Skip to content

If I had

25 Jan 2009

M-am trezit de dimineaţă cu melodia asta în creieri. If I had a million dollars… I’d be rich.
Not bad, să-ncepi o zi aşa optimist. Melodia e veselă, versurile  sunt drăguţe …
Ce-aş face eu cu un milion de dolari?

Păi… prima grijă ar fi să cumpăr pământ.
Pe care-aş face sere. Cu de toate, inclusiv fructe – afine, etc. Aş avea grijă să găsesc o sursă alternativă de încălzire, captare de aburi de undeva, energie eoliană, dunno, dar neapărat aşa.

În al doilea, al treilea şi până la al mii-lea rând, aş cumpăra pământ.
Pe care-aş ridica un adăpost pentru animale, mare şi bine făcut, cu medici, cu loc de joacă pentru căţei / pisici, cu manej pentru căluţii orbi şi măgăruşii răpănoşi lăsaţi prin gunoaie, cu tot ce le trebuie să le fie bine. Am văzut acum câţiva ani, la Animal Planet, o familie care avea aşa ceva, avea un fel de hambar în fundul curţii cu tot felul de căţei şchiopi, orbi, ologi, toate amărăciunile lumii, erau vreo 50 – şi aveau loc de nu-ţi dădeai seama că-s atâţia – le pusese fotolii şi canapele luate pe 2 dolari din stradă, şi acum îşi duceau ultimele zile acolo, la bine, cald, îngrijiţi şi cu prieteni. Aveau la fel şi pentru cai / măgăruşi / capre şi alte copitate părăsite de stăpâni.
Aşa vreau şi eu.

La urmă, dacă mi-ar mai rămâne ceva, aş mai cumpăra nişte pământ, cât de-o livadă, să mi-o văd înflorind primăvara şi să mă-ngrop în ea, când o fi să.

Tu ce-ai face cu $1.000.000?

18 Comments leave one →
  1. 25 Jan 2009 12:01 pm

    aa pai si eu la fel. si as face si o casuta destul de mare incat sa mai fie ceva prieteni pe acolo. si as strange toate animalele si as dormi linistita cu ele in pat fara sa se mai strambe nimeni. si as cultiva tot felul de chestii cu manuta mea: rosii castraveciroi mazare din astea…

  2. aprilseas permalink*
    25 Jan 2009 12:04 pm

    that’s mah girl!

  3. 26 Jan 2009 3:16 pm

    să ştii că m-ai făcut să zîmbesc.
    eu aş da în stînga şi-n dreapta, apoi aş înfiinţa un azil de bătrîni, un centru cultural pentru tineri, aş investi într-un spital, aş deschide o sală de dans …
    eeeh, vise!

    dacă tu te ocupi de animăluţe… mie mi-ar rămîne oamenii pe care să-i hrănesc din livada ta şi a lui puck

  4. 26 Jan 2009 11:14 pm

    auzi, da’ daca cistigam cite un milion fiecare, putem trage alaturi si niste hectare de rezervatie pentru salbaticiuni, zic io. dau la lopata, sa stii, nu ma jenez.

  5. aprilseas permalink*
    27 Jan 2009 9:06 am

    daaaaaaaaaaaaaaaaaaa…….
    imi trag rezervatie si tocmesc snipers care sa impuste braconierii si p-aia care taie lemn aiurea.

    April-teh-bad ;)

  6. isa permalink
    27 Jan 2009 4:54 pm

    …daa, si pe aia care asculta manele tare.
    Dorintzele mele-s tot cam pe-acolo, cu diferentza ca locatzia casei ar fi pe malul Dunarii, livada ar fi de caisi si piersici, si, neaparat, bostanarie.

  7. 27 Jan 2009 5:07 pm

    :))) snipers

    daaaa… hot snipers!

  8. impricinatul permalink
    27 Jan 2009 8:48 pm

    io as da 51 % la altii, da’ as verifica io ce fac labarii aia cu banii… adica as face chestii de beneficiu public sigur…
    adica n-as da la stat, la alea-alea…
    po urma, mi-as lua o masina rezistenta – o Tatra, sa zicem, ca tot mi-am amintit de limuzina asta. as lua nevasta si copilu’ si m-as duce, pentru inceput, in Scandinavia.
    la fiorduri.
    acolo, as bea ceva cu scandinavii aia. poate ca as manca si niste heringi, ceva.
    si de-acolo, mai vad io, ca-s’ cam nomad, stii!

  9. dead_fish permalink
    28 Jan 2009 12:00 am

    a lifetime supply of alcohol and drugs *sigh*

    darnic cum sunt eu cand am cu ce (si din fericire mi se intampla rar:) probabil as imparti in stanga si dreapta ca na, familie, prieteni alea alea, dupa care as ramane cu atat de putin incat tot ce as putea face ar fi sa ii dau pe alcool si droguri (si nici macar cat sa imi ajunga o viata), ca sa uit ca am avut candva un milion.

  10. permafrost permalink
    28 Jan 2009 2:13 am

    io m(i)-as face un rachet
    sa ma duc da pa planet

  11. literaamare permalink
    28 Jan 2009 3:29 pm

  12. literaamare permalink
    28 Jan 2009 3:29 pm

    am incercat sa pun un comentariu

  13. literaamare permalink
    28 Jan 2009 3:30 pm

    /watch?v=Of6y0jXqeXY

    si mai ‘nainte trebuie pus www-youtube-com

  14. 30 Jan 2009 9:26 am

    io nu stiu ce-as face :(

  15. 31 Jan 2009 12:19 am

    as face un monkey world:)

  16. odette permalink
    10 Oct 2009 3:12 pm

    pe mine m-ai facut sa plang…. daca as avea atatia bani m-as face vecina cu tine ..ne-am uni pamanturile… si poate am face fericiti mai multi catei, pisici magarusi si ale suflete….ar fi o fericire cu dublu sens .. si ei … si noi… daca….

  17. aprilseas permalink*
    10 Oct 2009 6:02 pm

    asa sa ne fie!

Leave a Reply

