Skip to content

iarnă

20 Jan 2010

A nins ţeapăn şi îndesat în trei rânduri în iarna asta. Merg cu transportul în comun, nu mi-e de drum cât de faptul ca n-aş avea unde să las maşina, nici în centru nici acasă. Şi, oi merge eu cu lopata în maşină, dar nu vreau să m-angajez sezonier la ADP responsabil cu mutatul zăpezii de pe un sens pe celălalt în zona pieţei Rosetti.

A nins îndeajuns cât să mai merg cu transportul în comun şi să îmi ajungă experienţa. Nici măcar nu fac mai puţin decât cu maşina. Mai bag şi două staţii de cross prin nămeţi – când nu 6, ca ieri. Măcar de-aş avea unde să mă grăbesc.

În decembrie am fost delegată pentru 60 de zile la batalionul disciplinar al unităţii în care cu onor semnez condica. Mai am 4 săptămâni de chin şi cifre, dar îmi iau concediu 2 săptămâni – am avut bunăvoinţă, dar mi s-a cam terminat. Enough is enough.
Ascult Led Zep la serviciu pe heavy rotation, şi m-ajută. M-ajută să respir printre dosare, să pot muşca înapoi când trebuie, să pot acorda 1/2 h din timpul meu explicaţiilor despre procentaje, cursuri de schimb pe 2008, penalităţi, amenzi, măsurători, la fel cum aş avea răbdare cu un film prost (din 1/2h s-au făcut două ore bătute pe muchie). (Şi eu nici nu prea mă uit la filme).
Led Zep merge cu iarna şi cu amintirile mele. Dacă închid ochii, sunt înapoi mulţi ani, şi nările mele simt mirosuri pe care le-ar mai vrea înapoi.
Pfui. Nu. E bine că le-am avut. E bine că ştiu şi altfel. Led Zep merge şi sprijinind un calorifer de metal, privind zăpada şi dând din cap de una singură într-o ramă de geam.

Ninge, şi-mi scârţâie zăpada sub încălţări. Nici zgomotul ăsta nu l-am mai auzit de ani buni.

18 Comments leave one →
  1. 21 Jan 2010 12:26 am

    “Ninge, şi-mi scârţâie zăpada sub încălţări. Nici zgomotul ăsta nu l-am mai auzit de ani buni.”

    Eu l-am auzit in decembrie, inainte de Ignat, pe aleile de la Bellu.
    Acum am venit la parastasul de 40 de zile.

  2. april permalink
    21 Jan 2010 1:54 pm

    Aoleu.
    Tigarile?

  3. exq permalink
    21 Jan 2010 8:23 pm

    io am cazut azi. pretty nasol, pe o mana pe care in timpul pravalirii am avut mare grija s-o tin fixa ca sa nu scap tigara din ea. :) adica rasu-plansu.
    pup Aprilutza.

  4. 21 Jan 2010 11:44 pm

    Da. Tigarile.

  5. vera permalink
    22 Jan 2010 2:29 pm

    Aprilia, slava domnului ca ai resurfasat, ca ma intrebam deja.
    Da, scirtziie. Un zgomot divinissim. mai ales dupa 3-4 ani de lipsa. Ce e si cu omu asta… Un zgomot.

    Si ce faci in vacantza?

  6. april permalink
    22 Jan 2010 9:13 pm

    Mulţumesc de grijă, Vera. N-am nemica, doar că nu mai gîndesc c-aş avea ce scrie care să merite spus.
    Zăpada. Oh, da, un zgomot divinissim. Abia când îl remarci îţi dai seama că nu l-ai mai auzit de mult. Şi sclipirea aia măruntă şi veselă..
    Nu ştiu ce fac în vacanţă. Am mai fost întrebată şi am băgat o privire inteligentă şi un text cult. Pentru urechile persoanelor care-ar putea să-mi facă rechemare, am susurat o plecare în străinătate, dă bine la impresia artistică şi asigură încă vreo două zile de ne-prezenţă la serviciu.

    Când colo … o să mă bâhlesc acasă. De-aş prinde o zi mai dezmorţită, aş ieşi până spre nişte privelişti cu mai puţin beton.
    Nu-ş.

  7. april permalink
    22 Jan 2010 9:16 pm

    Exq: dar nu ţi-ai rupt nimic, sper!!! nasol, nasol, dar trece şi eşti întreagă, da?!
    plizzzzz answer to meeeeee

  8. 24 Jan 2010 10:55 pm

    Vino !

  9. 26 Jan 2010 8:52 am

    Hei ! N-aude n-a vede n-a greul pămîntului ?!?!

  10. April permalink
    27 Jan 2010 7:38 pm

    who, me?

  11. 27 Jan 2010 9:23 pm

    Păi cine ?!?! Vino dom’le încoace dacă ai vacanţă. N-avem cîmpuri de lalele da’ vreme olandeză din belşug. Muzee, mori de vînt, diguri, haringi şi ce s-o mai găsi. Cazare şi masă asigurată (mă rog, dacă te iei după cît de des gătim noi o să zici că te punem la cură de slăbit)

  12. 27 Jan 2010 9:44 pm

    asigurate

  13. 28 Jan 2010 2:45 am

    Daca e sa vorbim despre vacante, in general, iaca o idee care impusca niste iepuri: http://www.exploretravel.ro/index.php?page=detalii&id=1008&id_cat=1

  14. aprilseas permalink*
    28 Jan 2010 11:58 am

    multumesc mult, A draga. n-ar fi o problema cu masa. doar cu jena de-a veni pe capul unor oameni asa, puf. muzee, mori de vint, diguri, haringi. suna foarte interesant. o sa vin eu vreodata, dar pe programatelea.

    midori, maica, m-ai ars. deci U2. moscova, viena, atena, istanbul, ba chiar si bruxel (asa scrie, las’c-asa merita, mama lui de bruxel!). or sa vina ei sh-aici, stai sa termine astia mantsocaria de stadion. recunosc ca acum n-ar avea unde, asa ca nu ma supar.
    U2. Istanbul. Atena. Viena. Pe alese, ia neamule bilete…

  15. 28 Jan 2010 5:13 pm

    Eeee, pe programatelea să-ţi cauţi gazde mai burgheze.

    Noi am ajuns îndărăt cu KLMu pe 29 şi pe 30 ce ne-am zis pe la prînzişor: ia hai pînă la Maasmechelen în nordu’ Belgiei, la autletşoping. Zis şi făcut, doar că Belgia părîndu-ni-se extrem de plicticoasă, iar şopingu’ de -a dreptu’ odios, ne-am luat şi peria de dinţi că poate dormim o noapte la Paris. Eu, mai vizionară, am luat şi adresă unei prietene unde aruncasem o vorbă în treacăt, cum că poate năpustim de revelion.

    Aşa că am plecat la 12 am mîncat de seară la Paris, am înnoptat la Orleans, am ajuns pe 31 la ora 12 în Toulouse (!!!) ne-am cazat la hotel, am dormit după amiază, seara am dat năvală, am petrecut pînă pe la 3, ne-am retras, am dormit, a doua zi la 12 am plecat îndărăt (că s-anunţase zăpadă) şi noaptea pe-ntîi ianuarie la orele 23 am ajuns acasă. A două zi de dimineaţă totul era alb.

    De altfel înainte să-ţi zic să vii întrebasem, şi colocatarul n-a făcut uz de al său drept de veto.

    Deci reiau: muzee, haringi, mori de vînt (şi te lăsăm să ne şi găteşti…. în mărinimia noastră desăvîrşită)

    PS. Pe 2 am dormit, dar pe trei am ajuns şi la autletşoping evident.

  16. 28 Jan 2010 5:14 pm

    Ptiu, uitasem digurile !!!!

  17. 29 Jan 2010 12:51 am

    Led Zepelin rulz ;)

Trackbacks

  1. “Dragelor”, “Phenomenal Woman”sau “Leapsa muiereasca” « Fresh Facts, Attitudes and Positive Vibes for You

Leave a Reply

