.a.m.d.!

  15. April Sea permalink
    12 Oct 2005 2:37 am

    jigariti….
    sa vedem miine.

Leave a comment