Skip to content

trebuie

16 Jul 2009

să găsesc o modalitate de a face bani.

15 Comments leave one →
  1. Isa permalink
    16 Jul 2009 7:26 pm

    si eu.

  2. dead_fish permalink
    16 Jul 2009 8:07 pm

    me three.

    loto?

  3. aprilseas permalink*
    16 Jul 2009 9:13 pm

    loto my foot. nu visez cifre.
    bai, ce naiba facem? zau ca nu imi ajung banii, i mean … rata la masina-mi haleste 1/2 din resurse (luna asta fu, cu Casco, 3/4 din resurse), si din ce ramine … vorba unei prietene, n-am bani sa ma pis in centru! daca-mi mai ridica masina o data dau faliment!!!
    [de povestit]

    i must do something. any ideas?

  4. 16 Jul 2009 10:28 pm

    Ceva cu poze.

  5. mack permalink
    17 Jul 2009 5:19 am

    me four
    :(

  6. 17 Jul 2009 9:05 am

    faci traduceri, in regim de colaborare- cabinete de avocatura, notariale, etc;
    dai meditatii- de la pusti care nu stiu engleza/ franceza/ gramatica/ matematica- in functie de ce stii tu- pana la adulti care nu se pot angaja pt ca nu stiu sa lucreze in word, excel, sa caute ceva pe google sau sunt zero la engleza;
    pui publicitate pe blog(cauti si tu chestii care chiar te intereseaza, adica nu iti propuneam sa pui afise cu noul concert al lui guta..) ;

    ma mai gandesc ;D

  7. april permalink
    17 Jul 2009 11:04 am

    mai gindeste-te :)
    multumesc. pe vremea cind faceam traduceri – alea pe care le-am gasit eu, traducere de carti – am capatat sume mici si foarte mici. e munca neplatita, nu merita oboseala a doua luni de puricat text pentru bani de-o amenda de parcare.
    altminteri, da, imi place foarte mult sa traduc. dar sa stiu pen’ce.

  8. 17 Jul 2009 11:57 am

    pai n-am zis de traduceri de carti (tocmai de-aia, ca imi imaginez ca e mult de munca si ca se platesc putin, cine ar investi in asa ceva in zilele noastre :D), am zis de acte notariale, contracte, chestii de-astea
    astea se platesc mai bine si nu e nimic d epuricat ca sunt toate cam la fel. adica doar sa gasesti vreun contract de inchiriere in care cineva are vreun ficus, vreo urzica ornamentala prin balcon si sa o treaca in contract ca sa fie sigur ca o gaseste acolo cand pleaca chiriasul.. in rest nu cred sa fie nevoie sa cauti macar un singur cuvant in dictionar :P
    sunt multe chestii de tradus pe lume ;D
    plictisitoare, si usoare, si nu neaparat foarte bine platite, dar oricum merita efortul
    eu acum lucrez intr-un fel de fundatie si cand se tin conferinte trimitem la tradus lucrarile care apar in proceedings-ul conferintei- ma rog, anul asta fiind criza s-au taiat din buget traducerile si le fac eu, dar in mod normal le trimiteam la diversi traducatori autorizati. sunt practic articole, nimic de pigulit ca in ‘lucrarile de specialitate’ words don’t have to meanings :P

  9. 17 Jul 2009 11:58 am

    two :P

  10. 17 Jul 2009 1:13 pm

    vinzi lucruri de care nu mai ai nevoie pe ebay?

  11. 17 Jul 2009 2:29 pm

    a cata sunt la numărătoare?

    nici cu traducerile nu mai merge cum mergea o data, dovada ce zice m mai sus, s-a taiat bugetu’. deci? loto?

  12. 19 Jul 2009 3:25 pm

    http://mesaje-pentru-ex.blogspot.com/ dacă ai ceva de spus unei foste iubiri. sunt anonime.

  13. 22 Jul 2009 12:18 am

    bre, parca pentru traduceri de acte iti trebuia atestatul de la mj.

    altminteri, s’tem cinci. punem de-un club?

  14. mack permalink
    22 Jul 2009 12:59 pm

    da’ pentru traduceri din alelante nu-tz trebe. :/
    n-as putea sa fac bani din niste drumuri? tester de cauciucuri or smthg…

  15. 22 Jul 2009 1:19 pm

    pai, pentru din alelante nu, da’ alelante-s puchinoase si carpanoase. :(

Leave a Reply

