Skip to content

same old, same old

25 Aug 2008
deci.
 
Cum să încep?
Iar am primit un plic de la același IGP Ilfov în care iar sunt rugată să spun care pehlivan de șofer a condus cu 84 km la oră pe raza comunei … comunei? hai, să vă văd, cîți cititori fideli am?… cine știe primește .. ia să mă gîndesc ce poate să primească.. a, știu! primește și el o hîrtie d-asta acasa de la același polițai amețit… pe raza comunei Ciolpani (nu-i așa că ați mai citit asta la mine-n blog?) în data de 25 aprilie curent la orele 20 și nițel. Că există și poză, așa să știu eu! Și dacă nu spui ține, amendă pe capul meu și puncte gîrlă.
 
Adică acum patru luni. Plicul e proaspăt, de azi. Iar 25 aprilie era în Vinerea Mare. Mai e nevoie să spun iarăși, din nou, încă o dată, că nu eram eu?
 
Că pe 26 pe la prânz postam o însemnare aciulea. Că nu-s năucă să umblu pe șoselele patriei, încotro, nu știu, în Vinerea Mare. Am făcut Paștele acasă. Pînă și mama a recunoscut că nu pot fi eu – ea ar fi în stare să mă denunțe dacă aș face ceva, do believe my word! – pînă și ea a spus că ăștia de la Ciolpani ar trebui atenționați că nu le merg aparatele bine.
 
Dragi tovarăși, eu p-asta n-o mai plătesc.
Deci, ce am de făcut? Plîngere împotriva procesului verbal, care se înregistrează unde și dup-aia mai ce? Care știți, care-aveți știință, dacă puteți și aveți posibilitatea să ajutați o bătrînă …. ;) ciolpanii mă iubește, e clar, o să merg prin urbea lor cu 30 la oră.
25 Comments leave one →
  1. 25 Aug 2008 7:52 am

    "vitezoman-o"!

  2. april permalink
    25 Aug 2008 7:54 am

    (parc-ai fi eu ;)) )si eu scriu asa, dar numai cui intelege ca glumesc.
    si sa mai stii ca se spune "vitezoman-o care esti", asa!!

  3. 25 Aug 2008 8:21 am

    de tine nu ma indoiam ca vei intelege e si cum, dar daca aparea un tert care urma sa-mi dea o lectie? eu sunt slaba de inger si plang usor la faze din astea:)

  4. 26 Aug 2008 4:08 am

    Fa plangere impotriva procesului-verbal de contraventie. Du martori ca in data de .. la ora …. masina ta nu a iesit din Bucuresti si cere anularea procesului-verbal.
    Contraventia o depui la judecatoria pe raza careia e Ciolpani-ul.

    Vezi la ce data a fost intocmit pr-vb. Ca nu pot executa amenda daca nu iti comunica procesul-verbal in maximum 30 de zile de la intocmire.

    Bafta si… sho pe ei!!!!

  5. 26 Aug 2008 4:09 am

    Contestatia, nu contraventia, pardon. De fapt, plangerea contraventionala.

  6. 26 Aug 2008 7:59 am

    hmmm.. multumesc, ‘tu’.
    am tot citit azi pe net forumuri si site-uri cu tot felul de chestii intimplate soferilor. dar nicaieri nu zicea ce faci daca nu esti tu ala. toti recunosteau ca ei au fost, sau spuneau c-au fost opriti si li s-a facut pv pe loc. adica, nimic din ce-am citit nu se aplica.
    pina una alta, trebuie sa accept ca am fost eu soferul? eu nu prea as face asta, pentru ca nu am fost nici eu si nici masina mea, atunci, acolo. daca trimit hirtia inapoi cu datele mele in calitate de sofer, inseamna ca recunosc ca ar putea avea dreptate. ori nu e cazul!!
    ma gindesc ca o sa fie instiintat si fiscul ca eu am de platit o amenda. si o sa-mi atirne de coada cine stie ce tinichea, cind o fi sa-mi platesc impozitele, la iarna. tre sa capat o hirtie precum ca-s absolvita de problema asta, ca sa o prezint si eu mai departe.
    si cum vad la ce data a fost intocmit pv, daca nu vreau sa recunosc ca soferul am fost eu? si asa, au o viteza ametitoare: contraventie pe 25 aprilie, hirtie intocmita pe 19 iunie, ajunsa la mine pe 25 august.

  7. 26 Aug 2008 8:29 am

    poate ar trebui sa suni la rutiera sa intrebi cum se procedeaza in cazul asta.
    da, stii, politia tre’ sa dovedeasca_ca era masina ta si ca erai tu la volan. daca nu apare numarul tau de inmatriculare in poza si daca nu se poate identifica mutra ta la volan… nu mai pot sa-ti dea amenda.

  8. 26 Aug 2008 8:31 am

    da’ io tot n-am inteles cum a ramas data trecuta. ti-a venit pina la urma procesul ala verbal? l-ai contestat? (oricum n-am inteles de ce-ai declarat ca ai fost tu cind nu fusesesi…)

  9. april permalink
    26 Aug 2008 10:52 am

    fin’ca mi-era tirsa sa m-apuc de toata nebunia asta, de care o sa m-apuc acum. de lene, vidale, de lene. de lehamite si sila. de siktir …
    dar uite ca acum nu mai vreau.
    ei zic ca dovada e o poza. kkt. sa o produca. am auzit prin vara la radio ca au pierdut o gramada de procese pentru ca nu le sunt ok aparatele astea de inregistrare video. clar ca nu-s. data trecuta mi-a venit procesul verbal, l-am platit, am dovada, m-am dus cu o copie la udriste.
    acum, insa, care politai crezi ca o sa zica ‘pai uite-asa se face daca vreti sa contestati preadesteptii nostri colegi shashii de la circulatie ilfov’… cica fac o plingere la comunicarea lor. dar nu stiu unde o depun, tot nu sunt sigura ca e cum trebuie: la IGP Ilfov, direct la Ciol(p)ani sau la tribunal Ilfov / Bucuresti? incurcate-s caile…

  10. 27 Aug 2008 1:12 am

    io tot nu inteleg. de ce trebuie sa recunosti sau sa ‘nu-ti aduci aminte’ cind iti aduci aminte perfect ca n-ai fost tu acolo si prin urmare ei n-au nici o dovada ca ai fost?

  11. 27 Aug 2008 1:16 am

    parca stiam ca acolo unde s-a facut ‘constatarea’ trebuie depusa si contestatia – deci deduc c-ar fi la Ciolpani, dar nu te lua dupa mine, ca nu stiu exact.
    tot ce pot sa zic este insa ca te sustin sa nu mai recunosti, naibii, o contraventie pe care n-ai comis-o. pliz! te ajut cu ce vrei si cu ce pot, numai sa nu mai faci una ca asta.

  12. 27 Aug 2008 1:23 am

    (cred ca, in situatia ta, tot ce trebuie sa retii din linkul urbanilor e ca trebuie sa faci contestatia aia in maximum 15 zile.
    hurry!

    altminteri, sincer si prieteneste, nu te-as sfatui sa-i ceri certificatul metrologic f’ului politist care te-ar opri cu radaru’ in brate.)

  13. 27 Aug 2008 1:50 am

    iote, de-al dracului, eu asa am sa fac. doar ca sa vad ce se poate intampla. rar am, asigurare am, acte am, masina e in regula, stingatoru’ de incendii in termen, trusa medicala la indemana. ce poate sa-mi faca?

  14. April permalink
    27 Aug 2008 2:35 am

    am citit ieri o gramada de povesti pe forumuri. povesti de groaza, cu soferi care numa’ nu s-au luatara de gitsi cu politia, cu radarele lor, etc. dar nici una din ele nu se potrivea cu patsania mea.
    pina una alta, nu m-a oprit nici un radar. si asta, si aia de data trecuta fusera gratie camerelor instalate pe DN1…

  15. 27 Aug 2008 2:44 am

    d-asta ziceam ca interesul tau de-acolo e sa faci contestatia aia cit mai repede.

  16. mack permalink
    27 Aug 2008 7:13 am

    mon pere zice: o buclă spaţială. tu caşti acasă, iar macinina ta o zbugheşte pînă la ciolpani ;))))

    şi mai zice că primul pas e să te duci la ei să îţi arate poza.
    adică la (copy-paste): INSPECTORATUL JUDETEAN DE POLITIE ILFOV Sos. Fabrica de Glucoza nr. 5-7, Bucuresti, Telefon: 021.232.98.36.

  17. 27 Aug 2008 8:55 am

    nu stiu ce sa faci. sa te juri ca nu ai fost tu? nu le raspunde… poate uita…

  18. 27 Aug 2008 9:36 am

    asta cu ‘nu le raspunde, poate uita’ era un banc, nu?

  19. mack permalink
    27 Aug 2008 9:57 am

    n-ar trebui să rîd, că a fost zisă cu năduf, da’ aia cu mama denunţătoare sună într-un feeeeel… :))

    iar de restul nu’j… forumiştii zici că nu spun nimica breaz?

  20. 27 Aug 2008 12:49 pm

    Daca au trecut 6 luni de la data intocmirii procesului verbal sau a comiterii abaterii se face hartie oficiala catre cei care eu intocmit procesul verbal, se scrie ca "nu imi aduc aminte" si se trimite cu confirmare de raspuns.
    http://www.urbannews.ro/forum/index.php?showtopic=31798

  21. april permalink
    28 Aug 2008 8:57 am

    am vrut eu poza si data trecuta. dar, citez
    "proba se face cu foto 1234 / 567(numai la solicitarea instantei de judecata)"
    si mai zice
    "va aducem la cunostinta ca in cazul necomunicarii datelor solicitate sau al informarii eronate sunteti pasibili de sanctiune contraventionala conform art. 102 al (1) pct. 14 din OUG 195 / 2002, cu 9-20 puncte amenda."

    asa ca…

  22. permafrost permalink
    28 Aug 2008 9:31 am

    romancatiash

  23. 28 Aug 2008 10:52 am

    el s-a dus de doo ori să identifice, pentru maşina firmei, şi ăia i-au arătat fără probleme…

  24. april permalink
    28 Aug 2008 11:14 am

    ei pe naiba!!!! mie nu mi-au aratat nimic. merde!

    stai asa c-acu’ compun lacramatia mea la comunicarea lor. o sa ma duc (azi, miine) la IGP pe fabrica de glucoza, sa o las si sa-mi dea un nr. de inreg. d-aci incolo, dumnezeu cu mila.

  25. cheerleader v permalink
    28 Aug 2008 11:33 am

    asa, asa!

Leave a Reply

