Skip to content

pod

24 May 2016

Azi am citit că Brooklyn Bridge, din New York, are vreo sută treizeci şi ceva de ani. Uitându-mă la poza lui de pe Wiki mi-am dat seama de un lucru.

Întotdeauna am spus că îmi place să fiu the catcher in the rye. Eu sunt cel pe care contezi. Cel care proofreads înainte de ok. Cel care are în calculator chestii de acum 1000 de ani de care poţi avea nevoie la un moment dat. Cel care ştie lucruri şi pe care te poţi baza pentru informaţie. Eu sunt cel care stă la marginea drumului şi te ajută să nu cazi. Eu îţi şterg lacrimile şi te pun la loc pe drum, şi dacă vrei, îţi repar şi bicicleta. Eu sunt cel care te face să râzi şi luptătorul ninja de unul singur pentru câte-o idee. Eu sunt ultimul, the lonesome rider, făcătorul de detoate ca să fie bine. Eu am grijă de lucrările colegilor, de zilele de naştere, de cafeaua şefilor, de lumina din birou, de florile de la geam, de atmosferă. Vrei bani, te împrumut, am împrumutat de când mă ştiu, dar nu am cerut nici dacă am avut nevoie la un moment dat. Ai probleme? Vino la mine şi te voi ajuta.

Dacă găseşti singur drumul până la mine.

Pentru că nu ştiu să construiesc poduri. Eu nu ştiu să fiu cel care vine către, cel care cere ajutor, cel care construieşte relaţii. Şi nu, nu sunt introvertită. Dar nu ştiu să comunic. Eu nu dau telefoane – doar primesc, și asta cu mari eforturi (colectoarea de apeluri ratate). Am un mobil cam vechiuț, îi încarc bacteria o dată pe  zi, dar nu pentru că vorbesc sau stau pe net. Aș putea să-mi iau unul de 100 de lei.

Eu doar sunt. Ca the Pointed Man din The Point, I just am.

you don’t have to have a point to have a point.

No comments yet

Leave a Reply

