Skip to content

d-ale mele

30 Oct 2009

câteodată îmi place unde lucrez (câteodată, subliniez)
cică:
– … păi să faci un comunicat de presă, că s-a dat drumul la banii pentru subvenţii.
– Bine, mă duc să-l scriu.
– Nu, că atâta trebuie să fie, s-a dat drumul la subvenţii.
stupoare
– … doamnă, nu mai bine le dau un sms?

Asta că tot avuserăm miting săptămâna asta. Eaca, Băse, băiat bun, le-a promis şi-n doo zile s-a destupat ţeava la bani. :(

În altă ordine de idei, dar tot p-acolo:
După ce c-arată ca un foetus fardat*, O. şi-a mai găsit şi un semn electoral ca un cur de găină. (cititorii mai sensibili sunt rugaţi să-mi scuze franceza)


* dintr-o poezie Dadaistă.

2 Comments leave one →
  1. 31 Oct 2009 9:51 am

    Ptiu! M-ai făcut să caut lista candidaţilor, apoi pagina numitului, şi-n fine tîrtiţa

    :)))))))

  2. 31 Oct 2009 9:53 am

    Pentru cazul că vrei să-l ştergi, îl pun separat (pe el, linkul tîrtiţos)

    [apropitarul editeaza comentariul.
    am sters linkul, ca nu vreau sa mearga lumea din pagina mea p-a lui]

Leave a Reply

