Skip to content

vouă

3 Sep 2009

Un an la un liceu din US sau Marea Britanie, dar şi din Austria, Norvegia, Chile, Olanda, Brazilia, China, Irlanda, Mexic sau Canada … cum sună? Data limită a aplicaţiilor e 6 noiembrie 2009 – mai e ceva timp până atunci. Criteriile şi restul detaliilor sunt aici.
Aş spune că e o ocazie minunată pentru orice tânăr între 15 şi 18 ani. Pot aplica pentru universităţi de-acolo, practic le oferiţi şansa de a zbura. Costă ceva zburatul ăsta, dar dă cu plus la return on investment. Aş face-o, de-aş avea cui să-i ofer şansa asta.

6 Comments leave one →
  1. vera permalink
    3 Sep 2009 6:56 pm

    april, stiu programul, am fost in juriul care a facut selectia in primii 4 sau 5 ani. Este o sansa extraordinara, depinde, evident si de cine si cum selecteaza. Noi, care faceam munca voluntara si eram idealisti pina la nebunie, am trimis NUMAI copii saraci si briliantzi, gindindu-ne ca aia de parintzi bogatzi au si alte posibilitatzi (Itzi spun asta, pt. ca am avut un imens scandal internatzional cu tatal unei fete de bani gata, obisnuita sa aiba TOT ce vrea si care ne-a pirit ca i-am picat fata. S-a lasat cu ancheta, etc.) Am reusit in anul 1 sau 2 sa trimitem o fetitza roma, care n-ar fi putut in 5 vietzi sa aiba o sansa asemanatoare. Si am avut bucuria extraordinara sa primim (asa era formatul) their grades, pentru fiecare de la colegiul unde se dusese, plus caracterizari de la supervisors and stuff. Si toti copiii ‘nostri’, cei de care stiu eu, erau exceptionali, laudatzi pin’ la cer de profesorii si colegii lor. Si iti zic inca o data, erau copii saraci. Nu, insa, si prost crescuti sau tzoape. Nici nu mai stiam ce s-a intimplat cu Intl. Colleges. Merci ca mi-ai spus.

  2. april permalink
    3 Sep 2009 7:33 pm

    ce veste buna mi-ai dat! bine ca se mai poate si asa, adica pe bune, adica pentru cei care chiar merita.
    cind am gasit site-ul si am scris insemnarea ma gindeam ca e adevarat, apoi, second thoughts, imi ziceam ca-i facatura, ca asa ceva nu exista, ca e pentru ‘beizadele’, copii de bani gata…

  3. vera permalink
    4 Sep 2009 12:00 pm

    Pai, cum iti zic: depinde aproape exclusiv de cine selecteaza. Toti copiii pe care i-am vazut erau copii bine dotati si elevi buni. Problema este cum ii seprtajezi pe cei care sint cei mai buni si, dintre ei, pe aceia carora aceasta sansa le va schimba viatza si care NU AU ALTA SANSA. Si, sincer, pina si acolo mai trebuia sa faci trieri, din cind in cind: imi amintesc ca a ajuns, la un moment dat, in punctul in care se dadea batalia intre doi candidati, un baiat si o fata. meritau la fel. erau amindoi in situatii sociale/familiale dificile. I prevailed: am trimis FATA!!!!!!!!!!!!!!!!

  4. papanasi permalink
    4 Sep 2009 9:09 pm

    vero, tu citisi saitu’ ala vere?

    pentru Belgia de ex., spune ca ‘laureatii’ tre’ sa scuipe 6.5K euro pentru un an.

    spune-mi si mie cum ati ajutat voi fetita roma?

    in rest am inteles: poor ghoood, rich bhaaaad… whoman ghooood, man bhaaaad

  5. vera permalink
    5 Sep 2009 8:08 am

    papanasi:
    1. nu am citit site-ul, nu ma intereseaza.
    2. vocativul feminin este o mitocanie, daca nu ai stiut pina acum.
    3. este evident ca acum sint ALTE conditii decit erau atunci, cind nu existau rigori financiare de tipul celei amintite de tine.

Leave a Reply

