Skip to content

galben

7 Jul 2009

Mi se pare mie sau dimineţile deja au început să capete lumină galbenă şi grea de început de toamnă?

Îmi e dor de tata. Aş avea atâtea lucruri să-i spun, să-l întreb. Au rămas atâtea poveşti neterminate, atâtea lucruri neaflate. Într-un număr din Formula AS au scris despre închisoarea de la Aiud – mă gândeam dacă aş avea curajul să trec pe-acolo în vara asta. Nu, încă nu pot. Când vorbesc despre el la trecut încerc să mă gândesc că vorbesc despre altcineva.
Hotărârea de a nu pleca de lângă el atunci când aş fi avut de ce s-o fac a fost, în ciuda aparenţelor, una din cele mai bune hotărâri pe care le-am luat în viaţa asta. Nici măcar nu ştiu când am luat-o, dar ştiu că n-aş fi putut face altfel, e ca şi cum ar fi fost în mine de la bun început. Şi sunt mulţumită.
Una din ultimele lucruri pe care mi le-a spus tata a fost ce om bun eşti tu. Ascultam Grieg şi îi mişcam mâinile ca şi cum ar dirija – obişnuia asta. Mici bucurii.

4 Comments leave one →
  1. damian permalink
    7 Jul 2009 12:38 pm

    …pai chiar poti sa-i spui si chiar poti sa-l intrebi…moartea nu ne desparte de cei dragi. Si eu vreau sa ajung la Aiud (de cind vreau!), este loc de pelerinaj pentru multi romani. S-au gasit sfinte moaste de martiri acolo. Iar martiri nu sunt numai cei ce au murit ci si cei care au suferit acolo si au dus apoi o viata de marturisitori….pina la capat.

  2. literaamare permalink
    8 Jul 2009 9:59 am

    Şi eu am văzut o frunză galbenă de plop

  3. 8 Jul 2009 12:31 pm

    :(

  4. Solange permalink
    8 Jul 2009 1:10 pm

    Cel putin 4 fiinte vor sa te imbratiseze strrrrriiiiiiinnnnsssss… de DOR.

Leave a comment