Skip to content

spiciles

8 Apr 2009

primită pe mail…

Rugăciunea zilei:

Doamne Dumnezeule; ajută-mă să-mi maximizez potenţialul spre slava Ta.

gata, asta a fost tot.
e cu copy şi paste şi punct-şi-virgulă în original, mînuţele astea două nu au putut să scrie aceste cuvinte şi nici să le corecteze.

9 Comments leave one →
  1. pisica13 permalink
    9 Apr 2009 12:53 pm

    Et alors? C’est l’Eglise Corporatiste du Septième Jour Travaillé, non?

  2. aprilseas permalink*
    9 Apr 2009 1:23 pm

    d’huitième, daca s-ar putea ar face-o, cred.

    pisiiiiiiiiiiiiqueeeeeeeeee………. ce onoare, ce placere, ce siurprizzz… hugs!

  3. 9 Apr 2009 4:26 pm

    (asta cu a saptea si-a opta is ca pe vremuri, parol… mai stiti caricatura aia cu bortoasele bolsevice care se-ntilnesc pe strada si-si promit sa-si indeplineasca planul in opt luni si jumatate? :D )

  4. 10 Apr 2009 9:25 am

    eu n-am inteles caricatura
    se vedea ca sunt insarcinate din prima jumatate de luna?

    e ironic mesajul, nu? (da, sunt cam grea de cap ;D)
    ma gandesc ca inseamna ca am ajuns sa folosim termeni din astia de pr/ advertising / marketing si cand ne adresam lui dumnezeu
    asta inseamna?

  5. aprilseas permalink*
    10 Apr 2009 9:33 am

    mai M, mesajul era pe bune. era dintr-un mail din ala cu hai sa fim mai buni, mai eco, mai emo, mai alea alea, hai sa multumim, uite un citat celebru ca se te mobilizeze, stii genul…
    doar ca asta suna ca naiba.

    iar caricatura era bazata tot pe o zicere colhoznica “cincinalul in patru ani si jumatate. se poate? se poate!” heirupismele tipice perioadei comuniste, 12mii tone grau la hectar si alte d-astea. asa ca si ele isi propusesera sa nu mai stea 9 luni gravide, ci doar 8 si jumatate. sa indeplineasca planul mai repede, ca sa fie la panoul de onoare.

  6. 10 Apr 2009 9:48 am

    :)))
    am inteles
    merci
    m-am prins ca loveau in planurile cincinale comuniste dar ce era cu 8 luni nu am inteles

  7. 10 Apr 2009 10:32 am

    …ce vremuri iereau alea, dom’le… bine ca murira.
    no, acu’ astept sa moara naibii si astea. :D

  8. 14 Apr 2009 9:52 am

    :))) sunt curioasă cine a scris asta şi ce a gîndit cînd a tastat

  9. 16 May 2009 7:44 pm

    Euh… anume cum?

    *siderată*

    Eu ştiam că lumea e defectă, dar asta e mai rău decât sfaturiortodoxe.

    Z.

    PS: Luai şi io din urmă însemnările, de-aia comentez acuma.

Leave a Reply

