Skip to content

expo pisici!

22 Apr 2010

SofistiCat: 24 – 25 aprilie, ROMEXPO Pavilion 23-25, intrarea C.

mai multe informații aici. noroc c-am văzut azi un afiș în oraș, altfel iar îl ratam ca-n ultimii mulți ani.

later edit:

Bengal – din Ucraina

9 Comments leave one →
  1. ionut permalink
    22 Apr 2010 9:31 am

    Aşteptăm cu emoţie titlul tău în cazul unei expoziţii de spanac=)

  2. April permalink
    22 Apr 2010 9:54 pm

    By popular request:

    expo spanac!
    Se ia o mînă de frunze de spanac, cu cît mai mici cu-atît mai bune, se taie codiţele, se spală, se rup frumuşel cu mîna, se amestecă cu două frunze (maxim şasă) de salată verde, nişte cubuleţe de castraveţi, sare-ulei-lămîie, şi se serveşte cu pîine prăjită cu caşcaval sau altă brînzică cu chichirez şi cu o felie de roşie deasupra.

    se califică?

  3. 22 Apr 2010 11:34 pm

    La faza judeteana !

  4. ionut permalink
    23 Apr 2010 9:08 am

    Şi încă cum!
    Merge făcută şi o pagină de e-spanac, dar problema e cum uploadezi o plasă de spanac.
    Ctrl+U

  5. 26 Apr 2010 8:23 pm

    Sa-mi spui si mie daca erau pisici de-alea uriase, sa pot sa ma autoflagelez cu bascul. :)

  6. 28 Apr 2010 2:07 pm

    Miau !

    (ca sa citam din clasici!)

  7. April permalink
    29 Apr 2010 12:02 pm

    umm.. da, Pisique, erau. Nu multe, insa. Majoritatea erau British Shorthair din cele din reclama la Whiskas, gri deschis cu dungi.
    Dintr-astia de care-ntrebi, Maine Coon, era unu’ imens si de culoarea vintului turbat. Il ridicase stapina-sa pe cusca si se uita la noi plin de sila. Era numai mustati si nas, si statea incruntat. Avea un cap cam cit stapina-sa, daca ma gindesc bine.

  8. 30 Apr 2010 12:14 pm

    Am dat o tura în Nigeria, am atins zidul si m-am întors repede.
    Pe Maine Coon ala as fi vrut eu sa-l vad for real, asta e.. ma uit la el pe net.
    Mi-ar place un Maine Coon dar mi-e ca astia manânca un copil pe zi, si dupa trei zile nu mai am ce sa-i dau . Si pe de alta parte atâta sictir într-o pisica asa mare o fi molipsitor, stiu eu? Ale mele doua chiar si turate la plictis maxim par mai putin contagioase.

  9. 4 May 2010 9:42 am

    Ce blană de tigrişor are!!!

Leave a Reply

