Skip to content

***ilitate

7 Oct 2009

Duminică am ieşit un pic din Bucureşti.
În dreptul localităţii Otopeni am zărit nişte banner-e cu textul “Duminică 03 04 Octombrie …” – aşa, cu 03 barat şi scris 04 cu alt font şi-n altă culoare. Anunţau o demonstraţie aviatică ce avea loc chiar atunci. Dacă aş fi ştiut, m-aş fi dus – avioane, deh. Pe deasupra drumului am zărit două în zbor sincron.

Mergând în continuare cu maşina, am aflat de la radio că sâmbătă şi duminică a fost / era SofistiCat, expoziţia de pisici de la Sala Palatului. Dacă aş fi ştiut, m-aş fi dus – pisici, deh.

Mai pe seară am văzut la televizor că tot în acest weekend a avut loc un târg de produse eco-bio-agro la Muzeul Satului. Dacă aş fi ştiut, m-aş fi dus – deh.

Oare de ce astfel de informaţii nu intră la ştirile de vineri? Oare s-o numi reclamă? Mă gândesc că e mai mişto să afli inainte ce poţi face în uichend decât după, ce ai fi putut face. Şi dacă dai informaţia după ce nu mai e de actualitate, nu e fix degeaba? Ce mă interesează pe mine că reporterul Nea Titi a fost la showul aviatic? Acolo voiam să merg eu. Ce-mi pasă mie că nu-ş ce blondă cu mult ăăă în gurăăăă a fost laă tââârgul de produseăă ecologice de la ăă Muzeul Satului undeă a luat nişteă dulceaţă de zmeură (noroc că astea au ă la final pe bune). Argh.

Cireaşa de pe colivă a venit din partea poliţiei române.

Pe-nserat, la venire, cum stăteam eu pe podul de la Ik3a pufăindu-mi ţigara de-acum tradiţională pentru unitatea aia de timp şi spaţiu, văd pe căruţabilul de pe sensul celălalt, cam în dreptul zonei viitorului pasaj, o mogâldeaţă ca un sac de cârpe. Pe măsură ce m-apropiam – mi-am terminat ţigara şi tot n-ajunsesem în dreptul ăla – mogâldeaţa prindea contur de om căzut în drum. Maşinile care ieşeau din Bucureşti ocoleau, maşinile care intrau în Bucureşti se uitau. Era un bărbat căzut exact la marginea carosabilului, cu un bagaj în mână. După haine nu era aurolac. N-aveam unde să trag dreapta, eram ca-n banc, în faţa mea maşină, în spatele meu maşină, la stânga mea maşină, la dreapta mea maşină… Coloana se mişca cu 5 maşini pe oră, dar totuşi se mişca. La intersecţie era poliţie, se-auzea fluierând.
Ok, îmi zic, ajung şi le spun lor.
Ajung, şi-ncerc printre fluierături să-i urlu primului poliţai că e un om căzut pe carosabil pe partea cealaltă. No luck. Este un om căzut… degeaba. Încetinesc în marea de maşini în speranţa că prind iarăşi semaforul. Care semafor? Poliţişti în număr de 3 la distanţă de 10 metri, toţi cu aceleaşi gesturi. Din urmă claxoane. Trag cât puteam pe stânga (coteam spre Aviaţiei), mă urc pe bombeurile unui poliţai şi apuc să urlu înaintea lui că e un omcăzutpecarosabilpesensulcelălalt. O faţă roşie şi umflată de efort urlă înapoi la mine: Şi ce-mi pasă mie? Mişcă maşina!!!
Ăştia de la circulaţie sunt puşi acolo numai să dea din mână şi să respire prin fluier. Înţeleg că era cu altă treabă, dar mi-a fost greu să plec din zonă …………

21 Comments leave one →
  1. Irina permalink
    8 Oct 2009 6:59 am

    Comunicate media sau comunicate de presa, stiu un loc, stiu pe cineva si alte cateva site-uri de genul asta si afli *aproape* toate informatiile despre evenimentele din oras. Dar mitingul aviatic chiar nu a fost promovat, eu am aflat luni ca era SI miting nu doar porti deschise la Otopeni…

  2. 8 Oct 2009 9:41 am

    pai, in loc sa tragi politistu’ de izmene, stiind doar ca nu va face nimic, nu mai bine sunai la 112?
    cu celelalte stiri de neaflat, am descoperit ca singura solutie, in absenta unei prese care sa-si faca meseria (sau un prezenta unei prese care nu-si face meseria), este sa ma abonez la doua-trei bloguri de nisa care ma intereseaza.

  3. tantzel uitucel permalink
    8 Oct 2009 9:47 am

    …Sau poate niste prieteni care stiu si mereu uita sa te-anunte nu vor mai uita… :(

  4. aprilseas permalink*
    8 Oct 2009 11:50 am

    Irina, ‘stiu pe cineva’ nu functioneaza in cazul meu. Stiu pe cite cineva in fiecare din cele trei instante pomenite, si cu toate astea n-am aflat de la ei, ci din presa.
    Ideea cu agentia de stiri e insa cea mai buna. Agentiile de stiri ar trebui sa fie informate inainte de eveniment.

  5. aprilseas permalink*
    8 Oct 2009 11:51 am

    april hugs tantel.

  6. aprilseas permalink*
    8 Oct 2009 11:56 am

    am sunat o data la 112, cind ardea blocul de visavi. atitea indicatii a trebuit sa dau de mi-au sarit papucii din picioare. si dup-aia a trebuit sa fiu jos cind au venit pompierii, sa imi ia datele si sa semnez c-am facut respectiva chemare / cerere.
    presupunind ca ma opream undeva, trageam dreapta si anuntam chestia, (daca as fi avut timp sa stau sa vorbesc cu numitii 112 la telefon), ar fi fost mai simplu sa ma fi dus pina acolo sa-l trag pe om din drum. stii ce m-a oprit? spaima ca s-ar fi putut intre timp sa-l fi luat careva-ntre roti, si eu sa asist la scena.

  7. Irina permalink
    8 Oct 2009 11:59 am

    Nuuuu, ideea era http://www.stiupecineva.ro si stiu1loc.blogspot.com

    Si eu mi-am pus in reader toate categoriile de comunicate de presa care ma intereseaza, acolo se anunta cam tot…

  8. 8 Oct 2009 7:35 pm

    aaaaaaaa….. pai de ce nu dai mura in gura la omul bleg?
    sarumina.

  9. 8 Oct 2009 9:11 pm

    deb

  10. vera permalink
    9 Oct 2009 4:22 pm

    Aprilitzo, m-ai facut ferfenitza cu fut******** dumitale si nici nu am intzeles unde te informezi de una si alta, desi tie ti-a dat mura-n gura. Da ce-i mura-n gura ta, e chineza-japoneza-n a mea. Si nici ce zice v despre blogurile de nisha nu ma ajuta, ca nu stiu care sint alea si nici cum le-as gasi asa, io singura.

  11. 9 Oct 2009 5:05 pm

    pai, vera, de pilda, daca tot am scris ca ma spal cu olivellenic ca sa nu ma mai manince pielea dupa baie, casc ochii pe blogul patroanei, organicinromania.blogspot.com, si aflu cind mai sint tirguri de-astea. sau ma uit pe forum la animale.ro si aflu cind sint expozitii de mitze.

  12. vera permalink
    9 Oct 2009 5:57 pm

    vidale, da io unde gasesc retzete pentru un copil alergic, care nu are voie nici oua, nici dairy, nici orez, nici fish+seafood, nici ardei, etc.? caut de 3 ani si am innebunit tot cautind si negasind. Cum sa-i faca mama-sa torta de ziua ei este un issue in fiecare an si nu vrei sa stii cum se incheie an de an.

  13. 9 Oct 2009 6:34 pm

    pai, daca oua nu, lactate nu, cred ca gama “raw” e pentru ea.
    uite, de pilda, aici: http://rawgoddessheathy.blogspot.com/2007/11/raw-dessert-class-101.html
    pe la mijlocu paginii e o reteta care se cheama ‘carob fudge’. eu am facut-o de vreo trei ori pina acum, halesc toti fericiti din ea, doar ca am folosit migdale crude si alune de padure crude in proportii egale, iar in loc de stafide am bagat la blender smochine uscate si niste visine deshidratate vechi de-o suta de ani, cu care nu mai aveam ce face. cu asta zic eu ca s-ar putea face un blat, iar decorarea… cu aia e mai usor.

  14. 9 Oct 2009 6:40 pm

    am uitat sa-ti zic, vera, ca daca vrea compozitia mai cremoasa poate sa foloseasca avocado pasat.

  15. 9 Oct 2009 6:42 pm

    tot pentru vera: si mai uita-te si aici: http://ligiapop.com/2009/05/06/retete-deserturi-partea-1/
    (lecitina lichida se gaseste pe suplimente.ro, de pilda)

  16. vera permalink
    9 Oct 2009 7:32 pm

    v – Multumesc mult, o sa ma uit, BINEINTZELES. Desi nu stiu daca poate nuts, asta vara nu putea, si n-am idee despre avocado, pina acum nu a mincat, trebuie sa vad.
    Grandmerci inca o data.

  17. 10 Oct 2009 11:32 am

    O sa fac eu evenimentele la site-ul unde lucrez. Si primesti newslettere pe mail, dar nu am voie sa zic care. Nu s-a lansat inca…

    :( omul cazut pe carosabil ar putea sa moara acolo si nimanui (except you) sa-i pese. E ca in filmul ala “it’s all about love” cand oamenii sareau pe strada peste cadavre ca si cum ar fi fost normal…

  18. 10 Oct 2009 2:45 pm

    Cica a raposat weblog.

  19. 10 Oct 2009 2:45 pm

    Asta a propos evenimente :)

  20. 23 Oct 2009 9:16 am

    Cica e Targ de Sf. Dumitru la Muzeul Satului in week-end. Io-te un link: http://s4h.ro/targ

  21. literaamare permalink
    25 Oct 2009 3:55 pm

    Eu nu mai scap de mailul ăstora cu evenimentele. Acum nu ştiu cît de multă lume îşi trece evenimentele pe lista lor, dar ea există şi nu ştiu cum m-a găsit tocmai pe mine pentru spam :(((

    http://eventful.com/bucharest/events

Leave a Reply

