Skip to content

ianuarie

11 Jan 2016

Anul trecut a început prost. Pe 13 se ducea Valentin Nicolau între nori, şi eu aflam lucrurile astea înaintea altora, spuse de cineva care trebuia să le spună ca să scape de ele, ca şi cum s-ar fi putut schimba ceva dacă dădeai vestea asta proastă altcuiva. Eu însă nu trebuia să spun nimănui pînă nu ieşea pe ştiri. Am rămas şocată… nu atunci, nu aşa, nu când mai avea încă atât de multe de făcut. Îmi lipseşte la nivel personal, ca un profesor bun care m-a lăsat în mijlocul semestrului şi nu mai am de unde învăţa materia. M-a părăsit, deşi nici măcar nu a ştiut ce important îmi e. Era bine că era, pur şi simplu. Prezenţa lui la tîrgurile de carte şi pe Atlantykron dădea un sens viu, interesant, cultural, adevărat, sigur. Eram siguri de ceva atât timp cât era el printre cărţi, oameni şi idei. Dar nu mai e.

Anul ăsta a început la fel: pe 10 a plecat David Bowie. Nu am fost eu fanul numărul unu, dar, la naiba, omul ăsta avea de toate şi nici nu-i păsa. Făcea orice, când voia şi cum voia (şi cu cine voia, nah), cânta oricum avea chef, el era şi noi ne uitam la el cum e. Dar nu mai e.

You’ll never fumigate the demons, no matter how much you smoke.

Da, reuşisem să nu fumez 3 ani, dar m-am reapucat de vreun an. Ce-s trei ani?

 

6 Comments leave one →
  1. rata permalink
    12 Jan 2016 1:37 am

    Eu am plins cind am auzit. Omul asta era un fel de semizeu pentru mine. Dar uite ca si semizeii sunt muritori.

  2. aprilsea permalink*
    12 Jan 2016 5:07 pm

    same here. aseară am făcut un serial de clipuri cu el. ca să-l mai văd şi să-l mai aud.

  3. rata permalink
    12 Jan 2016 10:49 pm

    eu propun si asta: Helden, compusa de Bowie, cintata de Apocalyptica impreuna cu Till Lindemann care da din voce.

  4. aprilsea permalink*
    15 Jan 2016 10:44 pm

    se aprobă! şi Lindemann ştie cânta.

  5. 18 Jan 2016 11:42 pm

    MInunat e “Helden”! Multumesc, Rata!

  6. 18 Jan 2016 11:44 pm

    April,… si Bowie, si Rickman au fost oameni care au facut ce au vrut si ce le-a placut in viata. Au Trait, nene. Au fost in generatia aia de oameni foarte cunoscuti… si autentici, cu substanta. Nu cred ca au avut prea multe regrete la final :) Si noi suntem norocosi ca ne-am intersectat cu ei. Hugs :*

Leave a Reply

