Skip to content

căscă ea cu poftă, şi spuse:

5 Nov 2008

Trebuie să povestesc ziua de azi. Cu trezire la ora 6 şi neculcat încă – aştept să bage apă caldă la aprozar, să-mi iau şi eu fo doo kile.

Pînă una alta, să-mi comenteze şi mie careva cum scot moderarea de comentarii, că mă enervează cumplit. Tot încerc să scot asta, şi nu văz de unde. Şi cum descrăcănez formatul ăsta care vine cu indent automat. Poate că eu nu vreau să am spaţiul ăsta între rânduri. Ăştia care s’teţi mai vechi…

D-abia mi-am ales un look pentru pagină. Hi hi hi. Păi dac-aveam de unde alege. ;)

Vă recomand Indagra, la Romexpo. Nu pentru că mă-nvârt în premisele alea anul ăsta, de azi pînă duminică, ci pentru că – dacă vă plac – aveţi exponate vii şi dând din cele patru picioruţe, sau două, după caz, respectiv expo văcuţa, expo purcelul, expo găina, expo oaia, şi mai ales, mare bucurie, expo căluţi de rasă, cu mini-manej cu nisip şi cîteva porţi de ţopăit, nu pot să zic sărit.

Poze… con la proxima, lecţia viitoare. Că tot m-am hablat nişte thpaniolă azi, numai s-arăt că pot. Dap, showoff. Şi am auzit portugheză, draga de ea, dar nu era de la mama ei ci de peste baltă; mi-am flexat neuronul să prind ceva dar cam în gol – sad.

33 Comments leave one →
  1. aprilseas permalink
    5 Nov 2008 11:19 pm

    comentez eu, sa vad care-i miscarea

  2. exq permalink
    5 Nov 2008 11:26 pm

    si eu. comentez. ca nici eu n-am apa calda. si cre’ ca nici n-o sa am. atat. :)

  3. aprilseas permalink
    5 Nov 2008 11:35 pm

    LOL
    si cum sa dau drumul la comentarii fara sa astepte aprobarea Inaltei Mele Portsi, nu stii sa-mi zici?
    bai, mi-e dor de tine. Cind scap de indagra asta, ne vedem neaparat (bagasem un semnul intrebarii, dar zau ca nu stiu de ce)

  4. exq permalink
    5 Nov 2008 11:49 pm

    eu atat iti spun, ca in blogspot e pe-acolo prin setari o optiune unde te lasa sa alegi daca vrei sau nu sa moderezi comentariile. asa ca, dig deeper, draga mea, poate gasesti si pe-aici vreo astfel de trebsoara, ca eu iti marturisesc ca nu detin expertiza la wordpress.

    mie mi-e dor de tine, da? hai, matraseste indagra si cheama-ma.

  5. 6 Nov 2008 12:48 am

    test de blog vechi dar nou

  6. 6 Nov 2008 12:49 am

    test din nou ca primul n-a functionat (rog stapina casei sa mature aceste comentarii nevrednice)

  7. 6 Nov 2008 10:46 am

    da un semn de viata pe messenger si-ti explic eu ce si cum. da’ tre’ sa fim live, ca difera nitel optiunile intre wp.com si ce-am eu si s-ar putea sa trebuiasca sa bibilim.

  8. boladenieve78 permalink
    6 Nov 2008 5:15 pm

    carevasazica: panou de control->settings-“discutie” (asa zice la mine, pe romaneste, dunno why)
    si acolo la “Before a comment appears” nu ar trebui sa fie bifata nici o casutza.
    try that :)
    and welcome.

  9. 6 Nov 2008 8:21 pm

    da, da, subscriu la ce zice bola de nieve, e undeva la discussions, e setarea magica. sper ca te-ai descurcat. intrebare intrebatoare, acum ca ne vedem amandoua vecine de bloc/blog, de ce ai ales template-ul asta si mai ales de ce nu alegi unul sa poti pune poza in header? doi la mana, al naibii de mic scrisul asta in comentarii…..:)

  10. 7 Nov 2008 1:12 am

    @Departe: Ctrl+… Ctrl+…

  11. 7 Nov 2008 6:53 pm

    Jen, de ce la unele comentarii apare o poza si la altele doar un arabesc ?

  12. 7 Nov 2008 9:10 pm

    A, daca esti logat pe wordpress, iti apare “avatarul”, poza pe care ti-ai pus-o in profil. Daca nu, esti considerat “din afara” si apare semnul ala geometric.

  13. aprilseas permalink
    7 Nov 2008 10:06 pm

    ieri ziceam c-am dat drumul la comentarii. eram chiar happy c-am gasit trebusoara aia ce trebuia bifata (sau de-bifata, nu mai stiu)
    azi m-asteptau comment-uri la aprobat. huh?

    template-ul ales zice ca permite header nou. o sa verifichez. as vrea sa pot schimba si fontul. si sa vad cum uploadez poze, cum schimb headere, cum pun patratelele intr-o parte. am de munca. si probabil ca o sa schimb template-ul asta pina la urma. vreau sa-mi pun o poza la avatar, sa schimb covoarele astea oltenesti care apar in unele avataruri cu niste chestii mai dragute… am treaba!
    dar n-o sa fiu p-aici mai mult de o ora pe zi, seara, nici in uichend. sunt la indagra non stop, scap duminica. n-am cind sa ‘exersez’.

  14. 8 Nov 2008 2:03 am

    daca se poate te rog sa nu pui gargauni de-aia de care apar la Vidal in comentarii – mie motivele astea geometrice imi plac :)

  15. 8 Nov 2008 2:03 am

    invers: te rog, daca se poate …

  16. 8 Nov 2008 11:13 am

    Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, pai vreau si eu d-asta cu lista de comentarii recente. Oare blogspot are ? Care stiti ?

  17. aprilseas permalink
    8 Nov 2008 8:34 pm

    nu, gargauni n-as pune. dar am vazut pe undeva niste japonezisme, si d-alea chiar as pune.

  18. 9 Nov 2008 2:09 pm

    O sa te citesc si pe noua platforma. Ar fi bine sa pui un ultim articol (cu link) , pe weblog, spre aceasta noua adresa. Ca sa stie lumea unde sa te caute.

  19. 9 Nov 2008 6:33 pm

    well… well… welcome! /

    daca afli cum se pot lua insemnarile de pe weblog si aduce pe wordpress, da-mi si mie de veste, te rog.

    (tip: akismetul e foarte vigilent, commenturile mai ajung si la spam, asa ca trebuie verificat si acolo, din cand in cand)

  20. 9 Nov 2008 6:54 pm

    E din settings, sunt mai multe optiuni acolo, le nimeresti tu.
    Se poate trai “frumos” si aici, prieteni sunt peste tot. La blogspot te simti mai izolat, aici exista panourile wordpress, timp sa ai, asta-i important.
    Iti doresc despartire usoara de WB:)

  21. 9 Nov 2008 7:09 pm

    @A: are, are. nu ştiu încă de unde, dar are. a, uite, văzui ceva pe net (eu încă n-am probat): http://blogger-templates.blogspot.com/2007/03/recent-comments.html
    poate ajută.

  22. 9 Nov 2008 7:35 pm

    bah, ma car si io de pe weblog. ma trage de par tapiru sa ma puna in drepturi prin oregon, pe o chestie care se cheama nu stiu cum.
    dau de stire, ca ma transplantez cu totul acolo.

  23. 9 Nov 2008 7:40 pm

    si eu’s la fel de lost in wordpress translations.Am stat la inadagra pana azi, damn it! n’a venit nimeni sama viziteze :( io a treb sa spanglezo-italiano-turco-romano, deci, si mai a fost si prima oara la un targ pt mine :) numa zic de trezitu la 8 = dead tuvia

  24. aprilseas permalink
    9 Nov 2008 9:16 pm

    moama, ce de lume buna.
    pai fiti bineveniti, dragilor. o sa ma prind eu care-i miscarea p-aici. tre’ sa-mi repun in drepturi patratelele, updatate cu adresele noi, etc

    as vrea sa stiu cum sa-mi aduc tot weblogul incoace… de s-ar putea.
    o sa mai pun din cind in cind insemnari d-acolo, cind o fi o pauza mai mare in scrisul meu aici. comentariile n-am cum sa le aduc, si nu cred ca pot fi importate pina si alea.

    m-am despartit de wb uimitor de usor. altadata, numai ideea si simteam ca parca imi las casa si plec aiurea. acum insa n-am mai avut atitea batai de cap.

  25. 9 Nov 2008 9:23 pm

    save a spot under the willow for me

  26. 10 Nov 2008 12:06 am

    să-ţi pui şi fiid, zic. că mi-s leneşă ;)

  27. 10 Nov 2008 9:10 am

    Multumesc mack, dar… ori ramin pe weblog ori nu mai scriu de loc. Si-asa nu prea mai scriu. Uf, ce pacat ca Antonio eram e asa de infumurat. Ca il costa exact trei minute sa faca un script care sa trimita un mail de avertizare catre toti care au blog pe platforma lui :((((((

    In fine, deocamdata vad ca m-am specializat in comentarii :)

  28. 10 Nov 2008 7:09 pm

    mno, bine ai venit! le inveti cu timpul… eu am zapacit-o pe did si am rezolvat :)

  29. 10 Nov 2008 7:32 pm

    Am scris o insemnare pe blogspot. Nu imi place editorul. Detest weblog.

    Oooooooooooooooof

  30. 11 Nov 2008 7:22 am

    @A: vezi că te mănîncă? :)
    poate pe wordpress, atunci?…

  31. 11 Nov 2008 9:07 am

    pai daca ai vedea ce m-a mincat ai intelege :)))))))

  32. 11 Nov 2008 7:35 pm

    :))
    dă să vedem

  33. 11 Nov 2008 11:00 pm

    Pai fa click pe litera A mare aia care semneaza !!!

Leave a Reply

