Skip to content

Rose Period

15 Oct 2009

K Nu c-aş fi eu Picasso, dar sunt şi eu în perioada roz. Nu orice fel de roz, ci ăsta din poză. M-am ţăcănit. Pentru cei care nu prea mă ştiţi, eu sunt fan turcoaz. Albastru, siniliu, verde, jad, indigo, bleu, kaki, teal – culori de apă, de mare – şi mai ales, peste toate, turcoaz adânc.
Ei bine, m-am ţăcănit. Am vreo trei tricouri cu nuanţe d-astea ca petalele macului de faţă, am ojă cu care-mi dau compulsiv de astă primăvară, am şi două cămăşi lately tot din nuanţă d-asta, începe să-mi placă roşul – dar un roşu rece, nu corai gălbejit sau prăpăditul de #ff0000, ceva mai vişiniu, mai picant, mai albastru.
Şi tocmai am descoperit posterul asta la Kenzo Flower Essentielle. E scris în stele.
(La cât de frig îmi e, o să ajung toată în culoarea asta).

Anul trecut făceam multe însemnări pe tema Indagra. A început, de ieri, dar n-a avut ce ministru să-i taie pamblica – nicidecum să-i fete văcuţele în poală şi să pună cocarde la concursuri de Miss Vaca – şi nici ce premier şi ambsadori să se plimbe printre standuri, să mai ronţăie o măslină românească. E gol pe aleile bătute de vânturi (in more ways than one) de la Romexpo. În pavilionul central e târgul de turism.
O să dau o fugă mâine şi dacă e ceva de văzut, o să vă zic. Probabil o să fie iarăşi păsăretul.

2 Comments leave one →
  1. vera permalink
    17 Oct 2009 2:41 pm

    April – culoarea este foarte frumoasa; ea se numeste ‘betterave’ (care, pe frantzozeshte, inseamna ‘sfecla’ – intzelegi deci cum vine cazul de figura).
    Si eu am boala la dinsa, asa ca am voit sa las un semn ca consimtz si solidarizez la amorul dumitale.

  2. april permalink
    17 Oct 2009 3:35 pm

    deci am sfeclit-o, amindoua.
    multumesc pentru solidarismul de breasla, se marcheaza pozitiv.

Leave a Reply

