Skip to content

iMe

9 Feb 2009

carevasăzică, am primit cadou un bilet la Depeche Mode, 16 mai, parcul Izvor.
Depeche fiind trupa aia de-aveam şi tricou cu ei în ’90. Depeche fiind trupa aia care-avea două afişe pe dulapul de haine al liceencei April, la paritate cu U2. Şi ca să păstrez proporţia, la maşină am 2 cd-uri cu U2 şi tot 2 cu DM – fără să-mi propun asta.
mulţumesc, gagici. really.

ş-acum zic: când vine U2? Ar trebui să vină, tot aşa, la paritate cu DM.

dădui în uichend o fugă până la munte, unde-am văzut mai mult nor decât Buşteni şi mai mult plastic decât brazi. arg arg arg. am intrat în pădure şi nu prea era mirosul pe care-l aşteptam. am zărit cu greu un pârâu. ce facem cu noi, buei… în ce ţigănie trăim de-i mai lesne să balegi pungile, cutiile de suc şi peturile – ba chiar şi navete de plastic – acolo unde te afli cu ele decât să le duci la un coş? …

13 Comments leave one →
  1. ionut permalink
    9 Feb 2009 10:12 pm

    Şi dacă-i socotim şi pe The Cure merge de-o treime. Chiar, propunere de coşmar: DM, U2 şi The Cure în acelaşi timp pe trei scene diferite din acelaşi festival. Vis în care nu ştiu alţii cum ar proceda, dar eu nu l-aş scăpa din priviri pe Marian Nistor.

  2. aprilseas permalink*
    9 Feb 2009 10:24 pm

    cremenalule!
    scrisesem si ceva cu the Cure, dar am sters ca nu mi-a dat prin cap ceva asa destept ca tie.

  3. ionut permalink
    10 Feb 2009 10:13 am

    Unde mai pui că se făcea că M. N., o secundă scăpat din priviri, a-ncurcat între cele trei scene partiturile, de-au ajuns “New Year’s Day” în mâinile lui Robert Smith şi “Love Cats” la Dave Gahan=)

  4. exq permalink
    10 Feb 2009 12:02 pm

    marfa, Aprilutza. ne vedem pe 16 mai la locu’ faptei.

  5. 10 Feb 2009 4:31 pm

    me gelous :(

  6. 11 Feb 2009 11:06 pm

    ha-ha, in liceu ne-am fi paruit, io ieream in tabara cu metalele :D

  7. 12 Feb 2009 11:35 am

    mamaaaa ce nu-i suport pe aia cu grataru’, berea, sendvisu’… o tara de ingrati si lenesi si nesimtiti

    vreau si eu la Depeche. I-am ratat data trecuta

  8. aprilseas permalink*
    12 Feb 2009 3:51 pm

    V draga, io nu eram in nici o tabara. Am ascultat ce mi-a placut. Iti imaginezi ca la 2 ani dupa tricoul cu depeche am avut tricou cu punks not dead?

  9. someone permalink
    13 Feb 2009 9:38 pm

    Se pare ca U2 nu vin pentru ca, citez, “N-au unde sa cante”. Din acelasi motiv nu vin nici AC/DC ori Madonna. Dar presupun ca i-ai auzit si tu pe oamenii de la Guerilla comentand pe tema asta.

  10. aprilseas permalink*
    13 Feb 2009 11:13 pm

    asta nu ma-mpiedica sa vreau sa vina.
    probabil cind o sa fie gata stadionul national nou…

    *April daydreaming*

  11. 14 Feb 2009 1:55 am

    pai, April, tu ai ascultat ce ti-a placut nefiind in vreo tabara, da’ crezi ca io in tabara cu metale ascultam ce nu-mi placea? :D
    si io tot la doi ani dupa aia. psihedelice :))

  12. 26 Feb 2009 10:37 am

    U2 :d:d: DA! DA! DA!

  13. aprilseas permalink*
    26 Feb 2009 10:51 am

    mdap.
    ca uite, intre timp, si Madonna a auzit de Romania.

Leave a Reply

