Skip to content

3 degete

8 Dec 2008
tags:

3 degete i-am spus coafezei să tundă. a tuns o palmă. nu lăţime, ci lungime.

ajunge să spun că nu-mi mai prind părul în mânerele de la geantă, când o pun pe umeri.
şi ca să think positive, încerc să văd în asta un avantaj. singurul.

o să crească. la primăvară o să fie cam cât de scurt voiam acum să-l taie.
that’s it.

26 Comments leave one →
  1. 8 Dec 2008 9:06 pm

    sa-ti imprumut coafezele mele? de fiecare data cand ma duc le zic sa TAIE, ca oricum nu se vede diferenta intre minus 15 cm si minus 5. si ele nu si nu, ca vai ce frumos e. grrr. vreau si eu una care sa taie cat zic eu plus ceva.

    always look on the bright side… mai putin par de uscat? la vara o sa fie mai lung, numai bine cand poti sa-l lasi sa se usuce de la soare.

  2. 8 Dec 2008 9:26 pm

    Te înţeleg atât de bine :D
    *se aşează lângă aprilitsa şi repetă alături de ea: “Creşte, creşte, creşte”*

  3. aprilseas permalink
    8 Dec 2008 11:04 pm

    pai incerc si eu sa ma bright side de una singura.
    e ok. o sa creasca. e tuns frumos, si tot ce trebuie e sa ma obisnuiesc eu acum cu look-ul meu.
    bine ca nu sunt genul care sa se uite in oglinda la fiecare 5 minute.

  4. aprilseas permalink
    8 Dec 2008 11:06 pm

    april hugs sagesse.
    din adincul sufletului meu care voia sa-ntinda mina sa adune suvita aia lunga care i-a picat in poala, la un moment dat… dar n-a facut-o.

  5. aprilseas permalink
    8 Dec 2008 11:34 pm

    ia uite peste ce-am dat:

    AZI LUNA TRECE PRIN BERBEC – Azi este o zi buna pentru: sport, competitii, pentru inceputuri de orice fel, initiative, acte de curaj si eroism, cuceriri, pionierat, actiuni cu factor de risc, care cer indrazneala, curaj, tupeu, energie, ardoare, impuls, noutate, elan, dinamism, miscare, victorie (a iesi primul), pentru sedinte la cosmetica si coafor, pentru activitati de conducere, pentru sofat, curse de masini, actiuni ce impun consum de energie, tras cu arma, lupta, bataie, meciuri, actiuni in legatura cu motoare si masini, pentru constructii, actiuni in relatie cu politia si autoritatea. Sunteti avantajat daca aveti una din aceste profesiuni sau intrati in contact cu: sportivi, coafori, cosmeticiene, politisti, mecanici auto, constructori, militari, pompieri, superiori, sefi. Imbracati-va in rosu, purpuriu, portocaliu intens!

  6. literaamare permalink
    8 Dec 2008 11:43 pm

    Hihihihi, eu am injurat-o pe-o coafeza croata de doua ori pe zi cind ajugeam in fata oglinzii, timp de trei luni

  7. literaamare permalink
    8 Dec 2008 11:44 pm

    Nu numai ca ma tunsese scurt scurt scurt (citeste undeva intre doi si trei cm lungimea firului de par) dar il mai si facuse punk – nu statea in nici un fel si daca apropiai un pieptan de el, mai rau se zburlea

  8. Permafrost permalink
    9 Dec 2008 12:34 am

    Eu cred ca nu ati definit termenii cum trebe. 3 degete de par intins sau carliontat/ondulat?

    zimersi ca nu a inteles ca vrei sa ramai cu el de 3 degete.

    vezi daca nu ai avut project descriptionu pregatit cum trebe?

    pai?

  9. aprilseas permalink
    9 Dec 2008 9:00 am

    d-aia si crescuse atit. pentru ca nu mai ajunsesem la un tuns de mult. asa, de taiat virfurile, de trei ori pe an. dar tuns cumvasilea, nu.
    acum am spus eu ce vreau, si ea zicea da da.. si cind colo.. al meu e ondulato-cret si pare si mai scurt… d’oh.,.
    i don’t want to talk about thisssss.
    gata, e ok.

  10. Permafrost permalink
    9 Dec 2008 11:57 am

    ce tema a la matrimonialele lui suciu ti-ai bagat :D. esti nostalgica dupa weblogi? hehe

    cat despre tuns si nevorbit, nu apreciezi domne binefacerile facute. iti pui dta o cordeluta si zbang 20 de ani inapoi in fata unei banci pe care se vad cojite 3, 4 randuri de vopsea si niscaiva desene cu pif.

    toti se joaca de-a masinatimpuluisi cand colo totul sta in varful unor foarfece.

    am terminat. in comentariul asta nu mai zic ca te-a tuns aia aiurea :P

  11. 9 Dec 2008 11:59 am

    unele taie de capul lor, altele nu vor şi nu vor. cine să le mai înţeleagă şi pe coafeze, mai nou, stilistele astea?

    schimb-o!

  12. 9 Dec 2008 12:13 pm

    aseara l’am tuns&vopsit pe frati’miu speriat de bombe : “nu taia asa muuuult! ” eu : “hai mha, o sa creasca..” el : “da’ pana atunci ? :)) Si are parul aproape la fel de lung ca al meu.Pff!

    coafezele ok sunt ca eclipsele totale de soare.One in a million.
    Eu ma duc mereu la nimereala, intru intr’un coafor care o fi si gata…pana acum, a functionat, nush de ce ma iubesc femeile astea asa mult.Creste, creste..like everything else.

  13. dead_fish permalink
    9 Dec 2008 4:16 pm

    heeei. cine a indraznit sa zica sinead?!? :|

  14. aprilseas permalink
    9 Dec 2008 4:46 pm

    *april fainted*

  15. dead_fish permalink
    9 Dec 2008 5:54 pm

    … pentru ca iti plac mult the beach boys?!?

  16. aprilseas permalink
    9 Dec 2008 8:12 pm

    acum am citit cu atentie ce zicea perma. imi pun o cordelutsa si zbang 20 de ani?
    si daca-mi pun una jumate, zbang 30? asa mai merge.

  17. Permafrost permalink
    10 Dec 2008 1:16 am

    ntz. pt 30 trebe cordelutza+mansete. dar pt ca nu ai citit cu atentie ce am scris, se adauga si niste fundemari, d-alea laterale, care dezvolta eu-l sefist. :>

    …auzi nu a cititcu atentie. pfaaaa…

  18. aprilseas permalink
    10 Dec 2008 9:15 am

    eul meu sefist nu este congruent cu tuul tau +/- sefist.

    in orice caz, eul meu sefist nu s-a dezvoltat cu funde laterale (aveam cozi, fireste, dar prinse cu elastic cu doua zaruri, si, later, un mots de mutondore de la un cordon, care era-n culoarea parului).
    eul meu sefist a crescut cu Twilight Zone si Ray Bradbury, si a ramas cam in zona aia. nu a dezvoltat robotei si, ahm, nici pampoane.

    mansete? se kwa sa?

  19. Permafrost permalink
    10 Dec 2008 12:32 pm

    iar nu citestiatent. fient ca eu nuscriu neatent ca tu sa citesti neatent da? pai? da ca dubla negatieintr-o fraza.

    am zis eu-LLLLL sefist, nu eul lui dta, care stiu ca nu e cu surubele si cabluri lubrifiante. eu-l lu copilul cu cravata in vant si a celui ce canta “noi in anul 2000…”, despre asta vorbeam.

    sa inteleg ca tu nu o mai potilua in freza cu zarurile :)) esti calita de mica. ma escuzi. da, le stiu. pe niste zaruri de-alea amdat o omuleatza lego. credeam ca le pot maslui sa imi iasa doar 5. dupa am zis ca o sa inventez zarurile cu virgula. 2,5 + 2,5 aveau maimulte sanse pt mine.

    inainte de tuailait, in anii de mansete (voua nuva cereau sa aveti mansete albe la maini? si guler alb? se puneau peste uniforma aia) a fost sinbad :> la ora 11.00 am.

    simbad rulz. io am murit de oftica ca nu ma lasau aia la scoala saimi las paru-n ochi ca ali baba.

  20. aprilseas permalink
    10 Dec 2008 1:00 pm

    looooooooolllllllllllllll parul in ochi ca alibaba.. super misto!
    sindobado nu putea fi la ora 11 dimineata, ca eram la scoala la ora aia!!!

    eu n-am avut eu din ala heirupist si fruntas in intrecerea pe ramura, la revolucion continua!, nu. eul meu a fost pe deasupra acestor chestii marunte.. chestie de educatie ;) (generally speaking, nu personalizez ca nu am background-ul necesar, maitre)

    ref zauri, mnu, eu nu o mai iau in freza cu zarurile de mult.
    cunoscatorii pot adeveri: dau cite 7 duble la o partida de table. acuma, ce fac cu ele, e mai complicat de explicat … :D … dar le dau!

    si nu, nu ne cereau mansete albe peste haine… nici n-am auzit de asta pina acum.
    de pe vremea camasii de pionier cu epoleti si guler imi plac camasile, fie barbatesti sau de dama, chiar si cele mai kinky. (am vazut la unirea deunazi niste camasi de dama … cu decolteu, guler inalt si funda la git, moama!! pacat ca marimile lor nu erau mici, ci foarte mici.

  21. 10 Dec 2008 3:29 pm

    … de unde trebuie sa tragi invatatura ca daca vrei sa schiumbi ceva, pune mana pe foarfeca uita-te in oglinda de la baie si harst! ce coafor, ce explicatii, faci cum vrei tu si nu ami ai nici o problema. :)

    pun pariu ca de fapt noua tunsoare arata absolut genial si iti scoate fata in evidenta :)

  22. 10 Dec 2008 6:46 pm

    mie mi-e rusine sa le spun cat de scurt sa ma runda – sa nu se uite la mine ca la nebun, ceva…

  23. 12 Dec 2008 5:07 pm

    ba nouă ne cerea guleraş. şi bentiţă – puah.
    şi da, apriliţei i se spune, în cercul de tableri, d-ra şase-şase. căci să fim bine înţeleşi, nu dă ORICE fel de dublă :D

  24. 16 Dec 2008 12:05 pm

    camasile alea sunt superbe, dar S-ul lor imi vine, ati ghicit, mare! :(( ma si vedeam ca o pisica elisabetana *dreaming*

  25. April permalink
    16 Dec 2008 7:40 pm

    this is unfair.
    daca pentru mine n-au, pentru tine n-au, atunci pentru cine au?

  26. 13 Mar 2009 2:56 pm

    hmmm , nu credeam ca exista genul asta
    “bine ca nu sunt genul care sa se uite in oglinda la fiecare 5 minute”

Leave a Reply

