Skip to content

poker

1 Feb 2016

Anul ăsta a început să fie iarnă de pe 17 ianuarie.

Pe 18 m-am gândit că nu are rost să încerc să scot maşina în traficul infernal, lasă, există autobuze. Am ajuns la birou mai mult pe jos, cu mare întârziere şi cu un cross pe ultimele 20 de minute. M-am grăbit, eram dincolo de sfertul academic, luam tot aerul rece în gât şi nici nu-mi păsa. Când am ajuns la birou a început să-mi curgă nasul.

L-am tratat cu vitamina C, ceaiuri, aspirină, păi nah, nu aşa facem toţi? A mai trecut niţel dar a coborât în gât, adică tuse. Am băgat mai puternic, o zi a părut că nurofen şi coldrex i-au dat în cap, dar back with a vengeance, ce zici de curvatură şi un pic de febră? Febră? Ia o sulfamidă! Sulfamidă hmm.. o zi recul, dar zici că nu mă vrei?! Ia să ne măsurăm în frisoane.

Uite-aşa decartam încet fiecare, când eu, când doamna răceală. Asta era situaţia miercuri 27. Mi-a declarat iubire: pe 28 am petrecut 20 de ore în pat. Un supliciu. 38.5, vomă, tuse nesfârşită, ceaiuri fără gust (cu multă multă lămâie pe care nu o simţeam), un nurofen express care scotea toată apa din mine de-am schimbat vreo 5 pijamale. Am sunat la medicul de familie, dar da, nu aveam programare, nu se putea deplasa la pacient. Mi-a solicitat să fac o radiografie, adică să ies din casă să mă duc la o urgenţă şi să vin la el dup-aia cu radiografia.. A convenit să producă o reţetetă de antibiotic, pt că sulfamida era prea uşoară. Am intrat pe antibiotic de vineri seară.

Ieri dimineaţă am chemat salvarea. Verificări, auscultări, ba chiar şi un ekg. Am trecut la o pastilă distanţă de pneumonie.

Aşa că acum iau al treilea fel de medicamente serioase (care-mi dă tahicardie preţ de vreo două – trei ore după ce-l iau), plus un antialergic local, plus probiotice, plus pastile de gât cu amorţitor / amortizor.

Şi sunt foarte foarte obosită.

4 Comments leave one →
  1. puck permalink
    1 Feb 2016 8:20 pm

    (schimbă medicul de familie)Ce e aia sulfamidă? Am păţit şi eu o aproape bronho-pneumonie de am crezut că mor. Dar măcar nu m-a tratat doctoriţa cu flit, doar ca nu am crezut eu că poate fi ceva atât de serios, am crezut că e doar o răceală, dar am dat în viroză. Şi am amânat mersul la doctor. Abia când am început să transpir neobişnuit de mult şi să am dureri în piept, m-am plans cuiva pe net si m-a trimis urgent la doctor, că aşa se face pneumonia. Ajunsesem de nu mai puteam sta în picioare şi nu mai ştiam de mine, nu puteam să mănânc decât fructe. Am luat antibioticele date de medic şi m-am făcut bine.

  2. aprilsea permalink*
    2 Feb 2016 7:36 pm

    Pukuşor, tot ce mănânc sunt mandarino-clementino-minolele / you name them. Sulfamida e fostul Biseptol, actualmente ascuns sub Sumetrolim. Am chemat salvarea când am simţit crepitaţii în plămânul stâng, o fluturare ce indică apă în pleură. Încă tuşesc şi mă târâi între două uşi (azi m-am încăpăţânat să nu stau deloc în pat peste zi. Sunt e-pu-i-zată dar aştept să se facă ora 22). Mîine e ultima zi de scutire.

  3. puck permalink
    2 Feb 2016 9:26 pm

    eu atunci mi-am luat medical prima data în vieaţa mea.

  4. 3 Feb 2016 2:18 am

    Me don’t like this. Salvare? Apă în pleură ? văleleu :( Hugs, căldură și însănătoșire grabnică!

Leave a Reply

