Skip to content

4 Nov 2008

Deci!

1. am cautat aprilsea pe blogspot şi pe wordpress. sunt ocupate. o să mai caut.
oficial, mă car . n-o să plângă nimeni altcineva decât eu, când o să-mi mut cele câteva însemări care merită mutate.

1′. nu pot să bag comentarii nici logată. pe de altă parte, am comentarii de la persoane care nu-s logate.

nu văd pozele nou puse. nu văd pozele vechi – p-ale mele, din arhiva mea.

nu mai văd pătrăţelele mele – linkuri.

nu îmi apare însemnarea asta.

nu înţeleg nimic, şi m-am săturat să tot aştept să se întâmple o minune cu weblogul. mi se rupe, aşa cum şi lor li se rupe.

2. şi alte bloguri din lumea asta mare, vidale, îmi cer să fiu posesoare de cont wordpress sau blogspot ca sa pot lăsa comentarii. şi comentez, dacă vreau. nu-i tsuk. accept să-mi fie monitorizat comentariul, aştept zile până-l văd publicat, şi cu toate astea nu mă las de comentat. ar trebui?

17 Comments leave one →
  1. 4 Nov 2008 8:30 am

    pai, sa ma scuzi, dar blogurile alea de pe wordpress sau de pe blogspot sau de-aiurea la care trebuie sa fii logat ca sa comentezi au optiunea asta in administrare si optiunea asta a fost aleasa de proprietarul blogului. daca ma duc si comentez se cheama ca ii respect optiunea lui de proprietar. dar daca platforma pe care are omul blogul ne impune chestia asta, posesorului de blog si mie, comentator, fin’c-asa vrea muschiul ei striat de platforma de blogging, atunci, sa ma scuzati…
    diferenta sper ca-i clara.
    in plus, asta a fost o picatura intr-un pahar umplut cu parapet.
    :|

  2. 4 Nov 2008 8:33 am

    ca dovada ca, iata, am comentat :)

    daca miine sau diseara iti pui optiunea de a nu te mai putea comenta decit daca ma loghez, sa fii convinsa ca ma voi loga si voi comenta in continuare.
    dar deja cred ca stii asta.

  3. 4 Nov 2008 9:00 am

    băăăăi şi eu caut să mă mut. evergreen pe wordpress e luat, dar poate îmi vine o idee ok. ne citim pe alte platforme că weblogu ne dă cu şutu.

  4. 4 Nov 2008 9:16 am

    Pa! Ne vedem in alte locuri!

  5. 4 Nov 2008 10:26 am

    La mine a disparut poza din header

    Puneti si voi comentarii pe blogul lui Eram ca vaz ca a ajuns departe, in Silicon Valley

    http://antonio-eram.weblog.ro/2008-10-12/549671/netopia-office

  6. 4 Nov 2008 10:27 am

    Mda, acum vad ca i-a scris careva in 17.10 si l-a tratat cu un mare ignore. Poate merita sa-l tratam si noi tot cu ignore. Cica

    catalinpetru …
    17.10.08 12:33:08

    te rog eu fa-i ceva la rss-ul tau

    de la post-ul asta incoace
    http://antonio-eram.weblog.ro/2008-10-12/549671/netopia-office

    imi apar in reader, zeci de post-uri
    de la diferiti useri de e weblog

  7. 4 Nov 2008 10:42 am

    daca o persoana pleaca, poti sa zici ca pleaca de nebuna. daca pleaca doua, or fi impreuna. daca pleaca trei oamenii o sa creada ca fac parte dintr-o organizatie. patru? e deja o Miscare! evergreen? tuvia? april? weblog kisses my ass goodbye.

    aprilule, poate ca m-am dat eu mai in umbra, dar sa imi arunci si mie o carte de vizita… hug!

  8. 5 Nov 2008 1:26 am

    da, Aprilule, si eu te rog sa nu pleci fara sa ne spui unde.

    http://aprilsea.blogspot.com e o pagina foarte goala si foarte alba si cu toate astea aia spun ca nu e disponibila (am testat si eu). poate gasim totusi o solutie (inca o revolutie?)

  9. 5 Nov 2008 4:51 am

    Eu am de vreo trei ani literaamare.blogspot.com dar am zis de lene ca sa fiu ingaduitoare cu weblog.

    In fine.

    aprilseas.blogspot.com e liber

    Presupun ca si weblogrosucks.blogspot.com e liber ….

    :)

    Ptiu, acuma vad ca literaamare e cu a dublu ca in limba astora din juru-mi

  10. 5 Nov 2008 6:48 am

    da’ chiar asa: banuiesc ca nu ti-ai scos tu poza din header, nu? ca mi-a dat prin cap sa te-ntreb abia cind mi-am dat seama ca nici alte headere si poze laterale din weblog nu mai exista de-o vreme.

  11. 5 Nov 2008 7:21 am

    Ok, deci declar in mod oficial ca m-am mutat. Blogul de aici ramane treaz, dar de acum incolo voi posta numai pe http://www.departe2.wordpress.com

    Am deschis blogul in mai 2005, dar e bizar deja sa mearga atat de prost. Si mie mi-au disparut toata pozele din insemanri, si headerul, si tot.

    April, ti-am scris un amil in legatura cu adresele de blog, sper ca l-ai primit. Te astept in casa noua.

  12. april permalink
    5 Nov 2008 8:09 am

    howdie.

  13. april permalink
    5 Nov 2008 8:13 am

    ahaa
    deci.
    1. april hugs vidal. mult de tot. si mai ales hugs ca de cite ori o da april cu batul in balta si stropeste hat, vidal sta acolo linistit, se sterge de stropi si spune ‘vezi, data viitoare da baremi mai incet’.
    2. (ce-oi fi patit de imi tot numerotez ideile?! oi fi avind asa multe? vorba Divertisilor acum citiva ani: imi trec ideile prin cap ca trenurile, unele mai si fluiera).
    3. o sa ma mut la aprilseas.wordpress.com. ala e liber, l-am luat. in uichend o sa fac cele necesare. cum sa plec fara voi?
    4. ma bucur ca macar nu plec de una singura. ca mai sunt suparati.
    5. n-am scos nici o poza. nici nu mai am curaj sa adaug vreuna, dar headerul ar trebui sa fie tot acolo. misto e ca si daca ma duc in administrare, acolo unde-mi tin pozele, si fac click pe linkul ala, zice ca poza nu exista, consultati weblog ro sau faceti-va pagina, ceva de genul asta. sa ma pupe undeva.

  14. mack permalink
    5 Nov 2008 8:21 am

    count two la supăraţi. nu ştiu dacă uichendul ăsta, dar în scurtă vreme.

    au pus notă că între 5 şi 10 nov. se mută pe alte servere – notă pusă pe 5. atenţie, dacă vedeţi că facem ceva, să ştiţi că tocmai facem.
    bleah :(

    pozele şi toate alea sînt la locul lor, probabil vor reveni, da’ m-am cam săturat de îmbunătăţiri neanunţate şi care conduc la o mare de încurcături, parcă am fi la MS, zău aşa: nu e bug, e feature!

  15. mack permalink
    5 Nov 2008 8:22 am

    şi, fireşte, dumnezeu ştie dacă o să-mi apară comentariul anterior. UAH!

  16. 5 Nov 2008 8:28 am

    păi, nu se sparie vidalu’ de câţiva stropi, că vidalu’ e prieten cu toată măricica… :)

  17. 5 Nov 2008 12:18 pm

    gasesti tu o alternativa de adresa
    eu ma inteleg f bine cu blogspot, n-am comenturi spam, are o gramada de widgeturi, nu stiu ce mai are, dar e bun :)

    adica nu-mi pare rau ca am plecat de pe weblog deja de acum doi ani juma’ :D

Leave a Reply

