Skip to content

ha’april

1 Apr 2009

Am răcit.

Ieri a trebuit să ajung undeva, în fundul oraşului, scuze celor care stau în zona aia, undeva unde Piaţa Sudului este în centru, (eu stau la 4,5 km de Piaţa Universităţii în linie dreaptă, şi se numeşte că stau în vai mama lui Pantelimon.. în cazul ăsta, Berceni unde-a-nţărcat-iapa cum s-o mai numi?)
Fugind de la birou pentru “o oră, maxim două”, care s-au lungit la şapte bătute pe muchie, nu-mi luasem la mine decât mobilul şi ţigările. Am dârdâit de toţi banii, am paginat documente care nu mă priveau, am stat în miros de printeuză şi pâine caldă, şi am aşteptat să meargă manţocăria, care se cam defectase prin punctele esenţiale.

Persoana de jurnă la printeuză culegea un text dintr-o carte, aşteptând ca reprezentantul firmei să repare trebuşoara şi eu să dau bunul de print… zic, culegea un text dintr-o carte, deja la pagina 182. Biserica parohială din Domneşti, judeţul Muscel, ridicată în vremea mitropl… backspace.. olituli, săgeată înapoi, u, săgeată înainte, Ugro, backspace, ngro-vLAHIEI, backspace, -Vlahiei, şi aşa mai departe. Îmi venea să-i zic ridică-te că-l scriu eu, dar totuşi, în halul ăsta de culegere de text şi ajunsese la pagina 182 din carte, era prea chinez pentru gustul meu, ziceai că-i călugăr d-ăla care copiază manuscrise… calllmmm, backspace, cu o riglă pe carte şi documentul maare lăbărţat pe tot ecranul…

La-ntoarcere, fiind ele ceasuri 20 trecute peste şi eu fluturând în bătaia vântului, mă gândesc să ia un taxi dintr-o intersecţie pe lângă un C@rr3four.
Şi-l iau. Mai întâi, fără să-i zic, bagă cald. Încep să mă dezmorţesc, priveam la oraş, lumini, oameni, o zonă pe unde n-am fost jamais, nu ştiu cum se numesc străzile, după ceva timp am recunoscut Piaţa Sudului.
Şoferul nu zicea nimic. Conducea şi atât. Trecem pe lângă Polivalentă, aglomeraţie, e concert, mormăie. Holograf. Nişte lăutari. Se enervează cu un beemveu, dar nu-njură, doar bombăne şi-şi cere scuze pentru limbaj. Îşi aduce aminte că i-a făcut pe Holograf lăutari, şi-şi cere scuze şi pentru asta. Nici o problemă, îi răspund. Eu ascult muzică serioasă, uitaţi-vă la mine, mai am păr pentru un duş. Atunci mă uit la el. Avea părul cărunt dar prins în coadă. Ce-nseamnă muzică serioasă, întreb. Rock vechi, mai ales Queen, dar orice-nseamnă muzică, păi ce, să-mi pierd timpul cu porcării? Da-ţi-mi un rock progresiv, un Pink Floyd, un Led Zep, d-astea. Sau muzică simfonică.

Și mă gândeam la o chestie. Eu am iubit 3 persoane. Fiecare câte un ‘arhetip’. Nici unul nu semăna cu celălalt (la personalitate, la felul de a mă iubi, la pregătire, la hobby-uri), dar toți făceau chestii pe care după aceea le-am găsit la alții, amintindu-mi de original.

Mi-au înflorit corcodușii. Și gardenia de la geam. Iar eu am nasul înfundat și febră.

8 Comments leave one →
  1. literaamare permalink
    1 Apr 2009 7:24 pm

    Aprilieeeeeeeeee

    Hapciu ! si multa sanatate!

  2. aprilseas permalink*
    1 Apr 2009 7:48 pm

    idem si la fel, AAAAaaaaa… (pciu)

  3. Departe permalink
    3 Apr 2009 10:24 am

    :) m-ai facut sa rad apropo de culesul textului – in gura mare si de dimineata, asa ca e de bine.

    termina raceala si concentreaza-te pe liliac, ca acum-acum explodeaza.

  4. catz permalink
    3 Apr 2009 12:35 pm

    la multi ani!

  5. aprilseas permalink*
    3 Apr 2009 3:16 pm

    Catz … he’s alive, he’s aliveeee!!!

    Dap, Departe, ma bucur c-ai ris, dar omul ala ma scotea din papuci cind il vedeam..
    P-aci d-abia-a-nflorit corcodusul. Pina la liliac mai e ceva…

  6. 3 Apr 2009 5:08 pm

    Si eu am venit sa-ti spun tot la multi ani, dar vad ca mi-au luat-o altii inainte. April-yeah! :)

  7. 6 Apr 2009 10:22 am

    sanatate multa! si… dupa cate vad, lumea zice ca tre sa-ti zicem si la multi ani ;)

  8. aprilseas permalink*
    6 Apr 2009 11:08 am

    e aprilie, de aceea.
    multumesc.

Leave a Reply

