Skip to content

tag, gutten tag

22 Jan 2009

Am căpătat o leapşă, dulce leapşă, de la marele maestru (ne-mason) al pozelor mişto cu comentarii şi mai şi.
Că să mă duc în folderul de poze şi să iau folderul patru, a patra poză, să o arăt lumii. Eaca idee.

Spre marea-mi bucurie, folderul al patrulea era chiar g10, aşa cum se numeşte locu-n care adastă, la prima strecurare, toate pozele din camera cea nouă. (restul de trei foldere până la el fiind 108canon, 187canon şi un 2008-lună-zi).

snowIar poza numărul 4 este asta. Raw de la mama ei, şi lăsată încă în folderul original. E făcută cu ocazia primei – şi relativ singurei – ninsori din iarna asta. Zic relativ, că s-a mai făcut o dată că ninge, dar a renunţat. Nici atunci, pe 8 ianuarie, n-a fost cine ştie ce, d-aia am şi fugit s-o pozez până nu se topeşte.

Şi dacă tot sunt la sectorul poze, mai serviţi câteva, din grădina proprie de pe geamul camerei mele care dă spre nord … o floare de gardenie. A fost mare şi frumoasă mai an dar s-a ofuscat la un moment dat şi am tăiat-o să se refacă. Sunt nişte creaturi tare pretenţioase gardeniile astea, frumoase, nu zic nu, mirositoare mai ales, iar eu mă încăpăţânez să trag de ea; se reface cu frunze palide şi crenguţe ciufulite. Whatever. A mai avut doi boboci înainte, dar i-a scuturat. Mă mir c-a ţinut de bobocul ăsta, că-i mică (spre măsurare, alături de un pachet de ţigări).
Are colegi de pervaz doi trandafiri harnici şi care-şi văd de treabă chiar şi-n miezul iernii.

Dar unde văd eu iarnă?

Ah, da, şi din seria de wazizdaz al pozelor, vă rog să vă daţi cu părerea despre ce ar putea fi vorba în headerul meu. Mulţumesc.

13 Comments leave one →
  1. exq permalink
    23 Jan 2009 12:08 am

    za zarzare? :) cu placere si multi de zzzz

  2. 23 Jan 2009 6:30 am

    corcodele?

  3. aprilseas permalink*
    23 Jan 2009 8:46 am

    za zarzare/ za corcodele, dar cum sunt ele?

  4. alegzandra permalink
    23 Jan 2009 10:23 am

    tre’sa-mi spui si mie cum ai reusit minunea cu gardenia, o stropesti cu apa termala, ii pui muzica clasica?…a mea a facut 30 de boboci cred care au cazut ca si restul frunzelor – negre si repede :(

  5. exq permalink
    23 Jan 2009 12:29 pm

    brumate? de-a dreptul bocna? :)

    Aprilutz, parca suntem la gradi. tu erai doamna cadru didactic, daca aveai vreun dubiu. noi elevii de la grupa mica :)

  6. 23 Jan 2009 12:33 pm

    corcoduse??? mmmmm.
    sunt la congelator? sau cu zahar?

    ce frumoasa e gardenia ta. ale mele s-au pleostit si am gasit un soi de sistem sa nu mai ajunga caldura de la calorifer la ele, in fine…

    si e si fumatoare… :P

  7. 23 Jan 2009 12:39 pm

    corcodele/zarzare de marzipan. am ghicit? :)

  8. ionut permalink
    23 Jan 2009 2:09 pm

    prune polare! bipolare!

  9. april permalink
    23 Jan 2009 2:53 pm

    iată-mă-s şi tovarăşa educatoare.. sorry, Exq, nu am intenţionat să sune aşa grădiniţ-like…

    da, e vorba de corcoduşe congelate. corcoduşe coapte, pe care vara nu dau doi lei, că-s prea dulci, dar care scoase din congelator, în stare de bocnă polară, sunt superbe: acre.
    au fost halite pe măsură ce se făceau pozele.

    referitor la gardenia cea fumătoare, nu cred c-am descoperit secretul unei plante sănătoase, din moment ce nici asta n-arată cine ştie ce. dar măcar a făcut o floare.
    am tot citit pe net despre ele, şi am aflat că le place solul acid. aşa că asta-i ofer, ei şi tuturor plantelor (care or să ne scoată afară din casă într-o zi), o apă un pic acidulată. şi aşa apa de robinet e numai calciu, clor şi nămol.

    nu uit de-ngrăşământul lichid, aşa cum scrie la carte.

  10. 23 Jan 2009 5:10 pm

    mmm credeam ca’s corcodele invernale.Ca si asa am un copac verde care nu e brad in fatsa blocului.O fi doar confuz :)

  11. aprilseas permalink*
    23 Jan 2009 11:39 pm

    am gresit. nu e apa acidulata, ci acida.

  12. 24 Jan 2009 1:41 pm

    io corcodelele, zarzarelel,e agurida (necoapte), lamaia le mananc cu sare…

    nu radeti :))))

  13. 25 Jan 2009 12:04 pm

    acu am vazut si io poza din header. corcoduseee

Leave a Reply

