Skip to content

oqtombrie

27 Oct 2008

E frig. Cica trebuia sa se dea caldura in calorifere, dar n-au dat. Nu s-a auzit nici un susurat prin ele.
Se-nnopteaza devreme. Au dat astia ceasul inapoi, si gata. Dimineata e lumina / daca nu e innorat, ca azi. Dar seara cind plec de la serviciu am, garantat, nevoie de faruri.
Tot e bine, c-am fost in service si, dupa ce-am lasat 8,4 bulioane vechi, am plecat cu diverse stampile si ok-uri, o punga de piese schimbate si farurile reglate. Am faruri de numa.

Back. [ritarntu inosens .. uaaaa]
E frig. E toamna. Ziua e scurta, e bezna la 18:00.
Ajung acasa. Unde miroase subtire a muraturi tocmai puse. Si e cam frig. Si cam bezna. Si mama se uita la televizor, unde e o tanti roscata, cam pergamentoasa dar tinara la suflet, zbintuita si zimbareata, de vorba cu Maruta la Happy Hour. Si tanti s-apuca sa cinte, live.
 
O melodie veche. Nu foarte veche, dar veche.
Ceva cu speranta lumii suntem noi, tinerii – tinara de ea, cu baiat insurat, etc. – Si cu vremea care fuge / spre timpul viitor.

Nu recunoasteti versurile, ca n-aveti cum. Nici nu par a versuri, asa cum nici aia nu parea melodie. Pe burta lu’ tanti scrie Aquilina Severin. Pe vremea cind imi aduc eu aminte de ea, scria Acvilina.
Si-a pastrat stilul coafurii. Voce nu mai are – daca a avut vreodata. E doar guresa, probabil e bucuroasa ca-i la teveu. Vorbeste ruseste si germana, si e aproape high.

M-am simtit dintr-o data acum 25 de ani. Uite-asa, puf, disparura toti anii astia. E la fel de frig ca pe vremea, de-ntuneric ca pe vremea, si la televizor vad – color, de data asta – imagini de pe vremea. Quantum leap, eu si ea. Am simtit cum cad in timp, s-a deschis in covor o falie care m-a proptit intr-o toamna din anii ’80. Pe cind se stingea lumina si-nvatam la luminari, pe cind facea bunica piine in casa si cind eram mai multi, nu doar noi doua.

Pfui. Shivers. Bine ca am net!

14 Comments leave one →
  1. april permalink
    28 Oct 2008 1:19 am

    tu cu cin’ te certi, bursucule, cu ‘a-dormi-ta’ asta??? o stii?

    dormicum, dispari! spui atitea timpenii ca n-am ce face cu tine p-aci.

  2. 28 Oct 2008 3:36 am

    o stiu, da-n rahat.
    si chiar daca nu o stiu, tot in rahat duca-se.

  3. mack permalink
    28 Oct 2008 6:37 am

    >:D<
    :)

  4. 28 Oct 2008 6:45 am

    =)) =)) =)) ce ma raaad baaai, dorminpaceee :)))))) pe mine ma distreaza comentariile astea. da’ rau!

    si acu’ pe bune ala cu olsit olsit :)) freaca-te pe tzatza si acu’ ritarntu inosens freaca-te invers sitol sitol :))))

    asa-s io mai incoerenta cand rad pe sub birou!

  5. 28 Oct 2008 6:49 am

    hugs, lullaby. asta era si ideea.

  6. 28 Oct 2008 7:11 am

    la mine au dat drumul la căldură. se simte, dar nu cine ştie ce. dau cu raţia.

  7. 28 Oct 2008 9:01 am

    ritarntu inosens. Olsit olsit.

  8. dormicum permalink
    28 Oct 2008 12:10 pm

    NU MAI HULI CE-A FOST CA ESTE PACAT . NU MUREA NIMENI DE FOAME SI DACA BUNICA FACEA PAINE , O FACEA DIN PLACERE CA ERA TARANCA CU OBICEIURI SANATOASE
    ORICUM SE PARE CA ACUM ACCEPTAM MAI USOR CA CCA 20000 DE PERSOANE SA SE LAFAIE IN PALATE SI ALTI 18 MIL. SA O DUCA SUB NIVELUL NORMAL AL EXISTENTEI . SI ASTA UNDE ? IN ROMANIA , O TARA MULT PREA DARUITA DE D-ZEU .
    CARE A GRESIT INTRUCAT A DARUIT-O SI CU ROMANI:
    PUTUROSI , ROSI DE INVIDII , HOTI , SLUGI DIN NASTERE LA NEMTI , FRANCEZI SI ENGLEZI.
    SA NE FIE DE BINE

  9. 28 Oct 2008 12:34 pm

    Simona Genovia Campean… Simonaaa Geeenoviaaa…. ‘te draq, fa. sa-ti fie tie de bine. esti cretina.

  10. 29 Oct 2008 1:10 am

    acvilina severin???
    ma doare capu’… deci jur ca n-am mai auzit numele asta de cind aveam fo doispe ani!
    si, da, tot frig mi-era si-atunci.
    si, da, noroc cu blogurile.
    si deci n-am zis nimic important, doar am vrut sa marchez ce m-a pocnit in moalele capului :))

  11. 29 Oct 2008 1:20 am

    http://www.trilulilu.ro/swampblog/9a61f8ff61e916?video_google_

    PS. ce-i aici domnule, punct de acumulare pentru cele mai absurde comentarii de pe weblog? cred ca Aquilina *ptiu!* le atrage :))))))

    Nu n-a avut niciodata. Voce.

  12. Departe permalink
    29 Oct 2008 1:52 am

    recunosc, nu am auzit de Acvilina Severin. Dar stau ea asa si ma gandesc, parintii aia doi cand au vazut ca au o fetita, un prunc nevinovat, chiar s-au uitat la ea si li s-a parut o ideea buna sa o numeasca Acvilina?!??!? :))

    in alta ordine de idei, quantum leap si miros de muraturi…stiu. frigul nu incita la ganduri domoale….

  13. april permalink
    29 Oct 2008 8:57 am

    uite cine ma-ntelege. …
    ca-n reclama la ciocolata aia cu rom, vidalule…

  14. 30 Oct 2008 4:34 am

    nici o acvilina! io o simt pe rovana plumb prin creier, vere!

Leave a Reply

