Skip to content

nz

16 Oct 2008
tags:

stau cu ochii-n pliante si afise. frumos, imi place.
si cu urechile-n ipod. pentru ca am.

si la un moment dat simt, si vad, cum se ridica parul pe mine. de cite ori aud asta, asa mi se intimpla. simt ca e in mine, ca imi apartine.

[iutubu’ asta nu e cel mai bun ever, dar altul mai bun n-am timp sa caut. altul mai bun ascult eu acum, again and again]

imi place. mult mult.

6 Comments leave one →
  1. thorr permalink
    16 Oct 2008 5:03 am

    :) are si la mine acelasi efect, dar e si mai puternica kapa o pango


  2. permafrost permalink
    16 Oct 2008 5:22 am

    nu am inteles cine/ce e in tine. paru? :))

    eh, lasa, sa nu te placheze vreunu d-asta, in rest, e spectaculos, mai ales daca aiocazia sa ii evzi pe stadion.

  3. April permalink
    16 Oct 2008 5:27 am

    au fost prin 2000 / ’01. n-am fost atunci.

    …. si nu m-as supara daca m-ar placa … *spuse ea clipind marunt din gene*

  4. permafrost permalink
    16 Oct 2008 5:34 am

    :))

    hituisem dejaentaru, cand am realziat ca o sa fie un ura. io aveamin cap placajele la piept, alearele, dar nah, in contextu asta, numa la gat sanu fie si totul de dorit :D

    unula gleznaca sa ai timp sa dai drumu la pasa, unu la sold ca sa poti ajunge cu picioarele in sus, dupe tusha, unu la piept, dur, asa, de coracon.

    e numa sport. rupt din el :P

    cum ar arata un meci de rgby intre niste e si niste ele? :D

    celmai misto de ar fi de acel "demi", ca ar vedea toate tatele atarnand in gramada. cemai meleuri ar iesi :)).

    ar avea de asemenea si un inteles maimult decat propriu "lovitura de picior cazuta".

    ca sa nu mai vorbim de pasa inapoi. ntz ntz. ce timpuri.

  5. 16 Oct 2008 5:43 am

    Tare nervosi oamenii.

  6. 27 Oct 2008 9:16 am

    Hai cu mine acolo, peste 3 ani! Si, pana atunci, eu merg cam o data la doua saptamani pe stadioanele patriei – poate vii si tu?

Leave a Reply

