Skip to content

Bucket list

7 Dec 2015

to be determined.

  • dar pentru început, că mi-e dragă ideea: să închiriez o maşină din Oslo şi să plec în nord, drum de două săptămâni sau peste, hăt dincolo de Tromsø şi de Alta, pînă la Nordkapp, să mă uit. ş-apoi să mă-ntorc tot cătinel, prin Suedia până-n Stockholm, să las maşina.
  • să-mi fac un tatuaj (sau mai multe, că idei am, curajul îmi lipseşte).
  • Mongolia!
  • Japonia + Fuji-san!
  • Islanda!
  •  Noua Zeelandă, Chile + Argentina, Africa de Sud + balenele.
No comments yet

Leave a Reply

