Skip to content

reprofilare

15 Apr 2009

15042009editedbăi ce-nseamnă criza asta.. ce e omu-n stare să facă pentru un bănuţ în plus. un bănuţ cinstit, că doar n-a ajuns să dea-n cap la oameni. face el şpagatu pe doo scaune şi se bate cu cărămida-n piept serile pe la teveu, dar na, cum draq să supravieţuieşti, că nici mogulii nu mai e ce-a fost odată. acuma, mai contează că a dat, pe din dos, mâna cu alt trust, şi a pus de-un biznis să le iasă şi lor de-un biscuit? şi la o adică, poţi învinui marele concern media că scoate mici, şi anume traşi de B.?
ori poate credeţi că-mi arde de miştouri?

ia, cu cântec înainte marş, click pe poză, şi mai vorbim…

5 Comments leave one →
  1. Nuci macinate Oreste permalink
    16 Apr 2009 9:30 pm

    Pfuai ce sah… De ce scrie acolo Media Pro?

  2. aprilseas permalink*
    17 Apr 2009 5:54 am

    … nu as putea sa-ti spun, pentru ca habar nu am …

  3. mack permalink
    22 Apr 2009 10:11 am

    drept să spun, eu cred că era mirci traşi…

  4. april permalink
    22 Apr 2009 10:24 am

    =)) =)) =))
    hai sa traiesti. o bere la Mack pentru asta.

  5. mack permalink
    22 Apr 2009 5:34 pm

    i’ll hold you to that, acuş, cît de curînd ;)

Leave a Reply

