Skip to content

Impression, oiseau volant

26 Apr 2009

Ce culoare este între verdele pădurii şi albastrul mării?
Ce nuanţă e acolo unde plouă [see]? Care-i codul hexadecimal al pomilor d-abia înfrunziţi oglindiţi în bălţile de Dunăre de culoarea cerului dintr-o zi de primăvară [see]? Cum se spune în română la zona dintre rază de soare şi umbră de nor [see]? Ce lumină au plopii în aprilie [see]?

Ce culoare are zborul păsării [see]?

Mulţumesc.

10 Comments leave one →
  1. 27 Apr 2009 9:19 am

    Cu placere si alta data

  2. literaamare permalink
    27 Apr 2009 5:23 pm

    Acasa

  3. mack permalink
    27 Apr 2009 9:18 pm

    :)

  4. 28 Apr 2009 6:22 pm

    au venit berzele, ah, ce poze frumoase…….
    sa stii ca poza cu drumul si cu plopii si cu sina de tren – aia e lovitura sub centura. aia m-a facut sa imi fie rau de tot dor de drumul spre mare, si asta nu-i frumos din partea ta.

    hm

  5. 28 Apr 2009 8:15 pm

    i am sorry. I really am.

  6. tantzel permalink
    29 Apr 2009 8:55 pm

    Pai, sa-ti para.

  7. aprilseas permalink*
    29 Apr 2009 9:31 pm

    d-atita tsuparare pe suflet de tantzel, isi scrise mailul in asa fel de-mi intra mie la please approve a comment, ca nu stia wordpressul de adresa aia de mail.

    imi para, imi mar, imi si caisa.

  8. 30 Apr 2009 6:34 pm

    dar iti pepene, da sau ba?! :)

  9. tantzel permalink
    2 May 2009 10:23 pm

    Musai sa-i pepene, ca vorbim de locul unde s-a nascut vara!

  10. 12 May 2009 11:55 am

    As zice mai degraba “locul in care s-a nascut uitarea”, ceea ce pana la urma nu-i prea rau. Dar parca nici prea bine.

Leave a Reply

