Skip to content

divinity

26 Jul 2009

O colegă de-acum câţiva ani îmi povestea cum, în timpul unei burse în US, nişte americance care fuseseră în România o tot întrebau de reţeta unei anume “Divinity Salad” – de care mâncaseră ele aici şi de care colega mea n-avea habar. Salata era oh, era ah, era mihihinunată, era perfectă. Îi pică fisa, la un moment dat, şi le-ntreabă în care parte de Românie fuseseră. Da, era vorba de salată di viniti.

O constatare făcută azi – dar pe care cred că am ştiut-o dintotdeauna – e că niciodată nu e îndeajuns de multă salată de vinete.

8 Comments leave one →
  1. papanasi permalink
    27 Jul 2009 9:48 am

    daaaa… cu multa maioneza, ceapa si chiar un pic de usturoi (am fost si eu sceptic pana cand am incercat) :P

    foarte potrivit numele englezesc…

  2. mack permalink
    27 Jul 2009 4:21 pm

    not in a lifetime!

  3. aprilseas permalink*
    27 Jul 2009 7:23 pm

    cu un pic de usturoi, desigur.
    calduta, proaspata, cremoasa, pufoasa…. mmm…

  4. 28 Jul 2009 10:00 am

    Cica, sa nu te-ngrasi. Numai tu esti di vina :)))

  5. 29 Jul 2009 9:16 am

    Mmmmm…

  6. 4 Aug 2009 3:04 am

    Divinity cu usturoi, sa tina dracii departe (au astia o viteza la mancat… ). Eu mai am un ingredient secret. :D

  7. april permalink
    4 Aug 2009 9:06 am

    divinity cu usturoi si un pic de ghimbir (prefer praf, dar cica si cu ala proaspat ras e bun), ca la arabi. :)
    april hugs umma.

  8. 4 Aug 2009 12:01 pm

    Cu ghimbir n-am incercat, multam de pont.
    N-ar fi fain sa organizam candva o tabara gastronomica?

Leave a Reply

