Skip to content

thanks

27 Nov 2008
tags:

since it’s /thanksgiving/, i am giving thanks to:
– my second thoughts.
– my friends.
– my cat.
– the posibility to publish and then privatize posts.
– chance.

I have a new phone no. – cute enough to make bearable the sad demise of the former, which was sporting a nice ‘12345’ sequence.

9 Comments leave one →
  1. 27 Nov 2008 11:57 pm

    i thank you as well.

  2. 28 Nov 2008 2:17 am

    this new one is better, trust me.

  3. 28 Nov 2008 10:34 am

    iupiiiii nieuwe telefoon nummer !

  4. 29 Nov 2008 11:40 am

    Mi-am facut blog si pe wordpress si mi se pare mai simpatic. Probabil pentru ca incepe tot cu w – alt motiv nu vad. Blogspot mi se pare bolovanos si dusmanos.

    Totusi as dori sa inteleg: ce inseamna categories, ce inseamna tags si mai ales care e diferenta ?

    Ps. am scris si o insemnare in el ….

  5. aprilseas permalink
    29 Nov 2008 11:46 am

    loolll… e unul din motivele pentru care-am ajuns pe wordpress, ca are tot w.
    am incercat blogspot, si mi s-a parut greoi.

    nu stiu care-i diferenta intre categories si tags, de facto. ca de iure, am observat ca interfata de facut insemnari tine minte cele citeva categories si iti permite sa le bifezi dupa dorinta, dar uita mereu ce scrii la tags, si daca-l vrei iarasi, n-ai decit sa ti-l mai scrii o data.

  6. 29 Nov 2008 12:13 pm

    blogspot is fine. nu pot sa-l compar cu wordpress, but is fine.
    hai Mackule, give me a hand on this one :)

  7. 29 Nov 2008 12:14 pm

    Jen, daca dai cu mausu pe-aici: Bandwidth Limit Exceeded
    The server is temporarily unable to service your request due to the site owner reaching his/her bandwidth limit. Please try again later.

    Mda, imi place si interfata la blogul cel nou – ma intreb daca pot sa-i schimb poza de sus, dar asta in vacanta, dupa examene.

  8. 1 Dec 2008 12:16 pm

    i know, i know, pe la sfarsitul lunii am inceput sa raman fara banda, asta e… ionuca vrea sa se mute in curand deci o sa fie mai lejer :)

    diferenta dintre taguri si categorii… eu vad tagurile ca pe un gel de subcategorii. un exemplu cu modul in care le folosesc eu pe amandoua: http://books.mostly-harmless.ro – categorii mari cu sf, f etc. si subcategorii cu autorul despre care scriu.

    dar pentru un blog “normal” nu cred ca e nevoie de taguri, categoriile sunt arhisufieciente. sau poti sa folosesti doar taguri, nu si categorii, evident, dar mie mi se pare mai elegant cu categoriile.

  9. 2 Dec 2008 6:47 am

    nici eu nu pot să-l compar cu wordpress, pentru că simpla deschidere a paginii de wordpress mi-a ridicat sprîncenele suuus-sus. în schimb în blogspot mi se par toate foarte simple acu’. poţi să pui cam de toate, poţi să îl aşezi cum vrei…
    repet, nu m-am dat în wordpress de-adevăratelea, sînt sigură că sînt bune amîndoo. acu’ dacă mă dau cu un HP sau un Dell nu cred că are mare importanţă, la nivelul meu de end-user, ca să zic aşa :)
    (fireşte, prefer oricînd buratecul ;)) )

Leave a Reply

