Skip to content

hey you.

15 Sep 2008

sunt ok.
cam strănut, mi-a fost frig aznoapte, și azi am venit în fustă – că vine toamna, schimb imaginea.
ciorapi de 15den, numa’ buni să-i agăț în cataramele de la pantoufli. deh. doo perechi, azi. să vedem la ce record ajung.

mi-am scos cartea de muncă de dincolo, după două luni. not bad.
muncesc în draci, dar măcar îmi place ce fac.
și da, m-am schimbat.
ar trebui să mai tund din plete, doar îl scurtez, nu schimb radical nimic. m-am mințit într-o iubire, am schimbat un serviciu de 7 ani vechime și am pierdut un părinte – toate în mai puțin de 365 de zile. coafura nu mi-o schimb.

încă mă apasă schimbările astea, și le vreau puse-n raft, sau arse. n-am flăcări violet, dar trebuie să le ard cumva.
nu te-ntrista, sunt bine, zău. mă apasă, dar nu mă dărîmă. prea multe, câte una pe an era de ajuns. sunt acolo, mai ales ultima – fiecare a acoperit-o pe cealaltă – dar sunt ok.

am uitat să-ți spun… am primit un iPod de 80G – acum o lună! … me not at ease cu cadouri d-astea. i-am croșetat hăinuță, ca să mă obișnuiesc cu el.
kiddo, I know.;

– kiddo, și momeagă pe deasupra. a fost ziua danei, și nu i-am spus la mulți ani … –

mai vorbim.

20 Comments leave one →
  1. 15 Sep 2008 4:39 am

    Good to hear that! Vor veni vremuri mai bune, keep up the faith.

  2. april permalink
    15 Sep 2008 4:41 am

    sunt sigura.
    multumesc mult. hugs!

  3. 15 Sep 2008 4:49 am

    trece vremea se intampla unele, altele le faci sa se intample

    intrebarea e: 8 sau 80 g? :)

  4. 15 Sep 2008 4:51 am

    Uneori avem şi ani aglomeraţi. Dar vor venii alţii mai senini.

  5. 15 Sep 2008 4:51 am

    Veni.

  6. april permalink
    15 Sep 2008 4:51 am

    optzeci de grame ;)

  7. 15 Sep 2008 4:51 am

    Nu schimbarile in sine ne apasa …Ci imposibilitatea intoarcerii din drum …
    O saptamana buna iti doresc !

  8. april permalink
    15 Sep 2008 4:52 am

    senini au tot fost, sa nu minii pe dumnezeu.
    asa de senini ca nu-sh cind au trecut. e o vreme pentru toate.

  9. april permalink
    15 Sep 2008 4:53 am

    ………………. boala asta cu uratul de saptamini bune… se ia???

  10. 15 Sep 2008 5:01 am

    cred ca toti stranutam acum… si cred ca tuturor ne e frica de schimbarile radicale… sper ca in urmatoarele 365 de zile sa-ti fie bine

  11. 15 Sep 2008 5:03 am

    Nu-i boala ! E urare sincera !Cel putin eu asa am facut-o. Dar daca am gresit spunand o vorba buna , atunci iarta-ma . Serios vorbesc ! Decat sa ai sentimentul ca o urare este falsa sau e un stereotip, mai bine fara …

  12. 16 Sep 2008 3:41 am

    ciudat: tu şi cu mackerellfish aţi băgat, recent, câte un titlu din floyd… Hey, you, out there in the cold……
    iar ea l-a băgat pe eugene

  13. 16 Sep 2008 3:58 am

    prea multa munca timpeste. si lipsa netului.
    deci s-a dus?
    :(

  14. 16 Sep 2008 4:18 am

    hugs, aprilule.schimbarile nu pot fi arse, pot fi doar puse in cutiute mici, in sertare, la pastrare. nu stiu ce sa iti spun in afara de "ma gandesc la tine". zau

  15. 16 Sep 2008 4:56 am

    Ce bine ca iti place ce faci !

  16. 16 Sep 2008 7:18 am

    s-a dus, aprilitso… s-a dus…

  17. 17 Sep 2008 1:18 am

    :-* draga mea, lucrurile grele ne sunt date ca sa invatam despre noi. iti aud pasii cum mergi mai departe si sunt fermi si siguri, chiar daca s-au impovarat poate cu multa sensibilitate … uneori asta da frumusete acolo inauntru

    dana stie ca ai fost acolo :-)

  18. april permalink
    17 Sep 2008 5:03 am

    dana sa ma ierte. inca o data.
    acuma mi-e asa de rusine ca nici sa te sun nu-mi vine. am comandat o tona de cenusa, cind vine o sa te caut sa auzi cum mi-o torn.

  19. 22 Sep 2008 12:21 pm

    propunere indecenta – vrei sa ne vedem cu beshleaga sa ii pupam beshlegutza cea mica de 2 ani la sf saptaminii asteia? (please, please :-))

  20. 2 Oct 2008 10:31 am

    Momeagă!

    Uitasem aproape de tot. Sărumâna, my day shines now.

Leave a Reply

