Skip to content

birdie

20 Nov 2008
tags:

mmip mmip-cu-atitudine

/ mmip-mmip… where’s that coyote? /

Paduana orange.

[Indagra 2008]

4 Comments leave one →
  1. doina permalink
    20 Nov 2008 11:50 pm

    oare cum arata perechea acestei mindretzi de pasare? As vrea sa cumpar o pereche de asa ceva, in ideea ca vor avea pui la fel de simpatici si hazosi si le-as face poze toata ziua; de unde?

  2. doina permalink
    21 Nov 2008 12:06 am

    Am inteles ca te-ai mutat recent pe wordpress – daca vrei un facelift pentru blog, sau ceva mai pe sufletul tau, uite aici ceva idei http://www.smashingmagazine.com/2008/01/08/100-excellent-free-high-quality-wordpress-themes/

  3. aprilseas permalink
    21 Nov 2008 8:54 am

    perechea arata la fel dar mai putin motsata. ca la majoritatea pasarilor, ‘domnul’ este cel falos si frumos, ‘doamnele’ fiind mai putin aratoase.
    daca vizitai Indagra, aflai ca Padovanele astea erau de vinzare. ca si ratustele mandarin si multe alte pasari de-acolo. aveau carti de vizita ale producatorilor linga placuta cu rasa.
    acum, n-as sti sa-ti spun de unde poti cumpara asa ceva. neoficial, am auzit ca e un crescator de pasari, mare pasionat de rase ciudate, pe undeva pe linga Pitesti / Bascov … nu stiu mai multe.
    cauta pe net.

  4. doina permalink
    21 Nov 2008 9:45 am

    Multzam; n-am fost la Indagra de anul asta dar la anul sigur ma duc – dupa pozele de aici, de la tine, imi pare rau ca am ratat-o. :D

Leave a Reply

