Skip to content

oare

8 Feb 2010

oare cei care doresc să ningă în București s-au săturat de cât a nins iarna asta? de cât au dat la lopată și la măturică zăpada de pe mașină, de locurile cvasi inexistente de parcare, de cât au înotat până la autobuz, de cât au alunecat cu picioarele-n toate părțile mai ceva ca Bambi pe trotuare, de frig, de vânt, de mocirlă? oare se simt mai bine-acum?
cică-i iarnă mai nasoală ca-n 85-86.

– de când n-am mai scris parola de log in pe wordpress era s-o uit. salvările astea automate nu sunt bune, turtesc neuronul de tot.

/o să schimb ț-urile și ș-urile mâine. parcă astea-s alea care se văd pătrățele/

14 Comments leave one →
  1. suntzutzu permalink
    9 Feb 2010 12:28 am

    nu pot sa ma abtin: http://www.britishpathe.com/record.php?id=72318
    “ne-am trezit peste noapte impotmoliti in frumos” :)
    culmea e ca acum 40 de ani “motorizatele” aveau freza care punea zapada in camion, nu pe masinile parcate

    p.s. se vad bine, sunt diacritice, nu-s patratele
    p.p.s. welcome back?

  2. ionut permalink
    9 Feb 2010 1:45 am

    April, puschea! Inca doua zile si-mi fac cazemata, p+2

  3. 9 Feb 2010 6:23 am

    ba mie mi se pare că-i prima iarnă adevărată după mulţi ani (probabil din ’85-86)…

  4. 9 Feb 2010 9:53 am

    Şi mie la fel, că am fost de două ori în Bucureşti – în decembrie şi în ianuarie. La înmormîntare şi la 40 de zile . Iar aici ,ieri, cînd am ieşit din casă, am simţit un ger de-ăla năprasnic, faţă de care orice palton e o foaie de ceapă,;doar cojocul ar putea avea vreo şansa.

    Dar de ce să stoarcem lămîia în ochiu’ gazdei ?!

    Mie chiar mi-e dragă !

  5. 9 Feb 2010 1:25 pm

    eh, macar nu i-a luat prin surprindere, corect?

  6. 9 Feb 2010 2:04 pm

    io nu ştiu, că la mine-n balcon îs 22 de grade, vă fac poză la termometru dacă nu mă credeţi. şi cînd am stat juma’ de zi cu geamul pe oscilo s-au făcut 18…
    cum e pe jos, se-alunecă? :D

  7. 9 Feb 2010 9:11 pm

    V e viu şi mişcă !!!

  8. 9 Feb 2010 9:35 pm

    da’ mişcă puţîîîîn di tăt

  9. 10 Feb 2010 5:01 pm

    v, la mine nici în casă nu-s 22 de grade!! :/

  10. 10 Feb 2010 5:23 pm

    a, păi, stai aşa, că-n casă erau 21! :D

  11. 10 Feb 2010 7:46 pm

    Deh, dacă m-a mîncat să-i dau cu tifla omului aflat în suferinţă.

    Azi dimineaţă era totul alb. Mari 10 cm de zăpada. Ei să vedeţi voi ambuteiaje, trenuri anulate şi autobuze retrase la garaj… Asta e, o meritam.

    http://www.nu.nl/slideshow/1880254/popup.html

  12. 21 Feb 2010 12:30 pm

    AAAAAAAA ce poza

  13. April permalink
    22 Feb 2010 6:20 pm

    iete ce asfalt frumos si ce sosele drepte si curate avem, este? nu-sh de ce ne plingem, zau.

Leave a Reply

