Skip to content

din fuga

3 Nov 2008
tags:

Primesc adineauri un document pe care trebuia să scriu ‘Am primit, data, ora’. Iau frumos pixul şi scriu Apri… Mă opresc, mă uit trifazic, contemplu opera, strecor un m, Ampri nu era cu nimic mai bun ca originalul, mâzgălesc, trag un zâmbet larg, rescriu.

[nu pot să bag comentarii azi ca nu-mi apare codul. hasta quando, weblogule??]

5 Comments leave one →
  1. 3 Nov 2008 4:57 am

    :) eh, cum ar fi ca eu sa ma semnez evergreen? :)

  2. 3 Nov 2008 5:37 am

    daca esti logata posa pui comentarii ca nu-ti mai cere codul.

    deci domle e numa pentru insideri :))

    apri ori ampri? apriori.

  3. 3 Nov 2008 5:39 am

    Si trebuia Noiemb…?

  4. 4 Nov 2008 11:40 am

    aprilsea,apriseate-acu vreo 2 zile mi-am adus aminte de tine nu stiu cum si de ce ca iti urmarisem blogul vreo cateva luni asta acu 3 4 ani iar de atunci uitasem de site.Ma bucur ca te-am regasit ca am regasit fotografiile care imi placusera f tare si inca imi plac cu pescarusii din cartier ;)

  5. 4 Nov 2008 11:52 am

    deci de citeva zile-ncoace e o noua ‘facilitate’ pe weblog. nu poti comenta daca nu ai cont weblog si nu esti logat.

    aim sori, io nu mai comentez de azi pe weblog. ori va mutati, ori vorbim la telefon.
    v-am tzukat.

Leave a Reply

