Skip to content

călduţ

31 Dec 2016

un an călduţ şi prietenos ca o zi de toamnă.

şi mie nu-mi plac zilele de toamnă decît dacă sunt însorite şi luminoase.

dar a fost un an ok. de 8,50

Un an cu iPhone (nu ştiu ce pun ăştia de la Apple în telefoane că eu am uitat să folosesc un Android după vreo două luni de iPhone. Mă simt ca Răducioiu după 6 luni de Italia, “cum se dice asta la voi”… Samsungul de serviciu a devenit pur decorativ, ştiu doar să glisez pe bulina verde cînd îl aud că sună.)

Un an cu vacanţă în Grecia,  cu prea-minunatul Sarakiniko şi fantasticul râu Acheron, cu marea verde pe care o visam, cu plimbarea cu bărcuţa, cu autostrăzi de care nu aflase nici ultimul update pe GPS şi 60+ tuneluri, cu plantaţii de piersici pe mai bine de 10 km, cu încercarea de furăciune cu bonuri scrise în greacă, cine buricul lui Mohamed stă să le desluşească? – eu. “Aici scrie omletă, nu am avut omletă, nu e ăsta bonul nostru”.

IMG_0900.JPG

Un an ok la birou. Începutul cam anevoios, noroc cu un adjunct de treabă care a apreciat ceea ce fac şi m-a ajutat să nu mă simt inutilă. De pe la jumătatea anului ne-am revenit (a, da, m-am lămurit, aici e una deşteaptă şi una frumoasă) şi finalul a fost chiar vesel, cu un (al 5-lea) director (în 13 luni calendaristice) care e Vărsător ca mine, cu vorbe-n gură, bombăneli, miştouri şi sarcasm la care-mi mai bag şi eu coada cu plăcere.

Un an fără plimbări multe prin ţară, haihui pe cărări … Cu o singură excepţie notabilă: Bucureşti – Transfăgărăşan – Braşov – Bucureşti cu mama, în 13 ore.

Un an fără dragoste… Îmi aduc aminte de o prietenă care se-ntreba de ce e singură, ce, ea nu e iubibilă? Dacă tot m-am măritat cu serviciul, măcar să-mi placă ceea ce fac. Şi-mi place tot, ţine-mi-l-ar Dumnezeu aşa mulţi ani.

În concluzie, vă doresc şi-mi doresc să avem un 2017 aşa ca-n poza mea făcută în Fiskardo, Kefalonia: vesel, proaspăt, colorat, gâdilicios la suflet, însorit şi înflorit.

edit 2017: m-am gândit mai bine. La plusurile lui 2016 intră şi Tom Ford Noir, ca parfum de iarnă. Alături de Shiseido, Zen, pentru vară, descoperit în 2014. Un parfum bun, care rezonează cu mine şi care are are un chelcăşoz care mă “loveşte”, îmi e mai important ca un ruj sau un rimel.

Şi, last but not least, nu am avut probleme de sănătate care să nu poată fi rezolvate cu o pastilă, două. Cred că 2016 se califică la 8,90 :) – pentru note peste 9 ar fi trebuit să fi existat somebody to love.

No comments yet

Leave a Reply

