Skip to content

light

28 Nov 2015

“Tu ai studiat Japoneza? se miră el cu ochii mari şi albaştri. Tatăl meu a fost profesor de franceză, dar nu s-a lipit de mine vreo limbă străină, nici bătut. Pur şi simplu nu am avut înclinaţia asta. Dar mă punea să citesc, şi am citit mult. Asta mi-a prins bine [e om de cifre, nu de litere]. Îmi aduc aminte un haiku de prin lecturile mele, e singura legătură cu japoneza pe care mi-o găsesc acum. Hiii… Ce bine e să fii copil în noaptea de Anul Nou!

O să ne fie dor de gura de oxigen care ne-aţi fost. Acum gata, şuvoiul de noroi v-a dus la vale.

Când ni se dau lucrurile pe care le dorim, nu le apreciem pentru că avem convingerea că le merităm. Nu, nu le merităm. Avem doar oportunitatea de a fi aşa cum vrem, pentru un timp oarecare. E doar o experienţă. Don’t take anything for granted.

No comments yet

Leave a Reply

