Skip to content

ţara mea are

14 Dec 2008

afispsd1Bannerul ăsta cât China stă căţărat pe un bloc unde l-aş vedea în fiecare dimineaţă şi seară de n-aş avea norocul să fie întuneric în ambele momente. E lung de patru etaje şi ceva, şi zace acolo încă din primele zile ale perioadei pre-electorale. El reprezintă electoratul predilect al partidului primarului de sector 2 în care cu onoare domiciliez din 1975, şi flutura şi azi în bătaia vântului de toate vitezele şi direcţiile.

Un colţ e sfâşiat, altul e desprins.

afispsd2

 

 

Aştept s-aud cum a fost smuls de vânt şi trântit în şosea, eventual la o oră de maximă circulaţie, şi cu nişte accidente pentru care nu va fi nimeni vinovat.

 

Sau poate doar pensionarii din poză.

6 Comments leave one →
  1. 15 Dec 2008 7:13 pm

    Ar trebui să-l ia de logo weblog, aşa jalnic şi fluturînd şi perfect inutil cum este.

    Dom’le azi m-au convins definitiv (da, definitiv ca moartea)

    Am intrat cu chiu cu vai pe pagina lor.

    Şi am constatat că în susul paginii în dreapta stă următorul mesaj incredibil: Bun venit atelocin

    Adică am intrat în administrarea altui cont !!!

  2. April permalink
    15 Dec 2008 7:53 pm

    foarte tare.
    pai hai. uite, blogspot poate sa puna bannere mari. wordpressul nu poate, recunosc acest (mare) minus.
    succes. muta-te. zau ca nu doare. dar numai in momentul in care s-a copt mutarea.
    poate bun venit, atelocin este picatura care-a umplut paharul, pentru tine.

  3. literaamare permalink
    15 Dec 2008 9:13 pm

    Absolut !

    Efectiv mi s-a taiat respiratia !

  4. 16 Dec 2008 7:18 am

    hmmmm
    deci nu recunoşti că nicoleta este numele tău secret…

    =))

  5. 16 Dec 2008 9:11 am

    Mack, nimick nu pricepi: e Moşu Niculae care îmi face cadou despărţirea de weblog – măcar că cu joarda !!!

    :)

  6. 16 Dec 2008 7:49 pm

    =)) =))
    nu mă gîndisem, ce-i drept

Leave a Reply

