Skip to content

i-auzi una, i-auzi două

4 Dec 2008

un deja vu mic? deja vu, deja futu…

ia uite:
———————————————————————
EROARE
URL-ul cerut nu a putut fi citit

În timp ce citeam URL-ul: https://aprilseas.wordpress.com/wp-admin/upload.php

Am întâlnit urmatoarea eroare:

Accesul refuzat – fisier sau adresa interzisa.
Controlul accesului a prevenit cererea d-voastră de a fi acceptată la acest moment. Vă rugăm contactaţi providerul d-voastră daca credeţi că acest lucru este incorect.

Administratorul cache-ului d-voastră este webmaster. Informatii administrative:

Adresa dumneavoastra de IP: …..
Adresa accesata: https://aprilseas.wordpress.com/wp-admin/upload.php
Cod eroare: ERR_ACCESS_DENIED
Numar Eroare: 0
Ora: 04/Dec/2008:07:58:33 -0500

———————————————————————
here we go again.

7 Comments leave one →
  1. 4 Dec 2008 10:56 am

    A ! NU !!!!!!!!!

  2. 4 Dec 2008 6:39 pm

    cererea d-voastră de a fi acceptată tu, aprilia?
    cine a tradus eroarea asta? ;)

  3. aprilseas permalink
    4 Dec 2008 8:58 pm

    cineva de la serviciul telecomunicatii speciale.
    si pe mine ma maninca-n maus sa ma scarpin de insemnari de la job.

  4. 4 Dec 2008 10:54 pm

    io am patit treaba asta fix cand imi uploadam insemnarile de pe wb. sper sa nu fi venit cu ghinon si stricaciuni. imi pierd mintile sa ma mai mut o data.

  5. 5 Dec 2008 11:07 am

    “se rezolva gazda”… :))
    asta traducere…

  6. 5 Dec 2008 6:55 pm

    mai da si wp rateu… daca n-o fi fost cumva de la netul tau. dar n-o sa se compare in veci cu prietenii nostri de la weblog :D

  7. aprilseas permalink
    5 Dec 2008 7:29 pm

    sunt sigura ca era netul meu de la serviciu. azi a fost si mai groaznic… nimic nu mai misca.
    nu m-am gindit nici o secunda c-ar fi wp.

Leave a Reply

