Skip to content

spider solitaire

19 Nov 2008
tags:

2 peste 3, 3 peste 4, 10 peste juvete

cifre. frustrare. lacrimi reci, nervi
de luni, alt numar de telefon
tot Vodafone, pentru conformitate
sper sa gasesc tot un numar destept

8 peste 9 si amindoua peste 10

nu m-am gindit nici un moment ca o sa bifez inca un let go in 2008, volens nolens. suna fatalist, enervant, timpit, dar vin si zic: dupa 7 ani jumate

juvete peste dama, h, nici o carte, new throw

dupa 7 ani jumate – desi am cerut sa-mi ramina si mi s-a spus da – ex-sefa & company s-au razgindit si reziliaza contractul cu mine, pastrind numarul in echipa. desi au fost cazuri de colegi care-au plecat cu numarul dupa ei, dupa multi ani de folosire.
mailul il semneaza figuranta aia, nici macar fosta sefa. the ultimate fake. imi pare rau ca am astfel de vesti – limba ta de lemn, desigur, what else. ce orgasme ai avut cind mi-ai scris mailul…

as peste 2, dama peste popa

sunt sigura ca am o mama, o masina si o pisica. de restul, poate sa vina si iarna.

e ceva gresit pe undeva. o surubelnita, anyone? bine, fie, buna si o drujba.

vrea careva sa ia vreun telefon nou pe vodafone si i se baga pe git un abonament? iau eu abonamentul, ca am telefon.

26 Comments leave one →
  1. 20 Nov 2008 1:02 am

    Asupra ideei cu telefonul+abonamentul-telefonul negociem de-abia dupa ce imi raspunzi la intrebarea: de ce tii mortis sa crezi ca schimbarea e un lucru rau?

    Din cite stiu eu doar moartea e definitiva, tot ce e viu se misca, se modifica, evolueaza, se altereaza , in fine vorba neamtului ala Lavoisier: nimic nu dispare, nimic nu apare – totul se transforma.

    PS. si daca intr-o noapte am insomnii si te sun pe vechiul numar ?

    :)

  2. 20 Nov 2008 8:20 am

    o să fie numărul tău, n-o să te mai am ca monica_2…
    vorba lu’ A, nu e neapărat rău. şi dacă nu o să ai un număr uşor de ţinut minte, noi tot o să te sunăm (colecţionară mică) ;)

  3. 20 Nov 2008 8:20 am

    maaaa, scuze, şterge-l, acu’ am văzut ce-am făcut :((((((((( tzorrryyyyyyyy

  4. aprilseas permalink
    20 Nov 2008 8:59 am

    cind vine prea multa schimbare o data, ustura.
    d-aia e nasoala schimbarea, ca se duc de suflet maruntele certitudini pe care le-aveam. ma simt pe nisipuri miscatoare.
    si ca-s prea multe si prea repede, si n-apuc sa come to terms cu una, ca zduf.

    poate ca se misca bine, poate ca o sa fie bine. deocamdata stiu ca e nasol.

  5. 20 Nov 2008 12:01 pm

    of :(

  6. 20 Nov 2008 6:24 pm

    ia-o ca pe o pauza binemeritata. sigur o sa gasesti ceva care sa-ti vina bine. si sapte ani jumate e prea muuuuuuuuuuuult.

  7. aprilseas permalink
    20 Nov 2008 8:16 pm

    7 ani si aproape jumatate fusera la jobul anterior.
    da, cam mult.

    acum zici sa-mi iau pauza de telefon? :)))) de m-ai cunoaste te-ai intreba de ce ma pling ca nu-l mai am, la cit de rar il folosesc…

  8. 21 Nov 2008 1:26 am

    plecat porumbel cu mail. sperat ajuns porumbel cu bine, nemort pe drum, ca cine mai stie, in zilele astea…

  9. 21 Nov 2008 4:20 pm

    eu sunt dependentă de telefon. rău-rău de tot. de fapt de oamenii cu care vorbesc zilnic. mă întreb cum reuşeam fără, înainte. nici fix nu aveam…

  10. aprilseas permalink
    21 Nov 2008 9:44 pm

    eu sunt mai zen … ;)
    prietenii-mi spun colectionara de apeluri ratate. iar cind ii sun, imposibil sa nu faca un comentariu gen ‘moaaaama, unde sa scriuuuu’.
    eu vorbesc live sau pe mail. la telefon, mnu prea.
    si atunci ma-ntreb, de ce vreau abonament? o cartela ar ajunge. d’oh.

    acum mi-am salvat agenta pe comp. si m-apuc de instiintat lumilii ca de luni, adieu numar.

    – pupamarundevacioflengariiaiademilluara! –

  11. aprilseas permalink
    21 Nov 2008 9:45 pm

    … agenDa …

  12. dead_fish permalink
    21 Nov 2008 11:04 pm

    in loc de – pupamarundevacioflengariiaiademilluara! -mai bine citam din goethe adaptand putin – sie können dich im arschen lecken.

    hai sa le dam foc! :P

  13. dead_fish permalink
    21 Nov 2008 11:05 pm

    ps. bine te-am gasit si pe noul blog.

  14. aprilseas permalink
    21 Nov 2008 11:13 pm

    hai, fishie!
    sau, mai misto, prin primavara incepem sa sunam cu oferte stupide la numarul ala… numai d-ai naibii… ;)

  15. dead_fish permalink
    21 Nov 2008 11:21 pm

    ofertele ca ofertele, dar tot o tragere prin smoala si fulgi ar fi mai buna! dupa care sa le dam foc, desigur.

  16. aprilseas permalink
    21 Nov 2008 11:31 pm

    buna ziua. doriti un foc?

  17. dead_fish permalink
    21 Nov 2008 11:41 pm

    spuse april, intrand cu un aruncator de flacari in biroul ex-sefei & co.

  18. aprilseas permalink
    21 Nov 2008 11:43 pm

    si continui cu: i make you an offer you cannot refuse – imi dai abonamentul vechi si scapi.

  19. dead_fish permalink
    21 Nov 2008 11:46 pm

    sau say hello to my little friend. intotdeauna mi-a placut mai mult asta. dar trebuie sa ai si un prieten mic la indemana.

  20. 22 Nov 2008 9:46 am

    Nimic nu se compara cu un apel telefonic bine simtit duminica noaptea (pe la 3) cind e cheful omului mai mare sa constate ca e deja luni

    :D

  21. aprilseas permalink
    22 Nov 2008 5:38 pm

    loooooooollllllllllllll
    oh, da. super ultra. de retinut (cu copyright).

  22. ionutz permalink
    24 Nov 2008 5:19 pm

    cred k miha ar fi amatoare ;))
    shi pregateshte-tzi urechile pt folosirea pe post de prashtie pt magaria asta
    “sunt sigura ca am o mama, o masina si o pisica. de restul, poate sa vina si iarna.”
    ne mai ai shi pe noi aia citziva de neshte ani ;P

  23. aprilseas permalink
    24 Nov 2008 5:49 pm

    si sa-mi traiti! *April hugs Ionutz* *daca promite ca nu-si baga degetele-n coastele mele*

  24. tantzel mototol permalink
    25 Nov 2008 12:07 am

    Eu n-am vrut sa zic nimic, dar nici nu ma supar c-a zis altcineva.
    Sic! :)

  25. ionutz permalink
    26 Nov 2008 7:18 am

    dragutza acu’ k sa fiu rau … pina la coastele alea am de sapat ;))

  26. aprilseas permalink
    26 Nov 2008 8:56 am

    oh, gosh, desigur, desigur. nici macar nu esti rau, asa esti tu… :P

Leave a Reply

