Skip to content

gindul zilei

18 Sep 2008
legături evidente: un zid  și acelasi zid  acum într-o nouă prezentare.
… elementary, my dear Watson …
să nu-ți faci chip cioplit, să nu te-nchini la idoli.
7 Comments leave one →
  1. 21 Sep 2008 12:33 pm

    Sint de parere ca destinatarii (plingerilor) sint diferiti

  2. 26 Sep 2008 4:57 am

    ma bag si eu in seama… va plac benzile desenate? aruncati un ochi si aici: http://smokingcoolcat.blogspot.com/

  3. 26 Sep 2008 9:04 am

    Cica 700 bilion dollars = cite 2000 de "McDonalds apple pie" pentru fiecare cetatean american.

    Vorba alora de la BBC: that’s a lot of pies.

  4. 27 Sep 2008 9:26 am

    Revenind la oile noastre (!)

    http://news.bbc.co.uk/2/hi/americas/7585696.stm

  5. 30 Sep 2008 11:26 am

    Sa nu, sa nu , sa nu!
    Ce Dumnezeu, oamenii astia chiar nu isi dadeau seama ca orice interzicere conduce de fapt la intarirea pasiunii pentru lucrul interzis?

  6. april permalink
    30 Sep 2008 11:28 am

    in vremea aia nu se gindea asa. ‘nu’ era ‘nu’.

  7. 1 Oct 2008 6:12 am

    Sa nu treci strada pe rosu.

    Daca incerci sa pricepi valoarea interdictiei de mai sus, poate o sa intelegi si valoarea celor zece porunci.

Leave a Reply

