Skip to content

on

18 Aug 2009

de parcă proaspăt venit (din concediu) ai avea vreun chef de viaţă. aiurea.

ca să sumarizez: m-au mâncat ţânţarii – de aici şi însemnarea anterioară, făcută de pe o punte de bac cu un wireless care d-abia a rezistat la acest efort, dar m-am încăpăţânat să o fac numai pentru că acum 10 ani simpla idee a unui internet în acel loc mi-ar fi părut mai mult decât SF – am mers pe un drum nou spre mare, încă liber şi foarte, foarte frumos, cam întortocheat şi presărat cu căruţe, cârduri de gâşte, copii spălând covoare, cai crescuţi liberi, dar şi cu vii nesfârşite şi orizonturi largi, am îngheţat de frig noaptea în cort la mare, am purtat zdrăngănele indiene la glezne şi am halit o bucăţică de friptură arsă.
se califică la o vacanţă de nota 7,5* dar nu am avut aşteptări mai mari de la ea, nu-mi programasem nimic aşa că n-aveam ce spera. a fost bun şi atât. [totuşi a fost mai mişto vacanţa pe care mi-am petrecut-o de una singură la mare, cred că pentru c-am stat mai multe zile.]
mi-a fost dor de muzica mea, de ipodul meu plin cu bunătăţi. am respirat aer de mare şi m-am bălăcit corespunzător deşi niciodată nu-mi e de ajuns.
şi la un moment dat m-am întors.
săptămâna asta sunt tot în concediu. neah, chiar sunt :(


* later edit. Ba a fost o vacanţă de nota 20 dacă iau în considerare că nu mi s-a mai întâmplat nimic rău la terminarea ei, aşa după cum începusem să mă cam obişnuiesc: ba picior rupt, ba acte furate, ba în service cu maşina. Acum nimic nasol, thanks God.

îmiepoftăsăscriu

4 Comments leave one →
  1. thorr permalink
    19 Aug 2009 11:09 am

    atunci scrieeeee!
    bacul la silistra sau la chiciu?

  2. aprilseas permalink*
    19 Aug 2009 4:51 pm

    o sa scriu. imi mai trebuie o mina
    ;)

    nici silistra, nici chiciu.

  3. papanasi permalink
    20 Aug 2009 9:55 am

    wow… n-am mai fost cu cortu’ de fro doishpe ani.

    da’nainte am stat doo veri pline in delta :) la cort, desigur :)

    fii antena cum scapam de tantari – daca nu intrebi…

    baietii demarau in tromba pe la 19:15. cam cu un sfert de ora inainte imtram in dunare (mare) si ne spalam bine de tot, dadeam cu deodorant etc. dupa care ramaneam in costum de baie. bestiile vin dupa caldura si mirosul subtil (sau nu :D) de transpiratie, era suficient sa stai langa unu’ infofolit si voila… il haleau pe el.

    no, sa-ts fie de bine.

  4. april permalink
    20 Aug 2009 3:33 pm

    anul asta a fost mai crud ca-n alti ani. anul asta bestiile nu aveau ora de atac, pesemne generalul lor zacea beat prin vreun colt si astilaltii, mai anarhisti, au tinut-o tot intr-un dezmat. a fost carnagiu non stop. Off-ul si Autan-ul erau pentru micul dejun tsintsaresc. ciupeau prin blugi – si eu am ajuns in ziua a 5a, cind deja nesimtitii trecusera de bucuria reintilnirii cu carne de om si luau o mica pauza: ziua se putea sta in zona corturilor fara sa te pliciui dupa tintari chiar si zece minute intregi!
    cit despre baie… nu prea iti dadea mina sa stai dezbracat, si daca reuseai si te-aruncai in apa, la iesire vedeai tu pe naiba.
    am auzit c-a fost jale de tintarime chiar si la Mislea, Prahova, zona de deal.

    anul asta a plouat mult chiar si prin iulie, si s-au facut tintarii ca pe mina. altoiti, dupa cum am spus.

Leave a Reply

