Skip to content

pentru o poza?

29 Aug 2008

Am fost la ighepe Ilfov. Și concluzia șederii de cam o oră în curtea lor adumbrită de tei a fost că trebuie musai să recunosc, ca să pot primi procesul verbal pe care să-l contest. Că nu există contestație la o înștiințare.

Ca regulă de bază: nici data trecută cînd am fost cu plîngerea ailaltă, și nici acum, polițista de la recepție nu știe nimic și nu are nici un rost să vă luați după spusele ei. Asta de azi mi-ar fi acceptat lăcrămația fără nici o problemă. Nu putea însă să-mi dea număr, ceea ce eu țineam neapărat să capăt.

În mijlocul diferendului de opinie între mine și tanti d-acolo, s-a nimerit să intre un polițist cu o dungă de pînză (nu cunosc gradele). Recepționista avea 4 dungi de pînză, și tot degeaba. Mister polițai își ia un aer de terminator și zice că ia să văd. Pleacă în spate cu hîrtia mea, stă 3 minute, se-ntoarce, dă un telefon, și mă pune să aud că polițaiul din receptor citea ce scrie pe poză. Ce citea el era ce vedeam eu pe înștiințarea lor, adică fix aiurea. În concluzie, musiu ridică tonul că așa faceți toți, veniți cu scandal, nu recunoașteți, vreți în justiție, și dup-aia plătiți amenzile cu milioanele.

Ei la naiba!Fără ton ridicat – eu vorbesc frumos aici. Vreau poza aia. Eu știu că nu a fost mașina mea eu. Eu știu că o mașină ca a mea (dar nu varianta cu facelift ci cealată, de pînă-n 2006), tot culoare deschisă, număr cu 6 în loc de 7 și aceleași litere, e a unui polițai ca ‘mneata. Pot să cred că faceți mînării cu pozele alea? Pot. Pot să cred că încercați să mă intimidați? Pot. Pot să cred că ăsta este un abuz, atîta timp cît sunt acuzată de ceva și nu se face dovada, și eu sunt obligată să recunosc? Pot!

Eh. April con cojones. Pînă atunci fusesem calmă cu cocoana de la recepție, îmi făcusem niște xeroxuri, îi explicasem ei ce și cum, ba chiar vorbisem verzi și uscate cu ea cît era ăsta în spate. Acum însă era timpul să mușc.
Că să înțeleg frumos – coborî el vocea – că nu pot contesta o înștiințare. Că nu are valoare juridică. Dacă nu-l cred, să merg la judecătoria Buftea de care ține Ciolpanii. Dar că între timp o să curgă amenda pentru neînștiințare, care poate să ajungă și la 10 milioane, că hîrtia asta a mea nu poate fi luată în considerare. În stadiul ăsta nu pot face nimic decît să dau datele șoferului.

Grrr. Ies la o țigară. Dau un telefon. Ce draq fac, recunosc ca să capăt procesul verbal? Păi io ți-am spus că așa o să fie. Mi-ai spus, mi-ai spus. Hai că recunosc și ne agităm după.

Polițaiul cu o dungă de pînză ieșise din tură. Își înoda adidașii anterevoluționari pe scările poliției.
Moment poetic:
Domnișoară, de ce vă agitați acum? Scrieți declarația aia, primiți PVul și gata, îl contestați. – își aprinde o țigară. Mesaj clar "e de vorbit", îmi aprind și eu încă una.
Care-i povestea? Vreți scandal? Mai bine veniți aici luni, și vorbiți cu domnul… aveți un pix? … notați aici, și interiorul … sau cu … și cereți poza. Deși e păcat de timpul dumneavoastră, nu înțelegeți?, doar v-am dat la telefon pe colegul meu de la Academie, el vedea poza chiar atunci, v-a citit de pe ea.
Era cu totul alt om decît zmeul din poliție. D-abia vorbea. Pufăia țigara, stătea la taclale și se uita la mine.
Veniți luni, că acum nici nu mai ia nimeni în considerare că ați adus plicul. (mai devreme îmi explicase că azi e ultima zi și că dacă nu răspund azi, de luni amendă) știți, noi nu trecem data primirii, așa că nu contează. Unde lucrați? Păi nu știți și dumneavoastră pe cineva pe undeva să vă scutească de alergarea asta? Haideți să fim serioși, pentru dumneavoastră, așa și pe dincolo, etc etc… Și oricum, mai aveți două luni. Două luni pînă cînd? Pînă expiră. Amenda e din aprilie, nu? Nu se numără de cînd plătesc amenda? Nu, domnișoară, nu. Se socotește de la data comiterii infracțiunii. și ca amendă, o să fie 1 milion, adică 500 în 48 de ore. Dacă treceți prin justiție, o să coste timp, nervi, o să vă luați zile libere de la birou,alergătură la judecătoria Buftea .. nu e plăcut deloc, e mult prea multă bătaie de cap pentru o poză. Păi o fi, dar face banul, că vreau să văd și eu ce și cum. Ce vreți să vedeți, că scrie 7? O să scrie, stați liniștită, chiar suntem fraieri?

Fuckidy fuck.
Deci luni. Admit că eu. Cer să vorbesc cu nește grade, dacă am noroc capăt poza. Coana Justițica iar e oarbă. Dacă n-am noroc, aștept PV și contest după. Dacă vreau. Poate că o să îmi treacă cu un pahar de apă rece, 50 de lei noi și două puncte pînă-n octombrie.


edit de vineri seară: am primit un caiet velin, îmbrăcat în piele, cu catarame, capse, sistem de închidere și un elefant (youpiii) din alamă. minunat. întreb, plină de admirație pentru caiet pfui, ce frumos e, dar ce să scriu în ăsta?!
amenzile – mi se răspunde.

edit de duminică la prînz: pe 25 mai aș fi putut fi pe drumul ălala ora aia. era duminică. ia să vedem!

24 Comments leave one →
  1. permafrost permalink
    29 Aug 2008 5:34 am

    acu, are dreptate prostu. oricum, amenda aia platita ar fi sub nervii tocati si timpul pierdut. daca esti veterana la vudu ciolpani, de ce nu iti schimbi numaru la masina?

  2. april permalink
    29 Aug 2008 5:44 am

    astept sa bage autostrada, sa "salut" aceasta frumoasa urbe in modalitati specifice. sau sa aleg DN1A ca ruta ocolitoare?

  3. 29 Aug 2008 6:22 am

    Doamna, m-am enervat rau la faza asta eu, care nu te cunosc, atunci cum sa nu stiu prin ce treci? da cu ei de pamant, la naiba!hai, ca dispar, sa nu sporesc energiile negative.

  4. 29 Aug 2008 11:10 am

    Cit costa sa schimbi numaru? Platesc eu !

    Vorbesc foarte serios, relatarea asta a jegului asumat cu aplomb si cu complicele "oaaaaaaameni sintem" – ambele dupa program, mi-a intors stomacul pe dos.

  5. 29 Aug 2008 11:47 am

    i don’t frakin’ understand!
    so now what???

  6. April permalink
    29 Aug 2008 11:56 am

    acum citii mai atent monumentalul ‘inoda’… n-am scuze.
    pai .. luni ma duc si duc hirtia in care admit ca am fost eu. apoi stau si astept sa-mi vina pv-ul. care se poate contesta din multe puncte de vedere. ca nu e inscris cnp-ul meu, ca nu e numele complet ori adresa, ca nu e facut la 30 de zile de la comiterea infractiunii (adica astia au un pv pregatit pentru mine, undeva, cu numele meu pe el, si asteapta sa admit eu… ca cica daca pv-ul e facut ieri, e lovit de nulitate, trebuie musai sa fie in max. 30 de zile de la comitere.. in alb, ca numele autorului il spun eu abia acum.. chestia asta chiar nu o inteleg, dar asa spune legea, pe google-ite). daca am chef de umblat prin procese si contencioase, ma bag, daca nu, platesc si … probabil, imi schimb numarul. :D

  7. April permalink
    29 Aug 2008 11:57 am

    [pies. de doua zile incerc sa ies online d-acasa. credeam ca nu mi-am platit netul…]

  8. april permalink
    30 Aug 2008 8:06 am

    looollllllll
    intro-ul de mai sus trebuie citit cu vocea lu’ nenea ala care apare in toate inceputurile de filme la cinema. energica, plina de promisiuni despre subiectul filmului, catchy si mai ales foarte americana.

    later today, the pic will be taken, AND send!

  9. 30 Aug 2008 8:50 am

    pina la urma, mincam, bem, ne veselim, da’ cu fata Imparatului Ros nu mai vorbim! lucrurile sint totusi mult mai simple de-atit. idiotul ala a mers la intimidare, ca tot n-avea ce pierde si ‘poate iese’. motivul pentru care politia o tot ia in barba cu amenzile astea este ca nu e-n stare sa produca in instanta poze clare cu masina si soferul de la volan. cita vreme NU au poza cu masina ta SI cu tine, "o sa scrie, stati linistita" e doar o vrajeala, iar raspunsul la intrebarea "chiar sintem fraieri?" e "nu, sinteti tupeisti, dar timpiti".
    repet, NU au poza cu masina ta si cu tine, NU au ce sa-ti faca.

  10. 30 Aug 2008 10:31 am

    She was born bad. Plain and simple. Somewhere deep on a darkened assembly line. The "Plasticoasa"! A ’06 Renault possessed by Hell. She’s taken control of her female owner, April. :))
    Don’t worry April … we’re here to help you to get rid of the curse. ;))

    Trimite-mi scan-ul dupa instiintare pe mail ca sa primesti poza.
    Primesc spaga!!! :))

  11. 30 Aug 2008 12:03 pm

    pai, vezi, ti-or fi taiat netul si vin sa te aresteze c-ai hackerit reteaua sectiei 16, o sa-ti arate ip-ul, isp-ul si constatarea facuta anul trecut cu data de ieri.

  12. 31 Aug 2008 3:28 am

    foaie verde doi la leu
    io m-aş duce la Şimleu

  13. 31 Aug 2008 8:09 am

    eu abia astept sa-mi iau masina, dar tu imi tai elanul :D

  14. ionutz permalink
    31 Aug 2008 8:14 am

    dak le dai banu’, nu-tzi mai sunt benutza eu! ;))
    prietenii shtiu dc ;))

  15. april permalink
    31 Aug 2008 8:19 am

    hugs ya, johnele!

  16. tantzel indirjit permalink
    31 Aug 2008 8:38 am

    hugs me too, ca nici io nu-ti mai sint tantzel daca marci banu’ ala!!

  17. april permalink
    31 Aug 2008 9:33 am

    hugs si tantel, cum sa nu. hugs de mai multe ori, stie tantsel de ce.

    hai ca va spun miine ce si cum. pariez de p-acuma ca-i vorba de 25 mai. am fost atunci p-acolo. chiar am avut o poza in antet cu un mare nor, care atirna peste ploiesti. si la ora 20 probabil ma intorceam.
    e clar ca nu le dau nici un ban, iar daca e cum zic eu, o sa fie misto. numai sa reusesc miine sa stau de vorba cu … sau cu… sau cu … (ca mi-a dat trei nume burta-verde ala de militian cu o tresa)

  18. 31 Aug 2008 9:52 am

    i’m waiting for the sequel!

  19. 31 Aug 2008 9:56 am

    o poza trebuia sa-i faci – cu mobilu’ ! NA c-am ajuns sa-i vad si foloasele…

  20. april permalink
    31 Aug 2008 11:04 am

    eheii, fata frumoasa, n-ai idee ce adevar zici. ba chiar sa-l fi inregistrat audio, cit era de dragalash si supportive acum, sprijinind o masina…
    [ideea nu-mi apartine]

  21. 31 Aug 2008 12:09 pm

    băh, ce gura mă-sii? nu te lăsa, că nici io nu mă las cu semnăturile pă care le cer lăbarii ca să-şi tragă avantaj!

  22. zully permalink
    1 Sep 2008 11:38 am

    mi-a placut aia cu fuckidy fuck :)))
    e luni, cum a fost?

  23. mack permalink
    1 Sep 2008 12:08 pm

    haida cu urmarea! ca murim aci, cu dintii pe gard!

  24. tantzel cu un dinte crapat permalink
    1 Sep 2008 12:20 pm

    Subscriu!

Leave a Reply

