Skip to content

Creat pe: 10.12.03 18:09:06

9 Nov 2008
tags:
Vizitatori
Insemnari
Comentarii
Abonati
Colaboratori
Insemnari Colab.
Stelute
 
Pozitie in top
WeBlog RANKING
:
:
:
:
:
:
:
 
:
:
465341
448
4309
46
0
0
4087
 
52
9 033.6600

 avind in vedere:

  • ca in ultimul timp facilitatile weblog sunt din ce in ce mai inexistente
  • ca prin scurtarea listei de insemnari pe pagina la 5 mi-au disparut toate chestiile puse in ‘zona laterala’, linkuri la pagini de net dinauntru si de din afara weblog
  • ca pe-aici au ramas putini, MULT PREA PUTINI din cei care merita cititi, si o sa ma-ntorc pe paginile lor din timp in timp
  • ca pe platforma asta se promoveaza cantitatea, si nu calitatea
  • ca am avut rabdare cu fitsele weblog 5 ani, dar in loc sa fie mai bine e mai rau

va invit sa ma cititi pe aprilseas.wordpress.com

voi sterge insemnarile de aici, pentru ca nu doresc sa va mai fac trafic nici macar cu google.

creat pe 10.12.03 si inghetat pe 9.11.08

PS: nu asteptati multumiri…

16 Comments leave one →
  1. 9 Nov 2008 6:10 am

    Pacat.

  2. 9 Nov 2008 6:13 am

    te voi citi si acolo cu placere. mult noroc oriunde te vei afla!

  3. 9 Nov 2008 6:23 am

    Nu pleca si tu !!!!

  4. 9 Nov 2008 7:02 am

    Iti amintesti cand am descoperit ce vechi e blogul tau cat m-am mirat?
    Am intrebat de cand dateaza WB, etcetera. Mi-a raspuns Did cred si mi-a pus un link. Aseara m-am plimbat pe la General/fost Kolonel, m-am umplut de nostalgii pe-acolo.
    Suntem niste fetisisti, asta suntem, eu cel putin sunt si uneori nu-mi place de mine…
    Acum parasesc ringul, te-am salutat pe-acolo.
    Pe mine m-au invatat niste bloggari cum sa fac decuplarea aceea. Daca nu te descurci am sa caut postul respectiv si-ti pun un link:)

  5. 9 Nov 2008 7:36 am

    see u there, vecina :)

  6. 10 Nov 2008 1:05 am

    Va salut, dragi prieteni! Nu mai sunt pe weblog, ma puteti gasi pe http://www.mihaipopa.ro ! O zi faina!!!

  7. 10 Nov 2008 1:37 am

    s-ar putea sa se poata. mie mi-a importat patric blogul de pe weblog in wordpress, dar intre timp wb a mai schimbat una-alta, iar pe wp.com e mai complicat ca nu ai acces direct la baza de date. dar nu sterge insemnarile inca, a zis ca studiaza problema, dar mai dureaza cateva zile.

  8. 10 Nov 2008 7:04 am

    :D ne citim pe wordpress…

  9. 10 Nov 2008 10:17 am

    ai aproape 5 ani. putini stiu cum este. din ce in ce mai putini. MIE CHIAR IMI PARE RAU CA PLECI desi nu prea am discutat aici. a mai ramas cineva din 2003-2004 pe weblog? A-ul a plecat sau ne ameninta. xxl nu prea mai scrie. soj, andra, tanase, cata. cine mai era? fata rea, adelin, uite si tuvia pleaca. weblog nu stie sa-si pastreze oamenii. pustiu peste noi. trist. drum bun!

  10. thorr permalink
    10 Nov 2008 10:25 am

    si eu? cum o sa mai citesc din urma? te roog muta si arhiva. pretty please??

  11. april permalink
    10 Nov 2008 10:49 am

    erau multi, vama. periodic, imi salvam insemnarile. si am vazut acum de cite ori am schimbat lista de linkuri, patratelele mele, pentru ca respectivii nu mai scriau. de multe ori. sunt multi care au plecat mai demult, ca jen, optzecea, etc.

    oh, cu placere as muta arhiva, thorr, dar nu stiu cum.
    ajuta-ma, enlighten me….

  12. thorr permalink
    10 Nov 2008 11:37 am

    uite: http://codex.wordpress.org/Importing_Content
    cica e ceva cu manage/import, nu am cum sa verific acum, dar se pare ca te ajuta programelul. oricum nu sterge aici pana nu salvezi, e pacat de insemnarile vechi… pretty please?

  13. 10 Nov 2008 12:35 pm

    aseara te-am gasit acolo intamplator la growing blogs in limba engleza, trebuie daca vrei bineinteles sa-ti treci blogul la limba romana, e o optiune care trebuie accesata.

  14. 5 Dec 2008 5:22 pm

    cum ai facut sa pui poza aia mare in header ?

  15. aprilseas permalink
    5 Dec 2008 6:30 pm

    umm.. zice la help.. ceva cu appearance.
    tocmai au schimbat interfata de admin, si nu mai nimeresc.

    uite, gata. appearance, custom header image. si in functie de tema aleasa (ca la unele nu te lasa sa schimbi tema) poti vedea cit de mare poate fi headerul pe care-l poti pune.

  16. aprilseas permalink
    5 Dec 2008 6:31 pm

    custom image header. eh. daca nu apare, inseamna ca n-ai la tema ta si atunci schimba tema.

Leave a Reply

