Skip to content

Pavlov* Я us

27 May 2009

Ultima dată când mi-am îmbrăcat costumul de baie era octombrie 2007.

Azi am fost să înot. N-am mai înotat de mult – de atunci.
M-am luptat cu cârcei, la fiecare juma de bazin mă opream să-mi trag pumni în muşchi, să-şi dea drumul. M-a enervat (pozitiv) un tip care înota calm, degajat, bazin după bazin, fâl fâl respiraţie fâl fâl, cândva puteam să fac aproape la fel. Mi-am rupt o unghie bine de tot. Am apă în urechi. Părul miroase a clor. M-am îmbrăcat pe pielea jilavă, şi a fost tare enervant că nu stăteau lucrurile cum trebuie. Spre casă am şchiopătat, noroc că n-am avut prea mult de mers şi nici scări de urcat ;)

Ajung acasă şi m-arunc sub duş.
Parcă nici nu mai simţeam mirosul de clor, ci aromă caldă de cremă de plajă. Şi pielea mă strângea ca după soare. Pentru un moment chiar am avut tendinţa să mă caut de roşeaţa specifică primei zile de stat la soare, ia să văd, m-am bronzat?

.

În altă dezordine de idei, azi am văzut un călugăr cu Crocs negri.


* ştiţi voi ce făcea Ivan Petrovici Pavlov după ce i-au murit câinii? de câte ori vedea că se aprinde becul, se ducea să le dea să mănânce.

7 Comments leave one →
  1. literaamare permalink
    28 May 2009 1:15 pm

    Dacă e acelaşi costum de baie, se cheamă că ai avut parte de o experienţă pozitivă :)))))

  2. 28 May 2009 1:33 pm

    frumoooos şi tocmai acum cînd mă caut şi eu de nisip în tălpi, dar nu e.

    la înot merg rar şi mă zbat mai mult şi mă înec cu clor.

    marea e cea mai bună!

  3. papanasi permalink
    31 May 2009 12:44 am

    ce bine imi pare ca inca scrii :)
    si scuze – mai bine mai tarziu decat niciodata.

  4. aprilseas permalink*
    31 May 2009 5:04 pm

    ?! n-ai lasat macar o adresa de mail din care sa ma prind cine esti…

    ps, 2 ore mai tirziu: m-am prins. (papanasi + IP => I) … da, scuzele sunt acceptate.

  5. 3 Jun 2009 3:01 am

    [papanasi, am vazut si eu! da’ nu ma intereseaza oferta, deci e ok :))) in schimb… mi s-a facut foame. btw, daca niste omi rai iti vor lasa offline, sa stii ca n-am fost eu]

  6. aprilseas permalink*
    3 Jun 2009 8:19 am

    nu-i mai lasa nimeni offline-uri omului, gata.
    :)
    nice to see you back, “papanasi”. Am validare, dar numai la prima folosire a unei adrese de mail. daca-ti schimbai adresa cu care-ai scris prima data, trebuia iarasi sa validez.

  7. papanasi permalink
    3 Jun 2009 12:39 pm

    ok, thanks :)

    oferta e serioasa, presupune ceva munca, insa rezultatele merita ;)

Leave a Reply

