Skip to content

ultima zi

20 Jun 2008

Cea mai lungă zi a anului, azi. De mîine ziua scade. S-a dus partea cea mai drăguţă din an.

 
Şi ultima zi la jobul ăsta. Multele însemnări din ultima vreme de pe blog ascundeau de fapt o teamă – că n-o să mai pot face asta de la noul job. Că o să tac o vreme. Which I might just do.
 
Mă uitam ieri la laptopul ăsta de pe care scriu – şi pe care-o să-l predau – că mi-a fost drag. Tot am jucării d-astea de ceva vreme, dar Dell-ul ăsta chiar a fost ok. Ca să nu mai spun că-n concediul de astă toamnă am stat cu el în braţe mai mult decît am stat cu omul pe care-l iubeam.
 
O să fie bine, veţi spune. Nu prea-mi mai pasă. În ultimul timp am dezvoltat o linişte (tocmai mi se spune că-s awfully quiet today!) interioară dar negativă, un fel de nepăsare. Plictis, i-aş spune, de n-aş fi dintre cei care spun despre ei că nu se plictisesc niciodată. Da, nu mă plictisesc singură, însă între oameni.. bleah. Nu degeaba apreciez mai mult tovărăşia animalelor.
 
Şi totuşi ţin un blog citit de oameni.
 
 
Ziceam deunăzi că nu-mi pasă cum o să fie acolo, colectivul, etc. Nu există oameni drăguţi, tot aşa cum nu există oameni constanţi, oameni pe care să te poţi baza, despre care să ai o părere şi aia să fie aceeaşi mereu. Dacă oamenii-s aşa schimbători, despre joburi ce să mai zici.
Sunt o nasoală, dar zău că nu mă interesează decît salariul. Scot la lumină o personalitate mercenară, ce/cît dai? Bine că nu aplic asta în toate relaţiile pe care le am.
 
Cea mai lungă zi. Ieri am văzut înserarea într-o margine de parc, pe o bordură, la trei ţigări şi nişte caise. Ca să respir.
Am respirat. Gata. Capul la fund.
28 Comments leave one →
  1. tantzel mda bine ma rog permalink
    20 Jun 2008 2:00 am

    :(

  2. April permalink
    20 Jun 2008 2:02 am

    ma gindeam ca o sa suferi citind ca incepe sa scada ziua.
    hai, lasa, o sa mai fie cald. ba chiar si mai cald.

  3. tantzel idem permalink
    20 Jun 2008 2:04 am

    Deci cit am citit mai incolo am si uitat ca scadea ziua pe la-nceput. :(

  4. 20 Jun 2008 2:12 am

    Eu iti urez multa bafta! Si chiar de n-o fi chiar pe roze dincolo, sa speram ca e mai bine. Schimbarea e buna din cand in cand. :)

  5. tantzel acru permalink
    20 Jun 2008 2:14 am

    Deci eu insist!

    (…si ce daca?)

  6. April permalink
    20 Jun 2008 2:20 am

    ce insisti, mai?
    ce sa faca un om care e eu?

  7. 20 Jun 2008 2:25 am

    S-o ia, din cand in cand, de la un capat. Alt capat.

  8. tantzel nimic permalink
    20 Jun 2008 2:31 am

    Lasa, nimicuta. Bafta dincolo, viata usoara, sa nu te doara capul.

  9. April permalink
    20 Jun 2008 2:36 am

    bai tantele.. zi aicia, sau zi pe perso. nu ma lasa ca-n gara.

    stiu ca GD are dreptate. si sigur c-o iau de la un capat. altul.

    doar ca nu-mi mai pasa. am luat prea mult magneziu intr-o vreme ;)

  10. tantzel nimic-nimicuta! permalink
    20 Jun 2008 2:39 am

    Nu zic, mai, iaca, nu zic, stau sa-mi treaca-ntii shocu’ iemotional!

  11. 20 Jun 2008 2:43 am

    Să fie cu noroc. Slujba nouă.

  12. 20 Jun 2008 3:13 am

    da. chiar ca e cea mai lunga zi. bafta la job. caut si eu :P cu acelasi sprirt de mercenar… sper sa gasesc ceva

  13. April permalink
    20 Jun 2008 3:19 am

    bafta, evergreen.
    da’ ce … um… poza ai acolo… sa-ti traiasca… am si eu una pe blog in iunie anul trecut, foarte asemanatoare, doar ca in primplan sunt niste ochelari.

  14. 20 Jun 2008 5:53 am

    nu-ş’ cum să bag poză cu stonehenge, că asta meriţi în loc dă comentariu! răspunde la tot ce zisăşi, pă bune!

  15. 20 Jun 2008 6:36 am

    e recenta. poza. vreau-la-mare! si nu se mai termina ziua asta…

  16. April permalink
    20 Jun 2008 6:56 am

    io merit stonehenge in loc de comentariu?! da’ di ce?? io cre’ca tantelu merita. ca vorbeste in pilde si nu termina ce zice. am incercat si pe perso, si n-a piuit nemica, desi am o banuiala c-ar fi primit/vazut/citit, da’ prefera sa mucles, ceea ce este … sub orice critica. dar se va lua tantsel de o aripa si se va da cu nasul in nisip, saptamina viitoare sau cindva, uichend sa fie, si atuncea se va pune sa sopteasca tot la ureche, cautind freze umar linga umar. am zis. si nu admit nu decit cu hirtie scrisa de la imparatul frezelor.

    asa deci, evergreen pleaca la mare diseara. drum bun, vreme buna, sa veniti cu bine.

  17. 20 Jun 2008 6:59 am

    Hm, ma iertati ca-mi dreg glasul, dar tocmai s-a stabilit ca Stonehenge e de felul sau un monument funerar :(

    Si eu am dat ieri de baut la fosta slujba si m-a luat cu-n ictish-plictish (cititorii mai tineri pot citi "nostalgie"), da’ sa vezi ce serviciu nou noutz o sa am – tooooooocmai dupa ditamai vacanta

  18. exq permalink
    20 Jun 2008 7:53 am

    ce e cel mai tare cu teama asta de schimbare si de noi inceputuri este ca trece repede. eu am o teorie, si anume ca in fiecare chestie noua pe care o incepi cel mai greu iti e in prima ora/zi/saptamana/luna. constientizeaza ca au trecut (cand vor fi trecut) si da-le in urma, dincolo de ele nu poate fi decat mai bine.

    cand o zici pe-aia ca nu te intereseaza decat salariul, te-astepti cumva sa-ti intoarcem spatele cu dezgust si sa nu mai vorbim cu tine in veci? nu e nimic rau ca vrei banii, ba chiar as spune ca e firesc si natural. ce faci tu acolo nu e voluntariat. toata lumea ii vrea, numai ca nu toata lumea recunoaste. caldura sufleteasca a colegilor ( as sublinia "colegilor" daca as putea) nu are decat o importanta relativa. mai periculos mi s-ar parea sa zici ca te duci sa faci ceva ce nu-ti face nici o placere, insa cum nu scrie nimic despre asa ceva in insemnarea de fatza, ma abtin de la mai multe comentarii.

    in concluzie: Aprilitzo, fii barbata! nu te fac ei pe tine, du-te acolo increzatoare si stapana pe tine, ca are sa fie bine.

    si sa stii ca exista oameni pe care te poti baza. si tu esti unul dintre ei.

  19. 20 Jun 2008 7:59 am

    iaca, io pentru bani stau acasa si muncesc, adica nu ma vaz cu nimeni, mai scirbos de-atit nu poti fi! :D

  20. April permalink
    20 Jun 2008 8:54 am

    exquisite: lotsa hugs draga mea.
    apai sa stii tu ca si altii au inteles c-am zis tot ca nu te poti baza pe oameni in general. eu zisesem ref. job. ca acolo, adica, nu te poti baza pe oameni, pe colegi, pe relatia de serviciu.
    eh. despre cuvinte frumoapse… stii a le zice :">

    pe linga ex-job tot vedeam de la o vreme o masina ca a ta, culoare, forma, etc, si cu nr apropiat. nu stii ce mi-a stat inima-n loc cind am vazut-o prima data, ca te stiam away.

  21. April permalink
    20 Jun 2008 8:55 am

    vidalule…. gimme a break. esti terrrribil de scirbos! :P

  22. 20 Jun 2008 9:02 am

    terrribil, maşer, da’ prajitura cu mac imi iese! :D

  23. April permalink
    20 Jun 2008 9:06 am

    uite, vezi, asta e cusurul tau: vorbesti neintrebat!
    :P :P :P
    am zis eu ceva de prajitura cu mac? a zis cineva ceva pe lumea asta de prajitura cu mac?

  24. 20 Jun 2008 9:33 am

    of, ma scuzati! am vrut sa zic ‘negresa’!

  25. April permalink
    20 Jun 2008 9:36 am

    a mica prajitureste, tu vorbesti de chestii d-astea.. si eu ce fac? inund tastatura?

  26. 20 Jun 2008 9:44 am

    :D
    asteptam poznele

  27. melisandru permalink
    21 Jun 2008 10:13 am

    i’ll be waiting for you(r writing).

  28. 23 Jun 2008 9:58 am

    bai, stii aia cu if you want loyalty get a dog? (no pun intended) dar asta e ideea care se vantura pe aici apropo de munca. daca da salariu mai mare, hop si noi, ca doar asa e normal. :))

    evident ca vei fi mai tacuta in partea noua. mare bafta si hai, asteptam sa ne spui ca ti-e bine.

Leave a Reply

