Skip to content

adica?

1 Aug 2008
Se dă poza următoare.
 
Se întreabă, cum adică?
470 mg Mg poate fi atît 13% cît și 90% din necesarul zilnic? B6, 5 mg, poate fi atît 250% cît și 83% din necesarul zilnic?
 
Neînțelegînd prea clar cum e treaba, m-am gîndit să mă duc la dentist. Că trebuie – mai precis, un dinte s-a gîndit să ia hotărîri de unul singur.
Cam depresată fiind eu în ultimul timp, din motive lesne de înțeles, faza cu dentistul și frezele lui mi-a prins tocmai bine. Ieri am refuzat injecția de amorțire. Am eu un chelcășoz cu injecțiile, oricum, și mă cam grăbeam. Așa că am spus că nu înjur și nu mușc, să dea nainte fără xilină & co.
Eram amorțită pe dinăuntru, oricum. Și așa a și fost. Simțeam cu bagă o chestie în gingie, un fel de pană care cobora scîrțîind pe lîngă dinte și îl impingea din rădăcină.
A fost bine. A fost o dovadă că încă mai simt. Dar a trecut repede.
 
Tabăra – aia de care mi-e dor încă din iarnă – începe… cam pe la ora asta. Mîine e concert Massive Attack.
Și dentista mea tocmai a intrat în concediu. Darn!
19 Comments leave one →
  1. permafrost permalink
    1 Aug 2008 10:51 am

    :)

  2. thorr permalink
    2 Aug 2008 12:09 pm

    asteptam postul asta de mult…

  3. 3 Aug 2008 7:44 am

    păcat că te-a durut. m-am şi întors din tabătă. cre’ că am fost emoţionat când am plecat. pă haralambina am contaminat-o dă tot. offffff….

  4. 3 Aug 2008 11:46 am

    densitstu’ meu tot pe Iancului – la o adica … apelam

  5. 3 Aug 2008 11:47 am

    mda, ma doar si pe mine o masea si miine vreau sa-l sun, de-aici probabil scrierea de mai sus

  6. 4 Aug 2008 7:51 am

    E oficial, empatizez!

  7. 4 Aug 2008 8:49 am

    august?, tabara?

  8. April permalink
    4 Aug 2008 8:52 am

    dap. august. tabara.
    eu aici, ea acolo, ei asisderea.

  9. 4 Aug 2008 11:37 am

    neverrrrrmind, ca sa citez din clasicii in viata

  10. 5 Aug 2008 1:51 am

    ma bucura postul asta. adica nu ma bucura ca ai probleme cu dentistii, dar ma bucura ca ai scris. recomand unul bun, pe linie materna – daca ai nevoie.

  11. April permalink
    5 Aug 2008 1:56 am

    in acelasi moment eu eram la tine-n blog, bucurindu-ma de plimbarile lui Departea. Ultra Super Cool, Norge rocks (atit ca substantiv cit si ca verb!)

    la treaba cu dentistul, nu e important ca e in concediu, important e ca as fi vrut sa ma mai duc, ca sa ma dezmortesc la suflet. sparge niste bolovani freza aia pe viu, zau zic.

  12. 5 Aug 2008 2:08 am

    :-*

  13. april permalink
    5 Aug 2008 2:30 am

    ce tre’ sa faca un om sa vada poze cu burtica de Dana?
    adresa mea de mail e prenume.nume@gmail.com. hai, baga!

  14. april permalink
    5 Aug 2008 2:31 am

    wrong. invers!
    nume.prenume – asa!!!!

    (astia de la servici d-aci mi-au facut adresa cu prenume.nume, si ma-ncurca, iaca!)

  15. 5 Aug 2008 4:46 am

    :) da, aprilule, norge rocks (si ca subst dar si ca verg) ultra super cool (din nou, cool in ambele sensuri) :))) astept sa imi trag un p[ic sufletul si povestesc – ba pun si poze ca nu iti poti imagina

  16. 6 Aug 2008 12:46 pm

    nice to have you back

  17. 11 Aug 2008 5:53 am

    cit sta in conced? ca am si eu ceva vizita sa-i fac…

  18. April permalink
    12 Aug 2008 8:54 am

    pina pe-ntii

  19. 25 Aug 2008 6:04 am

    Daca ar fi sa ne tinem dupa recomandari ar trebui sa mancam nuai pilule efervescente toata ziua.

Leave a Reply

