Skip to content

semeseu

17 Jul 2010

barcaiolo

Alo, alo, sunt eu, Picasso
Ţi-am dat beep şi sunt voinic
Dar să ştii, nu-ţi cer nimic.

Băi osolemio, dacă nu-mi răspunzi nici acum la semeseu, să ştii că mă duc să m-arunc în cap de pe podul Rialto.

5 Comments leave one →
  1. vera permalink
    18 Jul 2010 8:29 am

    Itzi raspund eu la semeseu, dar offtopic, sa fac Mea Culpa. Tu ai avut dreptate cu cifra populatziei din Slovenia, eu stiam in jur de 1 milion 800 de mii, dar m-am uitat acu si vaz ca a crescut la putzin peste 2 milioane. Scuze, aveam o informatzie de acu citziva ani.

    Sper ca nu tu ai pozat personajul, caci pare genul coleric extrem, care sa-tzi dea cu ranga in cap. Altfel, cel mai mult imi place arcuirea crupei.

  2. april permalink
    18 Jul 2010 9:17 am

    :) no prob cu cifra populatiei din Slovenia. oricum sunt de 10 ori mai mici – ca suprafata si ca nr. de oameni – dar de 10 ori mai dezvoltati in multe domenii. imi doresc sa mai ajung acolo ca prea mi-a placut. are de toate dar nu se faleste cu asta.
    cit despre ‘sexi licuriciu’ cu derriere-ul bombat, e opera mea. dupa ce si-a privit crunt telefonul, si-a adus aminte unde e si ne-a invitat la o plimbare cu barca. halal invitatie, intr-adevar avea o vorba hurducata si imperativa. de data asta am scapat, data viitoare cine stie ?! :)

  3. 18 Jul 2010 5:29 pm

    ahhh, ce discutzie derriere les rideaux… deranjez cumva? :)

  4. mack permalink
    19 Jul 2010 9:50 am

    pe cuvînt dacă nu seamănă cu Masca :)) :))

  5. april permalink
    19 Jul 2010 7:52 pm

    @ impricinatul: ce placere, domnul meu. Mai poftiti, va rog, simtiti-va ca acasa!
    @ mack: Lollll….. ai dreptate, are un chelcasoz care zice c-acum ar fi in stare sa sara din poza, sa se-nvirta rapid, sa apara imbracat cu redingota aia malagambista verde, si sa urle OH S-MOKEE…

Leave a Reply

