Skip to content

Enter title here

17 Jun 2010

Nu c-as fi vorbit prea mult pina acum, dar cica plec in vacanta 15 zile cu masina (nu a mea) spre tarmuri italiene de Adriatica (Slovenia obligatoriu, Austria facultativ, Venetia pentru ca trebuie).
Suna misto, si ar fi fost si mai si de nu s-ar fi intimplat sa fie in acelasi timp cu 2 concerte mari si misto: Massive Attack (a doua oara in Romania, i-am ratat si prima data, eram in doliu), Aerosmith (iubire mare inca din vremea casetelor video din anii `80, intotdeauna mi s-a parut Steven Tyler un om urit orgasmatic de frumos). Ar mai fi de numarat aici si Rammstein…

N-am mai fost in strainatate din toamna lui 2007. Acum s-au gasit sa vina bunaciunile astea aici, cind eu nu sunt! Foarte urit din partea lor.
Va las in grija macului din header, fotografiat intr-un drum prin draga Dobrogea acum 3 saptamini.

Hugs ya.

4 Comments leave one →
  1. 17 Jun 2010 11:25 am

    bai aprilsea, tu stii ce tare imi placea cand mai scriai?

  2. Isa permalink
    19 Jun 2010 6:18 pm

    Sa ai o vacanta frumoasa. O meriti.

  3. 5 Jul 2010 12:55 pm

    17+15=32 adica 1 iulie…. poze !!!

    :)

  4. aprilseas permalink*
    9 Jul 2010 12:00 pm

    18+15=2 iulie, adica 4. ca mai erau si drumurile.
    mdap. m-am intors. am si poze. unele chiar bune.

    si mie-mi placea cind mai scriam.

Leave a Reply

