Skip to content

gândul oii

23 Nov 2008

merinos-copy1. wordpress nu acceptă google analytics. că cică are el unul, dar mic şi neîndăstulător… neşte nasoi.
[blogspot acceptă. hm.]

2. pentru cine n-a înţeles (c-am primit 1 sms care-mi arată clar ca nu a înţeles însemnarea anterioară): de mâine nu mai am numărul de telefon pe care l-am avut în ultimii şapte ani. nu e vorba de nici o mutare de pe o reţea pe alta. contractorii, cei de la fostul serviciu, vor numărul înapoi; este foarte posibil să îl dea altcuiva. [nu ştiu cum să explic mai clar de atît].

3. şi uite-aşa am reuşit să nu servesc nici măcar o linguriţă de Gaudeamus anul ăsta. Ruşine să-mi fie.

4. vreau să-mi pun pătrăţelele-linkuri pe blog, dar se pare că nu pot decât dacă le-nşir unul câte unul pe verticală – după cum se vede la ‘testul’ Prajituri. I ain’t gonna do that!!!
la serviciul netu-mi merge ca un coeur – chiar mi s-a întâmplat ca în dreapta ecranului să fie fereastra de YM offline, cu câmpurile de completat etc., în timp ce în stânga ecranului aveam o fereastră de chat deschisă, unde primeam un docoment… iar acasă m-aşez la computer şi bag nişte spider solitaire, spre tâmpeala creierului.
adevărul e că prin weblog n-am mai trecut nici măcar ca să şterg însemnările, darămite să mai voayeur-ez un blog-două…

 

ps: shar-pei-ul ăsta creţ din poză e un merinos de palas (constanţa) de la, fireşte, indagra.

2 Comments leave one →
  1. 23 Nov 2008 10:29 pm

    Atunci nu stii ca mi-am privatizat blogul. Imi pare rau de el sa-l sterg, dar nici sa-l mai las la vedere nu-mi vine.

    Deocamdata ala de pe blogspot e un soi de colectie de iutubi cu haz (ti-l recomand pe cel mai recent, e umor britanic – in timp ce predecesorul e doar irlandez)

    Mda, poate faci o schema:

    nr vechi telefon Aprilsea —> alt om din Romania
    numar nou deocamdata necunoscut —-> telefon Aprilsea

  2. dead_fish permalink
    26 Nov 2008 1:28 am

    la gaudeamus, duminica pe la 11 si putin era ca la piata. poate mai aglomerat. am venit cu ganduri mari si am plecat repede cu coada intre picioare dupa ce am dat o tura, fara sa apuc sa imi cumpar nimic. numai daca iti plac baile de multime ai de ce sa te oftici

Leave a Reply

