Skip to content

“nave spaţiale”

3 Aug 2011

Băi, să vezi ce-am găsit la taică-miu ieri.. nişte reviste cu benzi desenate, suuuper mişto, băi. În fine, erau din secolul trecut, de prin ’92 – ’97, dar erau foarte tari, erau .. cum să zic .. deştepte, nu pentru copii ci pentru oameni mari, cu nave spaţiale..

Discuţie între doi angajaţi ai unei firme de tonomate de cafea, pe cînd schimbau consumabilele. Din secolul trecut

5 Comments leave one →
  1. 4 Aug 2011 12:08 pm

    Normal, ca doar automatele de cafea au aparut dupa navele spatiale :)
    Si doar imi tot zic sa ma uit mai des in buletin.
    Da’ colectia aia de buzunar de povestiri sf o mai stii? Cum se chema…?

  2. April permalink
    5 Aug 2011 7:44 pm

    Chestia e ca eu am cuplat imediat, cind am auzit ‘din secolul trecut’, cautam in cap cine-ar fi putut face benzi desenate la 1800 spre 1900 ….. cind am auzit ‘anii 90’, mi-a picat fatsa. Cred ca si ei au prins ‘secolul trecut’ cu un an, macar.

  3. literaamare permalink
    7 Aug 2011 6:31 pm

    Aprilsea !!!

  4. aprilsea permalink*
    7 Aug 2011 8:56 pm

    Intr-A-devar!!!

  5. 27 Aug 2011 5:17 pm

    frak!!

Leave a Reply

