Skip to content

7 Mar 2017

anul 2017 a început mai puţin bine.

ok, adevărul e că … a început chiar prost. mizerabil.

pisica Yuki a murit. peste 5 zile se fac două luni, şi eu încă nu gîndesc că a murit. pentru mine ea e încă aici, doar că nu o mai aud.

i-a fost rău, a vomitat într-o seară (pe 9 ianuarie), am dus-o la CrystalVet, pe Iancului, pe 10 dimineaţa, şi abia atunci a început dezastrul. dintr-o pisică cu o stare cam proastă, au reuşit ca în 48 de ore să-mi dea un leş într-o pungă mov de gunoi, cu branula nescoasă. costul decesului: 1000 lei, plus nişte medicamente. diagnosticul? malpraxis.

am văzut deunăzi maşina lor de salvare pe stradă, şi mi s-a strâns inima. ce animăluţ o mai fi murit cu zile din pricina lor? ce stăpîn inocent îşi pune speranţa în ei ca să primească la sfârşit explicaţii inutile şi barbare?

încă nu pot vorbi despre asta, dar când voi putea, o să găsesc o modalitate să le trimit un control pe cap. pentru că au nişte proceduri de rahat. rana e vie, lipsa e acută, tristeţea e enormă, locul e gol, amintirile dau năvală şi nu vin întâmplări noi peste. pesemne chiar nu mai e, deşi o caut, aşa cum mă căuta ea cînd nu eram acasă. când eram, stăteam împreună non stop, eram “siameze lipite la naştere”.

în februarie mama s-a operat de cataractă şi operaţia a mers prost. a avut dureri de zicea că dacă nu eram acasă s-ar fi aruncat de la etaj. vinerea viitoare e programată la “dres”. pînă atunci calmante, linişte şi mai puţină lumină, că orice sursă de lumină i se dublează în ochi ca şi cum ar bate-o soarele non stop. ochii văd diferit şi creierul oboseşte. a devenit confuză. şi după ce terminăm cu ochiul, ne aşteaptă ortopedia, şoldul cel înţepenit…

yay me.

doamne, ţine-mi serviciul aşa cum e, pentru că e colacul meu de salvare. întotdeauna m-am aruncat în muncă, şi după ce s-a stins tata.

în rest e bine. vine primăvara, creşte ziua, chestii d-astea. din weekend am reînceput să ascult muzică.

my happiness, my snowdrop

Name YUKI
OTHER SCRIPTS: 幸, 雪, 由貴, 由紀, etc. 
From Japanese (yuki) meaning “happiness” or (yuki) meaning “snow”. It can also come from (yu) meaning “reason, cause” combined with (ki) meaning “valuable” or (ki) meaning “chronicle”. Other kanji or kanji combinations are also possible.
No comments yet

Leave a Reply

