Skip to content

agro-

4 Sep 2008
Citez:
 
Din 23 august 2008 începe proiectul pilot privind organizarea pieţelor ţărăneşti, care, în București, va avea următoarele amplasamente:
·  strada Edgar Quinet, sectorul 1 (între Academiei şi fântâna de la Universitate),
·   Bulevardul Unirii, sector 3 (între Mircea Vodă şi Nerva Traian),
·   Drumul Săbăreni, sector 6.
 
Piețele funcționează în timpul săptămânii, preț de câteva ore, dimineața. Organizator: Ministerul Agriculturii, cu sprijinul Primăriei București.
 
Pieţele ţărăneşti oferă produse agroalimentare direct de la producătorii agricoli, prin vânzare directă, la preţuri echitabile şi cu garantarea provenienţei produselor din fermelor producătorilor. Dreptul de a vinde în Piaţa Ţărănească este rezervat în exclusivitate producătorilor agricoli.
 
 
Am încheiat citatul. Ocazie cu care mă-ntreb și eu, ca Moromete, cum adică? Adică zonă universitară – Edgar Quinet – și Bulevardul Unirii (uitați-vă pe hartă să vedeți unde vine "piața"… ) și nu zona Lipscanilor / Curtea veche, vreun, ahm, pasagiu de pe lângă Calea Victoriei? Ah, nu, alea-s demolabile, hai să facem hora mare lângă Arhitectură și pe Bd. Unirii, printre claxoane… unde nici n-o să poți opri.. aduni din fuga mașinii o vânătă, un cașcaval afumat, o sticlă de țuică de pere …
 
Poate se răzgândesc…
17 Comments leave one →
  1. gaijinul permalink
    4 Sep 2008 7:29 am

    Se mai duce omu’ la curs, in pauza coboara sa-si ia un ardei, un mititel cu piine, ceva! Vine toamna, se lasa cu must proaspat…

    In Edgar Quinet profii n-o sa se mai auda de strigatele zarzavagiilor si certurile precupetelor.

    Eu as propune sa se mearga mai departe: in holurile UB sa se deschida bacanii si brutarii, ca sa aiba studentii ce minca, ca oricum universitatea nu e in stare sa faca cantine.

  2. 5 Sep 2008 1:51 am

    io n-am inteles alta treaba: parca era o reglementare cum ca in piete nu mai ai voie la taraba daca n-ai certificat de producator.
    so, la ce e nevoie de ‘alte’ piete ca sa-mi garanteze ca-s producatori aia?

  3. 5 Sep 2008 3:40 am

    parca comentasem si eu aici ca sa faca cantine, ieri

  4. april permalink
    5 Sep 2008 3:45 am

    @ bursuc: … aici?
    @ V: sincer, si eu am piuit timid aceasta nelamurire, dar nu mi s-a lamurit. daca o sa ma lamuresc, o sa o dau mai departe.

  5. ﴾͡๏̯͡๏﴿ permalink
    5 Sep 2008 4:37 am

    asa sa zic, aici. ca ierea sa faca cantine in care se mananca castane, sau ceva pe acolo. oricum.

  6. 5 Sep 2008 8:33 am

    Oooo… gaijin is alive and kicking.
    atunci baremi sa puna de-o piata si la politehnica, si la medicina..

    m-am uitat acum pe harta sa vad unde-i drumul Sabareni. fix unde-a-ntarcat mutu iapa: dincolo de calea Giulesti, undeva unde stadionul Rapid pare c-ar fi in centrul orasului.

  7. mack permalink
    5 Sep 2008 12:22 pm

    şi ce, crezi că nu stă nici un neam de minister al agriculturii prin săbăreni, or uat? ;)

  8. 5 Sep 2008 12:29 pm

    mie mi se pare toate puse aiurea si la mama dracu’, anyway.Pietzi volante deci ar trebui sa’si ia zborul spre zone mai bune, nu?

    trebuiau sa faca cand ma duceam eu la Univeristate, poate asa treceam mai des :))

  9. 6 Sep 2008 5:48 am

    io zic să să facă piaţă dă piese auto! vândute la tarabă direct dă producători: ba un japonez, ba un corian, ba un singaporez, ce kilu’ meu?

  10. 6 Sep 2008 8:36 am

    Off topic: nu stiu cita olandeza mai stii, dar cauta in articolul asta cuvintul India

    http://www.depers.nl/UserFiles/File/De%20Pers%20Vrijdag%205%20

  11. 6 Sep 2008 8:38 am

    Voiam sa spun cauta in ziarul De Pers de simbata articolul in care apare cuvintul India

  12. 6 Sep 2008 8:39 am

    de vineri… sint obosita (se vede?!)

  13. 8 Sep 2008 1:35 am

    hmmm… sa vedem. au inceput? eu nu am fost pe acolo…

  14. 10 Sep 2008 5:04 am

    cum …..

  15. 10 Sep 2008 6:45 am

    spun eu: don’şoara merge cu 60 la oră prin ciolpani ;)
    şi am identificat locul din care sînt pozaţi şoferii: petromul de pe sensul de întoarcere în bucale.

  16. 10 Sep 2008 8:24 am

    si cu Ciolpanii ca ramine ?

  17. 11 Sep 2008 12:50 pm

    acolo unde a cazut pasarela, da.

Leave a Reply

